کپی‌برداری ال‌جی از رابط کاربری One UI سامسونگ!

کمپانی ال‌جی با انتشار یک ویدیوی جدید در کانال یوتیوبی خود از آخرین ورژن رابط کاربری UX 9.0 رونمایی کرد. اینترفیس نرم‌افزاری جدید ال‌جی، شباهت عجیبی به رابط کاربری جدید One UI سامسونگ دارد. این ویدیو در اوایل وقت امروز منتشر شد و به بهره‌مندی دستگاه‌های ال‌جی از برخی امکانات جدید در آینده‌ای نزدیک اشاره داشت.

با وجود ورژن جدید رابط کاربری UX 9.0، اسمارت‌فون‌های ال‌جی از اپلیکیشن‌های بومی و جدیدا طراحی شده نظیر دفترچه تلفن، گالری و حالت تاریک در سراسر سیستم‌عامل بهره‌مند خواهند شد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ آخرین ورژن رابط کاربری ال‌جی از ظاهری مشابه رابط کاربری One UI جدید سامسونگ برخوردار است؛ با این‌حال برخی امکانات مفید نظیر کاربری مناسب‌تر با یک دست و طراحی یکپارچه‌تر را به دستگا‌ه‌های ال‌جی اضافه می‌کند. الگوی طراحی جدید در مقایسه با نمونه فعلی بسیار مناسب‌تر به‌نظر می‌رسد.

متاسفانه ویدیوی منتشر شده توسط ال‌جی به هیچ‌گونه اطلاعات خاصی پیرامون عرضه رابط کاربری جدید اشاره نمی‌کند. با این‌حال زیرنویس‌های ویدیو به عبارت “بهینه‌سازی شده برای ال‌جی G8X ThinQ” اشاره دارند. لذا با اطمینان می‌توان گفت که ال‌جی در آینده‌ای نزدیک این به‌روزرسانی را برای اسمارت‌فون G8X منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH