رندرهای گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ منتشر شد

این هفته اطلاعات زیادی درباره هندست‌های گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده و حالا امروز وب‌سایت Android Headlines رندرهای این دو گوشی را منتشر کرده است.

نمایشگرهای Infinity-O با حاشیه‌های نازک و چانه‌های کوچک

این رندرها ضمن تایید شایعات قبلی، نشان می‌دهند که دو هندست مذکور بسیار شبیه به هم خواهند بود. در تصاویر، شاهد یک طراحی زاویه‌دار بر روی هر کدام از آن‌ها هستیم که یادآور سری گلکسی نوت 10 است. البته ما انتظار چنین طراحی‌ را برای گلکسی نوت 10 لایت داشتیم، اما در مورد گلکسی S10 لایت نه؛ چراکه سری گلکسی S سامسونگ همیشه طراحی انحنادار داشته‌اند.

براساس گزارش‌های قبلی می‌دانیم که هر دو اسمارتفون جدید، مجهز به نمایشگرهای ۶.۷ اینچی Infinity-O با یک هول پانچ کوچک در بالای صفحه برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهند بود. باید بگوییم که در مقایسه با دستگاه‌های میان‌رده‌ بالاتر، حاشیه‌های موجود بر روی گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی S10 لایت، بسیار نازک بوده؛ بطوریکه حتی قابل‌رقابت با حاشیه‌های موجود بر روی اکثر پرچمداران سامسونگ نیز هستند. ضمن اینکه چانه پایین دستگاه‌ها هم واقعا کوچک است.

متاسفانه، رندر پنل‌های پشت هندست‌ها ارایه نشده است، اما اطلاعات افشاشده نشان می‌دهند که گلکسی S10 لایت از یک ست‌آپ دوربین مستطیلی‌شکل، که میزبان سه یا چهار سنسور و یک فلاش LED خواهد بود، استفاده خواهد کرد؛ در حالیکه انتظار می‌رود گلکسی نوت 10 لایت از یک ست‌آپ مربعی‌شکل با سه دوربین بهره ببرد.

البته همین‌جا باید به این نکته اشاره کنیم که این تصاویر احتمالا به‌طور مستقیم توسط خود سامسونگ طراحی نشده‌اند؛ چراکه شرکت کره‌ای معمولا از فونت‌های متفاوت‌تری استفاده می‌کند و زمان را بر روی 12:45pm تنظیم می‌کند و نه 10:09am. ضمن اینکه، آیکون‌های دسترسی سریع استفاده‌شده در رندرها، به جای نرم‌افزار جدیدتر One UI، از رابط کاربری Samsung Experience استخراج شده‌اند. همه این موارد، به‌اضافه درخشندگی عجیب‌وغریبی که تصاویر دارند، نشان می‌دهند که رندرهای مذکور احتمالا توسط یک سازنده اکسسوری و براساس اطلاعات داخلی شرکت طراحی شده‌اند.

رم و حافظه‌های زیاد و پردازنده‌های سریع

اگر ظاهر گوشی‌های سامسونگ گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت نظر شما را جلب کرده‌اند، باید بگوییم که مشخصات داخلی آن‌ها احتمالا باعث ترغیب شما به خریدن‌شان خواهد شد. گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت به‌ترتیب از چیپست‌های اسنپ‌دراگون 855 کوالکام و اگزینوس 9810 خود سامسونگ در داخل خود استفاده می‌کنند. این تراشه‌ها قبلا به‌ترتیب بر روی گلکسی S10 و گلکسی نوت 9 مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

انتظار می‌رود که مدل‌های استاندارد هر دو دستگاه، دارای یک حافظه داخلی بسیار بزرگ ۱۲۸ گیگابایتی باشند؛ هرچند که یک کارت microSD هم برای ارتقا آن قابل دسترس خواهد بود. در کنار این حافظه هم احتمالا از یک رم ۶ گیگابایتی در گلکسی نوت 10 لایت و یک رم ۸ گیگابایتی بر روی گلکسی S10 لایت استفاده خواهد شد.

سایر مشخصات هندست‌ها نیز شامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0  و پشتیبانی از شبکه‌های 4G LTE می‌شود. درباره منبع تغذیه دستگاه‌ها هم انتظار می‌رود گلکسی S10 لایت از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و گلکسی نوت 10 لایت از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کنند.

تاریخ معرفی گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت

پیش از این، قرار بود که اسمارتفون‌های گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ در همین ماه معرفی شوند، اما بنا به دلایل نامعلومی، شرکت ظاهرا این موضوع را تا اواسط ماه ژانویه به تاخیر انداخته است.

هند و سایر بازارهای آسیایی احتمالا اولین مقصد این هندست‌ها خواهند بود و احتمالا در این بازارها از اسامی متفاوتی برای آن‌ها استفاده خواهد شد. از آنجاییکه در این مناطق، گوشی‌های سری A سامسونگ بسیار محبوب هستند، بنابراین شرکت ممکن است گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت را به‌ترتیب با نام‌های گلکسی A91 و گلکسی A81 برای این بازارها عرضه کند. ضمن اینکه شاهد فروش آن‌ها در اروپا و احتمالا آمریکا نیز خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH