راهنما و مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب خانگی خوب

مراکز فروش تصفیه آب خانگی در تهران و سراسر ایران ، مارک های معروف و برندهای معتبر تصفیه آب را با تنوع محصول و سیستم های مختلف ارائه می‌نمایند. با این حال هر دستگاه تصفیه آب خانگی توانایی تصفیه کامل آب آشامیدنی را نداشته و نمیتوانند سختی آب آشامیدنی را به بهترین سختی آب برای سلامت بدن انسان برسانند . از طرف دیگر آلودگی آب های زیر زمینی به حد غیر قابل کنترلی افزایش داشته و املاح مضر موجود در آب همچون نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و آلومینیوم ضررهای جبران ناپذیری برای سلامت بدن انسان به ارمغان می آورند .

نیترات موجود در آب آشامیدنی یک ماده مضر سرطان زا بوده و باید به کمترین سطح خود در برسد . در ادامه به بررسی انواع سیستم تصفیه کننده آب میپردازیم و بهترین فروشگاه دستگاه تصفیه آب خانگی را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود . همچنین شما عزیزان میتوانید جهت مشاوره و راهنمایی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا ، بزرگترین وارد کننده و عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر تصفیه آب ، شماره های 02177167717 و 02177414306 تماس حاصل فرمایید .

اجزای تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب خانگی

در میان انواع آب تصفیه کن خانگی ، سیستم های تصفیه آب ورودی ساختمان ، سیستم تصفیه آب الترافیلتراسیون بدون پمپ و مخزن و تصفیه آب خانگی زیر سینکی اسمز معکوس RO Reverse Osmosis System پر فروش ترین های این بازار هستند . تصفیه اب خانگی ورودی ساختمان معمولا با دارا بودن سه هوزینگ و سه مرحله فیلتر آب خانگی تنها املاح درشت و کلر آب را حذف و تصفیه مینماید . یک آب تصفیه کن خانگی بدون پمپ و مخزن نیز توانایی حذف املاح بسیار ریز آب را نداشته و سختی آب آشامیدنی را کاهش نمیدهد .

در میان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی ، کلمنی ، ورودی ساختمان و زیر سینکی های موجود در بازار تصفیه آب تهران ، بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از سیستم تصفیه اب اسمز معکوس آر او ro بهره میبرد که با دارا بودن فیلتر تصفیه اب ممبران اسمز معکوس خانگی سختی آب آشامیدنی را به خوبی کاهش داده و ویژگی های دستگاه تصفیه آب خانگی خوب و مناسب آب شهری را دارد . جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی از این تکنولوژی استفاده میکند که در ادامه اجزای تشکیل دهنده این سیستم و عملکرد تصفیه آب خانگی را به شما توضیح میدهیم .

سیستم تصفیه آب خانگی اسمز معکوس با دارا بودن پمپ و مخزن ذخیره تصفیه آب و شیرهای برقی قطع آب و همچنین تعداد مراحل فیلتراسیون خانگی به صورت استاندارد و اصولی از شش مرحله ای معدنی ساز ، هفت مرحله ای قلیایی یونیزه و هشت مرحله ای یو وی دار و اکسیژن ساز ، آب شرب سالم و کاملا معدنی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد . برندهای متفاوتی از جمله سافت واتر ، سی سی کا ، آکوا کلر و… در بورس فروش تصفیه آب عرضه میگردند که کیفیت های متنوعی دارند و باید برای خرید دستگاه تصفیه آب از مراکز معتبر خریداری نمایید .

دستگاه تصفیه آب خانگی چگونه کار میکند

یک دستگاه تصفیه آب خانگی حرفه ای خوب زیر سینکی در فیلترهای سه گانه تصفیه آب مراحل پیش تصفیه یعنی املاح درشت بزرگتر از 5 میکرون و کلر و مواد جانبی کلرامین را حذف نموده و سپس آب وارد فیلتر اصلی دستگاه خواهد شد . فیلتر ممبران اسمز معکوس یک فیلتر بسیار ریز بافت 13 لایه بوده که تمام املاح مضر آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون همچون نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و آلومینیوم را حذف مینماید و به تانک تصفیه آب هدایت میکند . در مرحله پنجم فیلتر پست کربن خطی وظیفه از بین بردن بو طعم و رنگ آب را دارد و این فیلتر گیاهی از پوسته نارگیل تولید میشود . فیلتر مینرال معدنی ساز املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه حذف شده بودند را به آب آشامیدنی باز میگرداند و هفتمین فیلتر نیز فیلتر آلکالاین قلیایی یونیزه میباشد . فیلتر آلکالاین با افزایش سطح ph آب آشامیدنی آن را یونیزه نموده و خواص مثبت آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی به آب میدهد . فیلتر هشتم تصفیه اب یک فیلتر اکسیژن ساز oxygen میباشد که سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی را افزایش داده و باعث هیدراته شدن آب میشود و توسط شیر تصفیه اب روی سینک در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد .

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران

مجموعه تصفیه آسا بهترین و بزرگترین فروشگاه تصفیه آب تهران و کرج و سراسر ایران میباشد که با سابقه طولانی در این زمینه به فروش دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی ، ایرانی ، آلمانی ، آمریکایی و چینی میپردازد . این شرکت با بهره گیری از کارشناسان و مشاورین فروش مجرب بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران را به شما عزیزان پیشنهاد داده و گزینه های مناسب را معرفی مینماید . برای این منظور میتوانید به صفحه دستگاه تصفیه آب خانگی تهران به آدرس https://www.tasfiyeasa.com/?p=1784 مراجعه نموده و یا با شماره های 02177167717 و 02177414306 تماس حاصل فرمایید . مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب خانگی توسط کارشناسان تصفیه آسا به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته میباشد . قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در مجموعه تصفیه آسا با خدمات نصب و ارسال رایگان و گارانتی بدون قید و شرط قطعات ارائه شده و همچنین خرید دستگاه تصفیه آب قسطی و نقدی نیز امکان پذیر میباشد .

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH