ذخیره کردن پیوست‌های جی‌میل در گوگل درایو

روش ذخیره کردن پیوست‌های جی‌میل در گوگل درایو

برای دسترسی به پیوست‌های جی‌میل، پیوست‌ها باید از داخل کلاینت گوگل باز شوند؛ اما ممکن است این روش برای همه راضی‌کننده نباشد. شما به یک لوکیشن مرکزی برای دسترسی به اسناد و تصاویر، نیاز دارید. این راهنما به شما روش ذخیره کردن پیوست‌های جی‌میل در گوگل درایو را آموزش خواهد داد. با ما همراه باشید.

برای مثال یک مورد استفاده برای این بحث زمانی است که شما با یک شرکت ساختمانی کار می‌کنید که ایمیل‌های رد‌وبدل شده بین شما شامل برنامه‌ها و قراردادهای چند طبقه‌ای است. پیدا کردن یک فایل به‌خصوص در این ایمیل‌ها بسیار دشوار است؛ درحالیکه اگر این فایل‌ها در گوگل درایو ذخیره شده بودند، پیدا کردن آن‌ها در مدت زمان کوتاهی قابل انجام بود. برای حل این مشکل در ادامه با روش ذخیره کردن پیوست‌های جی‌میل در گوگل درایو با ما باشید.

جی‌میل در مرورگر دسکتاپ

شما می‌توانید از این روش هنگامی‌که از طریق مرورگر به جی‌میل دسترسی دارید در تمام سیستم‌عامل‌های ویندوز، macOS، لینوکس و Chrome OS استفاده کنید.

ابتدا جی‌میل را در مرورگر دلخواه خود باز کنید. ایمیلی که حاوی پیوستی است که می‌خواهید آن را ذخیره نمایید را باز کنید. سپس نشانگر ماوس خود را بر روی فایل پیوست ببرید و بر روی آیکون “Save to Drive” کلیک نمایید. در این مثال ما می‌خواهیم تصاویر ایمیل‌شده را در گوگل درایو ذخیره‌ کنیم.
ذخیره کردن پیوست‌های جی‌میل در گوگل درایواگر ایمیل حاوی بیش از یک عدد پیوست بود و شما قصد ذخیره‌کردن تمام آن‌ها را در گوگل درایو داشتید باید بر روی آیکون “Save All to Drive” که در سمت راست آیتم‌ها قرار دارد کلیک کنید.
ذخیره کردن پیوست‌های جی‌میل در گوگل درایوبرای ذخیره‌کردن یک پیوست در گوگل درایو حین مشاهده آن، می‌توانید بر روی آیکون “Add to My Drive” که در قسمت بالایی سمت راست صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
ذخیره کردن پیوست‌های جی‌میل در گوگل درایوبرای تأیید پیوست‌هایی که اکنون در گوگل درایو هستند، سایت را در مرورگر خود باز کنید. فایل‌های ذخیره‌شده باید در زیر بخش “Quick Access” و “Files” قرار داشته باشند.

ذخیره کردن پیوست‌های جی‌میل در گوگل درایو

اپ موبایل جی‌میل

اگر می‌خواهید پیوست‌های جی‌میل را از طریق اپ موبایل (اندروید، آیفون و آیپد) در گوگل درایو ذخیره کنید، این بخش را مطالعه نمایید. اسکرین‌شات‌های زیر در یک تبلت اندروید 9 Pie گرفته شده‌اند.

ابتدا اپ جی‌میل را در گوشی خود باز کنید و سپس به ایمیلی که حاوی پیوستی است که می‌خواهید آن را ذخیره نمایید، بروید. سپس به انتهای ایمیل رفته و بر روی آیکون “Save to Drive” که در زیر ریزعکس پیوست قرار دارد، ضربه بزنید.
اگر در ایمیل بیش از یک پیوست وجود داشت و شما قصد ذخیره‌‌کردن تمام آن‌ها را داشتید، باید مراحل بالا را تکرار نمایید.

ذخیره کردن پیوست‌های جی‌میل در گوگل درایواگر در حال مشاهده پیوستی که قصد ذخیره‌کردن آن را در گوگل درایو دارید، هستید بر روی آیکون سه‌نقطه در قسمت بالایی سمت راست ضربه بزنید. اگر آیکون قابل مشاهده نبود، یک بار صفحه را لمس کنید تا ظاهر شود.

سپس از منو پاپ‌آپ، گزینه “Save to Drive” را انتخاب کنید.
ذخیره کردن پیوست‌های جی‌میل در گوگل درایو

1 در مورد “روش ذخیره کردن پیوست‌های جی‌میل در گوگل درایو”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH