هواوی سال آینده دستگاه‌های بیشتری با سیستم‌عامل هارمونی عرضه می‌کند

هواوی تصمیم دارد سال آینده دستگاه‌های بیشتری را با سیستم‌عامل خانگی هارمونی عرضه جهانی کند. با این‌حال، شرکت هیچ برنامه‌ای برای سوییچ کردن گوشی‌ها، تبلت‌ها و کامپیوترهایش به این سیستم‌عامل ندارد. شرکت پیش‌ازاین اعلام کرده بود که امسال هیچ گوشی هارمونی معرفی نخواهد کرد و حالا به نظر می‌رسد که سال بعد هم چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

دستگاه‌های مذکور بیشتر شامل محصولات جانبی مثل ساعت‌های هوشمند خواهند شد؛ هرچند که ساعت‌های فعلی شرکت از Lite OS استفاده می‌کنند. هواوی همچنین می‌خواهد اسپیکرهای هوشمند و دستگاه‌های واقعیت مجازی‌ آینده خود را مجهز به هارمونی کند. البته تلویزیون‌های هوشمند هواوی، مثل آنر ویژن که در آینده نزدیک در اروپا معرفی خواهد شد، نیز جزو این دستگاه‌ها خواهند بود.

در حالیکه هدف نهایی هواوی، توسعه هارمونی برای تبدیل کردن آن به یک سیستم‌عامل پیشرفته برای اسمارتفون‌ها است، اما شرکت فعلا ترجیح می‌دهد که از اندروید گوگل استفاده کند. هواوی با توجه به تحریم‌های آمریکا در حال‌حاضر قادر به استفاده از نسخه اندروید مجهز به سرویس‌های گوگل نیست و در مورد سرویس‌های سایر شرکت‌ها هم باید مجوزهای سه ماهه از وزرات بازرگانی آمریکا دریافت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH