نخستین تصاویر زنده از اسمارت‌فون هواوی P40 پرو منتشر شد

نخستین تصاویر زنده به ثبت رسیده از اسمارت‌فون هواوی P40 پرو در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد. شخصی با شناسه Digital Chat، منبع اصلی انتشاردهنده این تصاویر به‌شمار می‌رود. این شخص در رسانه‌های اجتماعی چینی به‌عنوان یک خبرچین حوزه فناوری به شهرت رسیده است. اگرچه پست اولیه پس از مدتی حذف شد.

با این‌حال هیچ چیز به‌معنای واقعی از فضای اینترنت قابل حذف نیست و به همین دلیل اکنون شاهد انتشار تصاویر هواوی P40 پرو هستیم. نخستین تصویر، نمایی از قسمت جلویی گوشی را نمایش می‌دهد. با مشاهده این تصویر صرفا می‌توان به استفاده از نمایشگری با حفره دوگانه جهت استقرار دوربین سلفی پی برد. نوار وضعیت با رنگ مشکی قابل مشاهده بوده و کیس به‌کارگیری شده همراه با گوشی، بخش عمده‌ای از لبه‌های خمیده نمایشگر را پنهان نموده است (خمیدگی جانبی نمایشگر به‌وضوح قابل رویت است؛ اما به‌نظر می‌رسد که حواشی فوقانی و تحتانی دستگاه نیز حالتی خمیده دارند).

تصاویر منتشر شده از هواوی P40 پرو

تصویر دوم، قسمت پشتی کیس گوشی را نمایش می‌دهد. این کیس، ماژول دوربین دستگاه را به‌طور کامل پنهان نموده است. همان‌طور که در تصویر فوق می‌بینید؛ کیس مذکور دارای 2 فلاپ است که برای پنهان کردن ردیف‌های دوگانه سخت‌افزار دوربین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بر اساس شایعات اخیر، هندست‌های خانواده هواوی P40 در ماه مارس معرفی خواهند شد. ظاهرا این سری شامل 3 گوشی پرچم‌دار جدید خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH