موتورولا بر روی ورژن 5G گوشی تاشو ریزر 2019 کار می‌کند

اسمارت‌فون موتورولا ریزر 2019 از تراشه بی‌نظیر اسنپ‌دراگون 710 بهره می‌گیرد. این پدیده بدان معناست که هندست مذکور از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کند. با این‌حال قرار است یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صنایع همراه موتورولا از ورژن 5G این هندست رونمایی کند. این اسمارت‌فون در مرکز نمایشگاه بین‌المللی ووهان در شهر ووهان کشور چین به معرض نمایش گذاشته خواهد شد. چنین پدیده‌ای تصادفی نیست؛ چرا که هندست مذکور در یکی از کارخانجات لنوو واقع در همین شهر تولید خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که آیا ورژن 5G موتورولا ریزر در بازارهای جهانی نیز به فروش خواهد رفت یا خیر؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که این‌طور نیست. پیش‌تر اپراتور EE فرآیند دریافت پیش‌سفارش برای موتورولا ریزر در بریتانیا را آغاز نموده است. همچنین فروش این هندست در ایالات‌متحده نیز از روز 6 فوریه و توسط اپراتور ورایزن آغاز خواهد شد. گوشی‌های عرضه شده توسط هر 2 اپراتور مجهز به مودم‌های 4G هستند. این در حالیست که هر 2 شرکت مخابراتی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند.

به هرحال ارتقا قابلیت‌های ارتباطی دستگاه به‌معنای استفاده از تراشه‌ای جدید با نام اسنپ‌دراگون 765G یا مدیاتک Dimensity است. تراشه‌های مذکور محتمل‌ترین گزینه‌های پیش رو به‌شمار می‌روند؛ چرا که موتورولا در زمینه به‌کارگیری آن‌ها بیش‌ترین تجربه را دارد. با این‌حال برخی هندست‌های جدید موتورولا از تراشه‌های سامسونگی استفاده می‌کنند؛ لذا به‌کارگیری تراشه‌های اگزینوس 980 و اگزینوس 990 نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH