تصاویر زنده گوگل پیکسل 4a از به‌کارگیری نمایشگر حفره‌دار حکایت دارند

امسال گوگل رویداد سالیانه I/O خود را برگزار نخواهد کرد؛ اما برنامه معرفی محصولات مطابق برنامه‌ریزی‌های سابق پیش خواهد رفت. بر اساس پیش‌بینی‌ها طی یک چارچوب زمانی 2 ماهه شاهد معرفی هندست‌های میان‌رده خواهیم بود. اکنون نخستین تصاویر احتمالی از اسمارت‌فون گوگل پیکسل 4a منتشر شده است.

نمایشگر به‌کارگیری شده در قسمت جلویی گوشی مجهز به یک حفره منفرد در گوشه فوقانی سمت چپ است؛ در حالی‌که پنل پشتی دستگاه از اسکنر اثرانگشت همراه با یک دوربین و یک فلاش LED درون یک ماژول مربعی‌شکل بزرگ میزبانی می‌کند.

تصاویر گوگل پیکسل 4a

گوگل احتمالا تلاش می‌کند تا از الگوی طراحی یکسانی در هندست‌های سری پیکسل 4 استفاده نماید. بدین‌ترتیب کلیه اسمارت‌فون‌های این سری از ماژول دوربین مربعی‌شکل نسبتا بزرگ در گوشه فوقانی سمت چپ پنل پشتی خود بهره می‌گیرند. یکی دیگر از سناریوهای احتمالی این است که تصویر فوق کاملا جعلی بوده و هیچ‌گونه ارتباطی با گوگل ندارد. برای روشن شدن حقیقت صرفا بایستی منتظر بمانیم.

متاسفانه تصاویر لو رفته از اوایل سال 2020 نشان می‌دهند که گوگل واقعا به‌دنبال استفاده از این سبک طراحی است. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوگل از یک دستگاه کوچک با پنل 5.81 اینچی و اسکنر اثرانگشت در قسمت پشتی رونمایی خواهد کرد. این نمایشگر از فناوری LCD بهره خواهد برد. همچنین این هندست احتمالا با جک 3.5 میلی‌متری هدفون در بخش فوقانی و درگاه USB-C در قسمت تحتانی عرضه خواهد شد. این پورت در حد فاصل میان 2 شبکه اسپیکر قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH