مشخصات و تصاویر اسمارت‌فون میان‌رده موتورولا اج لو رفت

در چند هفته گذشته، افشاگری‌های زیادی درباره گوشی پرچمدار موتورولا اج پلاس (+Edge) وجود داشت، اما امروز برای اولین بار اطلاعاتی درباره هندست موتورولا اج به بیرون درز پیدا کرده است.

موتورولا اج قرار است نسخه میان‌رده موتورولا اج پلاس باشد و این بدین معنی است که احتمالا دارای همان فریم، اما با مشخصات پایین‌تر خواهد بود.

موتورولا اج احتمالا نام خود را از نمایشگر آبشاری‌اش می‌گیرد، اما از آنجاییکه دکمه‌های فیزیکی ولوم و پاور همچنان در لبه‌های آن وجود دارند، به نظر می‌رسد که انحنای آن چندان زیاد نخواهد بود. در کناره‌های این گوشی همچنین جک هدفون و شیار کارت microSD هم وجود دارد.

در پشت موتورولا اج سه دوربین شامل لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین‌های اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و یک ماژول لیزر اتوفوکوس وجود خواهد داشت. اسکنر اثر انگشت گوشی، به جای قاب پشت در داخل نمایشگر تعبیه شده است. در جلوی دستگاه نیز دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی در داخل بریدگی داخل نمایشگر قرار گرفته است.

نمایشگر موتورولا اج یک پنل ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود. البته کاربران بسته به نیازشان، امکان انتخاب بین سه حالت ۹۰ هرتز، ۶۰ هرتز و Auto را برای نرخ نوسازی آن خواهند داشت.

موتورولا اج مجهز به چیپست اسنپدراگون 765 و ۶ گیگابایت رم خواهد بود، اما هنوز معلوم نیست که این گوشی، نسخه 5G خواهد داشت یا نه. منبع تعذیه آن نیز قرار است یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بدون شارژ بی‌سیم باشد.

این‌ها در حالی است که موتورولا اج پلاس از چیپست اسنپ‌دراگون 865، تا ۱۲ گیگابایت رم، یک باتری ۵۱۷۰ میلی‌آمپرساعتی و احتمالا دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و از شبکه 5G ورایزن پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH