سامسونگ برای رفع مشکل نمایشگر گلکسی S20 اولترا یک آپدیت عرضه می‌کند

سامسونگ سری گلکسی S20 خود را این ماه به‌روزرسانی کرده است. این آپدیت، علاوه‌بر بسته امنیتی ماه آوریل شامل بهبودهایی برای دوربین هم می‌شود. براساس اطلاعات اولیه، سامسونگ مشکل اتوفوکوس را برطرف کرده است. اما ظاهرا یک باگ جدید نیز اضافه شده که به نظر می‌رسد مشکل نرم‌افزاری است.

این مشکل، ربطی به دوربین ندارد و مستقیما با نمایشگر سری گلکسی S20 ارتباط دارد. موضوع از این قرار است که تحت شرایط خاصی، یک لکه سبز رنگ روی صفحه‌نمایش گوشی‌ها ظاهر می‌شود. این باگ عمدتا در دستگاه‌های گلکسی S20 اولترا با چیپست اگزینوس گزارش شده و فقط در رفرش ریت‌های بالاتر و روشنایی زیر ۳۰ درصد نمایشگر اتفاق می‌افتد. اکثر کاربران گفته‌اند که لکه مذکور بیشتر در حین اجرای اپلیکیشن‌هایی مانند سامسونگ پی، دوربین، تقویم، اسنپ‌چت، تلگرام، کروم و بازی PUBG ظاهر می‌شود.

حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ شکایت‌های کاربران را شنیده و می‌خواهد به‌زودی یک آپدیت نرم‌افزاری برای رفع آن عرضه کند. آپدیت جدید ظاهرا مشکل مذکور را یک بار برای همیشه برطرف خواهد کرد.

2 در مورد “سامسونگ برای رفع مشکل نمایشگر گلکسی S20 اولترا یک آپدیت عرضه می‌کند”

  1. امیدوارم برند های چینی نوظهور درس عبرت آموزی به این سامسونگ کلاهبردار و سود جو بدهند که البته می دهند.. سامسونگ اومده برای گوشی فور جی و 5G خودش تفاوت قیمت چند صد دلاری گذاشته اونم با اون پردازنده پر از عیب و ایراد اگزینوسش…. در حالیکه کمپانی های چینی برای گوشی های خودشان با بهترین پردازنده دنیای اندروید یعنی اسنپ دراگون با شبکه 5G چند صد دلار کمتر از همان گوشی سامسونگ قیمت گذاشته اند..

  2. این گوشی ۲۵ میلیونی سامسونگ با اون پردازنده داغ کنش هر روز یک عیبش برملا میشه!!!!! واقعا دیگر سامسونگ با این جنس های بونجولش شعور خریداران را به بازی گرفته است و متاسفانه هنوز هم قشر مبتدی خریداران موبایل که ۹۰ درصد جمعیت خریداران موبایل در دنیا!!! هستند بازهم دنبال گوشی های پر از عیب و ایراد سامسونگ هستند با این شرایط متاسفانه گوشی کاملا معمولی و به درد نخور A فلان سامسونگ پرفروش ترین گوشی دنیا میشه متاسفانه و جالب اینکه بعضی ها همچنان به این آمار فروش دلخوش هستند و اعتقاد دارند چون فروش بالایی داره محصولات سامسونگ پس شاید!!!!! خوب هستند!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH