آنر 8S

نسخه 2020 اسمارت‌فون پایین‌رده آنر 8S به‌زودی روانه بازار خواهد شد

به نظر می‌رسد که برند آنر به‌زودی از نسخه جدید اسمارت‌فون آنر 8S رونمایی خواهد کرد. مدل قبلی این تلفن در سال گذشته میلادی به بازار عرضه شده بود. به تازگی هم تصاویری از رندر‌های این تلفن در وب منتشر شده است که طراحی آن را فاش می‌کند. در پنل پشتی تلفن از همان تکسچر رنگی دوگانه موجود در مدل 2018 بهره گرفته شده است. تلفن جدید آنر به عنوان یک هندست مقرون‌به‌صرفه در بازار عرضه خواهد شد.

آنر 8S
نسخه 2020 تلفن اقتصادی آنر

طبق اطلاعاتی که درباره نسخه جدید آنر 8S منتشر شده‌اند، هزینه خریداری این گوشی نسبت به مدل قبلی کمی افزایش یافته و احتمالا با قیمت 135 یورو در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. البته، ظرفیت حافظه رم و حافظه ذخیره‌ساز داخلی در این مدل هم افزایش یافته است. این تلفن دارای 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. مدل 2019 آنر 8S به یک رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت مجهز شده بود و با قیمت 120 یورو به فروش می‌رسد.

برای مقایسه طراحی نسخه 2020 تلفن جدید آنر با نسخه قبلی آن می‌توانید تصاویر زیر را مشاهده کنید تا تفاوت‌های طراحی ظاهری بین دو نسخه را درک کنید. هرچند، تغییر آن چنانی در این بخش مشاهده نمی‌شود.

دوربین سلفی دستگاه همانند مدل 2019 درون شکاف قطره‌ای شکل قسمت بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته و یک دوربین تک نیز در پنل پشتی تعبیه شده است. حتی کیفیت دوربین اصلی دستگاه نیز ارتقا نیافته و آنر از یک سنسور 13 مگاپیکسلی در آن استفاده کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH