آپدیت اندروید 10 برای شیائومی می نوت 10 عرضه شد

گوشی شیائومی می نوت 10 نوامبر سال گذشته معرفی شد که اولین اسمارت‌فون دنیا با سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بود؛ ضمن اینکه در کنار این دوربین از دو لنز تله‌فوتو و یک دوربین اولتراواید و یک دوربین ماکرو هم بهره می‌برد. این هندست در بخش دوربین سلفی هم عملکرد خوبی دارد و اخیرا نسخه لایت آن نیز به نام می نوت 10 لایت معرفی شد.

با این‌حال، می نوت 10 هنوز آپدیت اندروید 10 را دریافت نکرده بود که این موضوع با توجه به ارایه آپدیت مذکور برای بسیاری از دستگاه‌های شیائومی کمی عجیب به نظر می‌رسد. حالا به نظر می‌رسد که انتظارها به سر آمده و این گوشی از امروز شروع به دریافت به‌روزرسانی MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 کرده است.

البته لازم به گفتن است که این آپدیت، نسخه بتای پایدار آن است که شیائومی از آن به عنوان کاندیدای اصلی برای عرضه یاد کرده است. بنابراین آپدیت جدید، نسخه نهایی نیست و ممکن است باگ‌هایی در آن وجود داشته باشد که در این صورت بعدا یک بیلد جدید برای آن ارایه خواهد شد.

همچنین باید بگوییم که این نسخه فقط برای دستگاه‌های گلوبال می نوت 10 عرضه شده و بنابراین کاربران حاضر در چین، روسیه، هند و بخش‌هایی از اروپا آن را دریافت نخواهند کرد.

شماره کد این به‌روزرسانی MIUI 11.1.1.0.QFDMIXM است و نیاز به ۲.۶ گیگابایت حافظه برای دانلود دارد. آپدیت جدید، علاوه بر قابلیت‌های خوب اندروید 10، شامل بسته امنیتی ماه آوریل امسال، رفع باگ‌ها و بهینه‌سازی‌ها هم می‌شود.

طبق گزارش‌های رسیده از کاربران، بعد از آپدیت، عملکرد دوربین، سنسور اثر انگشت و سرعت کلی سیستم بهبود یافته است. همچنین یک قابلیت جدید AOD نیز ارایه شده است. با این‌حال، به نظر می‌رسد که در بیلد جدید قابلیت ضبط تماس حذف شده است.

1 در مورد “آپدیت اندروید 10 برای شیائومی می نوت 10 عرضه شد”

  1. واقعا عالی شده فقط یه مشکل داره مال من اینکه مثلا پیامهای اخباری مث یو اس بی خارج شده مث نوشته شارژ شدن هنگام اتصال شارژر کلا اون پیام کوچکی که پایین صفحه میاد خیلی دیر میره اعصاب خورد کنه مثلا مینویسه پیام کپی شد من از پیام رسانی میام بیرون و میرم تو یه برنامه دیگه اون هنوز رو صفحه ای اگه رفع شه عالیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH