شیائومی، تازه وارد محبوب بازار گوشی های تلفن همراه

در این مطلب قرار است به سراغ یکی از تازه واردهای بازار گوشی های تلفن همراه برویم که با وجود اینکه مدت زیادی از ورودش به این بازار نمی گذرد توانسته در مدتی کوتاه جایگاه بسیار خوبی در این حوزه به دست آورده و به یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار به وِیژه در کشورهایی مانند چین، هند و … تبدیل شود. شیائومی شرکتی است چینی که در سال 2010 تاسیس شده و بنیان گذار آن یک شخص ثروتمند چینی به نام لی جون است.

از اولین گوشی این شرکت در سال 2011، با نام Xiaomi Mi1 رونمایی شد و از آن پس این شرکت توانسته مدل های موفقی چون Mi Note 10، Mi 9، Pocophone F1، Xiaomi Mi 8 Pro، Redmi Note 8، Xiaomi Redmi 7A و … را تولید و روانه بازار کند.

شرکت شیائومی علاوه بر گوشی های موبایل محصولات مختلفی مانند دستبندهای سلامتی، پاوربانک و … را هم تولید می کند که این محصولات نیز در بازار دنیا طرفداران بسیاری داشته و کاربران بسیاری از محصولات مختلف این شرکت موفق چینی استفاده می کنند. دفتر شیائومی در شهر پکن قرار دارد و واژه شیائومی هم در زبان چینی به معنی برنج کوچک است.

اما یکی از مهمترین دلایل محبوبیت محصولات این شرکت قیمت مناسب گوشی های شیائومی و در عین حال داشتن امکانات بالا و راضی کننده این گوشی ها است. این شرکت در اصل کار خود را در ابتدا به عنوان یک استارتاپ کوچک با هدف تولید گوشی هایی با کیفیت مناسب و قیمت ارزان آغاز کرد و توانست با این استراتژی دستاوردهای فوق العاده ای را در مدت کوتاه فعالیت خود کسب کند. شیائومی همچنان با حفظ این راهبرد و تولید محصولاتی با کیفیت و البته تولیداتی با قیمت های مناسب و قابل توجه یکی از برندهای پرفروش در بازار گوشی های موبایل محسوب می شود و توانسته طرفداران بسیاری را در اقصی نقاط دنیا به دست آورد.

اگر قصد خرید گوشی جدید را دارید و یا به دنبال آشنایی بیشتر با این برند محبوب و موفق بازار گوشی های تلفن همراه هستید در 19 کالا می توانید ضمن آشنایی کامل با مدلهای مختلف گوشی شیائومی، این محصولات را با دیگر گوشی های مشابه موجود در بازار مقایسه کرده و اطلاعات کاملی در خصوص مشخصات فنی و قیمت گوشی های فوق العاده شیائومی به دست آورید. در 19 کالا می توانید محصولات مورد علاقه تان را از نزدیک لمس کرده و خرید اینترنتی متفاوت و لذت بخشی را تجربه کنید.

در این مطلب قصد داریم به اختصار شما را با یکی از مدل های پرطرفدار گوشی های این شرکت یعنی شیائومی ردمی نوت 8 هم آشنا کرده و اطلاعاتی کامل و جامع از این گوشی محبوب و فوق العاده شیائومی در اختیارتان بگذاریم. پس همچنان همراهمان باشید.

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین محصولات شرکت شیائومی که در سپتامبر 2019 وارد بازار شد و به سرعت توانست به یکی از گوشی های محبوب و پرفروش بازار گوشی های تلفن همراه تبدیل شود شیائومی ردمی نوت 8 (Xiaomi Redmi Note 8 Pro) است. گوشی بسیار زیبا با امکانات فوق العاده که نمایشگر آن رزولوشن بسیار خوبی نسبت به برخی مدل های مشابه موجود در بازار داشته و با ابعاد 6.3 اینچی و رزولوشن 1080 × 2340 توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. یکی از نقاط قوت ردمی نوت 8 شیائومی دوربین های فوق العاده این گوشی است. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و دوربین های 48 و 8  و دو دوربین 2 مگاپیکسلی این گوشی که در پشت ردمی نوت 8 قرار گرفته اند می توانند لحظات فوق العاده زندگی شما را با کیفیت بسیار خوب و راضی کننده ثبت کنند. قیمت مناسب ردمی نوت 8 هم به نسبت امکانات فوق العاده ای که در اختیار کاربران خود قرار می دهد از جمله مهمترین دلایل محبوبیت این محصول بسیار خوب شرکت شیائومی محسوب می شود. این گوشی در سه رنگ زیبای سفید، مشکی و آبی به بازار عرضه شده و در میان جوانان طرفدارن بسیاری دارد. ردمی نوت 9 شیائومی دارای حسگر اثرانگشت بوده و به کاربران خود این امکان را می دهد که تنها با لمس انگشت قفل گوشی خود را باز ‌کنند. باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4000 وات‌ساعت این گوشی هم از دیگر نقاط قوت ردمی نوت 8 به شمار می رود. شارژ سریع 18 وات یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این سری از گوشی های شرکت شیائومی است. این گوشی در ابعاد ۱۵۸٫۳ در ۷۵٫۳ در ۸٫۴ میلی‌متر طراحی و ساخته شده و ۱۹۰ گرم وزن آن است. ردمی نوت 8، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی داشته و شیائومی 4 گیگابایت رم داخلی برای این گوشی در نظر گرفته است. این گوشی به صورت خلاصه میان رده ای است با قیمت فوق العاده، ظاهری لوکس و زیبا و امکانات بسیار خوب که می تواند گزینه ای مناسب برای کسانی باشد که به دنبال یک گوشی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب و ارزان هستند.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی پرطرفدار و محبوب شیائومی و سایرمحصولات فوق العاده این شرکت هستید 19 کالا را فراموش نکنید. با ما می توانید اطلاعات کامل و جامعی در خصوص مشخصات فنی و قیمت گوشی شیائومی به دست آورده و این گوشی ها را از جنبه های مختلفی چون کیفیت دوربین، رابط کاربری، باتری و … با دیگر محصولات مشابه در بازار مقایسه کنید. در 19 کالا می توانید محصول موردنظرتان را از نزدیک لمس کرده و خریدی مطمئن و فوق العاده را تجربه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

4 در مورد “شیائومی، تازه وارد محبوب بازار گوشی های تلفن همراه”

  1. فرزین دلدار

    من نوت 8 پرو 128 گیگ دارم بسیار عالی کاربردی و خوبه اون دوستی ک میگه دوربینش بدرد نمبخوره اولا دوربین نوت 8 پرو رو شرکت سامسونگ زده واولین دوربین 64 جهان هست امکانتی مثل ضبط نمایشگر سرعت بالا سیستم خنک کنتده مایع چیپست داره 6 گیگ رمش هست سنگینترین بازیهارو سه سوت اجرا میکنه لطفا برای تقابلش باگوشی های دیپه فیلمهارو نگاهچکنین یادتون نره قیمت زیر پنج میلیون این گوشی و ایفون 10 یا ایفون 11 رو من پاور بانک مدل رزمی دارم بسیار عالی ماساژورشم دارم باطری نوت 8 پرو یک صبح تا شب کافیه اونم بازی ونت بری وگرنه برای موسبقی و تماس سه روز خالی نمیشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH