باتری قدرتمند سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس تائیدیه ایمنی را دریافت کرد

تبلت پرچم‌دار آینده سامسونگ در شرف عرضه قرار دارد. این محصول به‌طور بالقوه طی یک رویداد بزرگ مشترک در روز 5 آگوست به‌همراه اسمارت‌فون‌های سری گلکسی نوت 20، گلکسی فولد 2 و گلکسی زد فلیپ 5G عرضه می‌شود. با این‌حال چشم‌انداز برگزاری این مراسم به‌مراتب جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد؛ چرا که اکثر اطلاعات لو رفته تا به این لحظه از عرضه مدل پلاس تبلت محبوب گلکسی تب S7 حکایت دارند.

تائیدیه باتری سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

امروز شاهد انتشار 2 نمونه از اسناد مربوط به تائیدیه و تصاویری از باتری غول‌پیکر مورد استفاده در گلکسی تب S7 پلاس بودیم. هر 2 گواهی TUV Rheinland و Safety Korea مجددا تائید می‌کنند که ظرفیت باتری دستگاه معادل 9800 میلی‌آمپرساعت و توان معمول آن برابر با 10090 میلی‌آمپرساعت است. اگرچه اطلاعات پیش‌تر لو رفته از به‌کارگیری یک باتری با ظرفیتی مشابه حکایت داشتند؛ اما تائید مجدد این اطلاعات کماکان فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد.

تصاویر CAD سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

 صرفنظر از اسناد اخیرا منتشر شده پیش‌تر شاهد لو رفتن اطلاعات فراوانی از جمله تصاویر و رندرهای مربوط به مدل‌های دوگانه گلکسی تب S7 شرکت سامسونگ بودیم. طراحی این گجت‌ها از شباهت فراوانی با مدل سال گذشته گلکسی تب S6 برخوردار است و این‌بار نیز از پیکره‌بندی دوربین دوگانه در قسمت پشتی دستگاه و شیار بسیار زیبا جهت استقرار قلم S Pen در بخش تحتانی تبلت استفاده شده است.

تصاویر باتری سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

اصلی‌ترین وجه تمایز میان دستگاه‌های گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس احتمالا به اندازه آن‌ها مربوط می‌شود. بر اساس اظهارات مطرح شده گلکسی تب S7 از یک پنل اولد 11 اینچی بهره خواهد برد؛ نمایشگری که در مقایسه با نمونه مورد استفاده در گلکسی تب S6 کمی بزرگتر است. این در حالیست که گلکسی تب S7 پلاس احتمالا از یک پنل 12.3 یا 12.4 اینچی استفاده خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها نمایشگرهای هر 2 محصول دارای نرخ نوسازی بالا معادل 120 هرتز هستند. همچنین تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 865 با قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک میان 2 گجت فوق به‌شمار می‌رود. پیکره‌بندی حافظه مورد استفاده در 2 دستگاه نیز احتمالا تفاوت‌های ناچیزی با یکدیگر خواهند داشت. در واقع اکنون می‌دانیم که گلکسی تب S7 از یک باتری کوچک‌تر با ظرفیت 7760 میلی‌آمپرساعت استفاده خواهد کرد. اگرچه این باتری کماکان در مقایسه با نمونه به‌کارگیری شده در گلکسی تب S6 بزرگتر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH