تصاویر باکیفیت‌تر ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 3 فاش شد

به‌تازگی رندرهای جدید گلکسی واچ 3 توسط ایوان بلاس از افشاگران مطرح حوزه تکنولوژی منتشر شده که این ساعت هوشمند را علاوه بر رنگ نقره‌ای که قبلا لو رفته بود، در رنگ‌های مشکی و برنزی نیز نشان می‌دهد.

سامسونگ در رویداد ماه آگوست خود علاوه بر سری گلکسی نوت 20، گلکسی فولد 2 و هدفون بی‌سیم گلکسی بادز لایو که رقیب ایرپادز پرو اپل خواهد بود از گلکسی واچ 3 نیز به‌عنوان رقیب جدی اپل واچ سری 6 رونمایی خواهد کرد.

هرچند در طول چند هفته گذشته تصاویری از گلکسی واچ 3 به بیرون درز پیدا کرده است، اما امروز یک تصویر مطبوعاتی باکیفیت‌تر منتشر شده که طراحی زیبای مدل ۴۵ میلی‌متری این گجت پوشیدنی با سیستم‌عامل Tizen را به‌خوبی نشان می‌دهد. این مدل، بزرگترین نسخه گلکسی واچ 3 خواهد بود.

رندر جدید، برخی از مشخصات و قابلیت‌های واچ 3 را که قبلا توسط سازمان FCC لیست شده بود تایید می‌کند و در ضمن، دید بهتری از طراحی آن که ظاهرا ترکیبی از بهترین‌ مشخصه‌های گلکسی واچ اصلی و گلکسی واچ اکتیو 2 است به ما می‌دهد.

یک طراحی کلاسیک و کاربردی

هرچند در تصویر فوق چندان مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که سامسونگ حاشیه فیزیکی چرخان را که هر دو ساعت واچ اکتیو و واچ اکتیو 2 به‌خاطر بدنه کامپکت‌تر، سبک‌تر و نازک‌ترشان فاقد آن بودند، دوباره احیا کند.

البته نکته مهم درباره حاشیه گلکسی واچ 3 این است که در مقایسه با حاشیه گلکسی واچ اصلی کمتر به چشم خواهد آمد و باعث خواهد شد تا نسخه ۴۵ میلی‌متری ساعت با نمایشگر بزرگ ۱.۴ اینچی Super AMOLED تبدیل به یک شاسی کامپکت‌تر با ابعاد ۴۵x۴۶.۲x۱۱.۱ میلی‌متر بشود. این ابعاد، کوچک‌تر و باریک‌تر از نسخه ۴۶ میلی‌متری گلکسی واچ اصلی خواهد بود.

تغییر دیگر در گلکسی واچ 3 مربوط به شکل دو دکمه کناری آن می‌شود که متفاوت از دکمه‌های کناری گلکسی واچ و واچ اکتیو 2 خواهد بود، هرچند که ما در حال‌حاضر نمی‌توانیم درباره خوب یا بد بودن این تغییر اظهارنظری داشته باشیم.

مدل ۴۵ میلی‌متری گلکسی واچ 3 همچنین دارای بدنه فلزی ضدزنگ است و یک بند چرمی مشکی با کوک‌های سفید دارد. طبیعتا ما انتظار داریم که سامسونگ ساعت هوشمند بعدی خود را در چندین نسخه مختلف از جمله یک نسخه تیتانیومی عرضه کند.

مشخصات گلکسی واچ 3 و یک سوال بزرگ

مدل ۴۵ میلی‌متری گلکسی واچ 3 با شماره مدل SM-R840 به‌طور اختصاصی دارای GPS داخلی و اتصال وای‌فای خواهد بود، اما هر دو نسخه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری از اتصال LTE پشتیبانی خواهند کرد و دارای مشخصات مشترک زیادی مانند محافظ نمایشگر گوریلا گلس DX، استاندارد ضدآب ATM، استاندارد دوام MIL-STD-810G، سنسور سنجش ضربان قلب با قابلیت الکتروکاردیوگرافی و پایش فشار خون و همچنین فناوری ردیابی خواب و فعالیت خواهند بود.

سایر مشخصات ارتقایافته واچ 3 نسبت به گلکسی واچ اصلی و واچ اکتیو 2 شامل ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌شوند. همه این‌ها نشان می‌دهد که ساعت هوشمند بعدی سامسونگ هم از نظر طراحی و هم از نظر سخت‌افزار رقیب جدی برای سری 6 اپل واچ خواهد بود.

متاسفانه تعدادی از قابلیت‌های سلامتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد ممکن است برای بازار آمریکا فعال نشوند که این موضوع می‌تواند گرایش مشتریان به گلکسی واچ 3 را به‌شدت تحت‌تاثیر قرار دهد. درهرحال، امیدواریم که این موضوع صحت نداشته باشد و سامسونگ موفق به دریافت مجوز FDA برای قابلیت الکتروکاردیوگرافی گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH