سامسونگ گلکسی واچ 3 تاییدیه NCC را دریافت کرد

تاکنون اطلاعات زیادی درباره ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 3 فاش شده و حالا تصاویر این دستگاه به‌لطف دریافت تاییدیه NCC به بیرون درز پیدا کرده است. این تصاویر، واچ 3 را با بندهای نقره‌ای و مشکی نشان می‌دهند.

براساس شایعات قبلی، بدنه گلکسی واچ 3 از جنس فولاد ضدزنگ خواهد بود و در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و برنزی معرفی خواهد شد. البته احتمالا یک رنگ تیتانیوم هم وجود داشته باشد. واچ 3 همچنین دارای دو سایز ۴۱ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری خواهد بود که به‌ترتیب از نمایشگرهای ۱.۲ و ۱.۴ اینچی و باتری‌های ۲۴۷ و ۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهند برد.

شما همچنین در تصاویر می‌توانید یک شارژر بی‌سیم با خروجی ۵ وات را ببینید که خود شارژر به نظر می‌رسد از یک کابل USB-A به microUSB استفاده می‌کند.

در تصاویر همچنین می‌توان حاشیه چرخان پشت ساعت را مشاهده کرد. واچ 3 به احتمال زیاد در نسخه‌های LTE و وای‌فای قابل دسترس خواهد بود و یک سنسور الکتروکاردیوگرافی و یک سنسور اندازه‌گیری فشار خون نیز خواهد داشت.

در این بین، ایوان بلاس از افشاگران مطرح حوزه تکنولوژی، در حسابت توییتری خود ویدیویی از واچ‌فیس‌ها و ویجت‌های مختلف واچ 3 منتشر کرده است. این ویدیو همچنین برخی از قابلیت‌های ساعت مانند چک کردن پیام‌ها، پاسخ دادن به تماس‌ها و یک موزیک پلیر را نشان می‌دهد.

گلکسی واچ 3 قرار است در رویداد آنپک سامسونگ در تاریخ 5 آگوست در کنار سری گلکسی نوت 20 و دو گوشی تاشو جدید معرفی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH