آخرین اطلاعات در رابطه با مشخصات و قیمت گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فلیپ 5G

سامسونگ در تاریخ 5 آگوست از گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فیلیپ 5G در کنار گلکسی نوت 20 رونمایی خواهد کرد. درحالی‌که برخی از مشخصات تلفن‌های هوشمند تاشو نسل دوم سامسونگ، قبلا فاش شده است، اما هیچ اطلاعی از قیمت آن‌ها در دست نیست. اکنون، گزارشی جدید ادعا می‌کند که سامسونگ قیمت گوشی‌های هوشمند تاشو آینده خود را نسبت به نسل قبلی تغییر نخواهد داد.

طبق گزارش جدید انتشارات ETNews از کره جنوبی، سامسونگ به‌طور موقت گلکسی زد فولد 2 را حدود 1990 دلار و گلکسی زد فلیپ 5G را حدود 1370 دلار قیمت‌گذاری کرده است. طبق گفته‌های این شرکت، یک برنامه داخلی برای قیمت‌گذاری این دو تلفن تعیین‌شده است و به‌زودی با شرکت‌های مخابراتی نیز برای نهایی کردن جزئیات اضافی همکاری خواهد کرد.

گزارش‌شده است که در سامسونگ، مباحث داخلی برای کاهش قیمت تلفن‌های تاشو به‌منظور محبوبیت چنین دستگاه‌هایی صورت گرفته است. بااین‌حال، شرکت سامسونگ به دلیل استفاده از فرآیندهای پیشرفته، قطعات گران‌قیمت و فن‌آوری‌های نوآورانه در دستگاه‌های قابل‌حمل خود، نمی‌تواند قیمت را پایین بیاورد. این شرکت قصد دارد بیش از 3 میلیون دستگاه از گلکسی زد فولد 2 را به فروش برساند.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ تا پایان سال 2020 تلفن‌های تاشو را به‌عنوان محصولات فوق‌العاده حق بیمه، قرار می‌دهد. همچنین پس از تثبیت عرضه صفحه‌نمایش تاشو، مدل‌های نسبتا ارزان‌تری را در سال 2021 عرضه می‌کند. این شرکت در نظر دارد یک ماه بعد از گلکسی نوت 20، گلکسی زد فولد 2 را منتشر کند. گلکسی زد فولد 2 قرار است اولین بار در کره جنوبی عرضه شود.

در این گزارش، همچنین ادعا شده است که سامسونگ با مارک‌های مختلفی همچون تام براون همکاری دارد تا نسخه‌های ویژه گلکسی زد فلیپ 5G را به بازار عرضه کند. هرچند تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده است. گلکسی فولد Lite، بسته به عرضه صفحه‌نمایش‌های تاشو، می‌تواند تا پایان سال 2020 یا اوایل سال 2021 عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH