دستگاه جدید شیائومی با تراشه اسنپ‌دراگون 865 در وبسایت آنتوتو رویت شد

یک دستگاه اسرارآمیز شیائومی با شماره مدل M2007J1SC موفق به کسب امتیاز 687 هزار از بنچمارک آنتوتو شد. برای دستیابی به نگرشی بهتر پیرامون این امتیاز جالب است بدانید که طی تست‌های انجام شده گوشی ایسوس راگ‌فون 3 با فعالسازی حالت X Mode و سیستم فن خنک‌کننده فعال بالاترین امتیاز در آنتوتو معادل 621 هزار را به خود اختصاص داده بود.

بر اساس اظهارات منبع افشاکننده خبر این دستگاه شیائومی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 865 و نه نسخه اورکلاک شده اسنپ‌دراگون 865 پلاس است. اطلاعات بنچمارک به‌طور معمول قادر به تفکیک 2 تراشه از یکدیگر نیستند؛ چرا که این اجزاء دارای شناسه‌های مشترکی هستند. بنابراین در این خصوص اطلاعات چندانی در دست نیست.

اکنون این پرسش مطرح می‌شود که دستگاه اسرارآمیز فوق چه نام دارد؟ با توجه به شماره مدل M2007J1SC دستگاه می‌توان حدس زد که این محصول عضوی از خانواده شیائومی می 10 و احتمالا مدل شایعه شده می 10 پرو پلاس است. Lei Jun؛ مدیرعامل شیائومی پیش‌تر فهرست مشخصات پرچم‌دار آینده کمپانی را منتشر کرد و این دستگاه به احتمال فراوان همان می 10 پرو پلاس خواهد بود. وی وجود قابلیت‌هایی شامل اسپیکرهای استریو، نمایشگری با نرخ نوسازی بالا، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر، جک صوتی هدفون، درگاه مادون‌قرمز، سامانه خنک‌کننده مضاعف، پشتیبانی از بزرگنمایی 30 برابری یا بالاتر، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، موتور ویبره پیشرفته با قابلیت لرزش در راستای محور افقی (X-axis) و قابلیت شارژ بی‌سیم را موردتائید قرار داد.

لذا با کنار هم قرار دادن کلیه مشخصات گوشی می‌توان حدس زد که شیائومی می 10 پرو پلاس احتمالا نخستین دستگاه شیائومی مجهز به نمایشگر 120هرتزی، تراشه اسنپ‌دراگون 865، احتمالا دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ بی‌سیم و شارژ سیمی 120 واتی خواهد بود. بر اساس اعلام منبع خبر این هندست در اوایل ماه آگوست معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH