نوکیا 7.3

تصویر منتسب به اسمارت‌فون جدید نوکیا 7.3 در پشت صحنه فیلم جیمز باند رویت شد

شرکت فنلاندی HMD Global به عنوان مالک برند نوکیا به‌زودی از هندست نوکیا 7.3 رونمایی خواهد کرد. این شرکت در ماه مارس نیز اسمارت‌فون نوکیا 8.3 5G را معرفی کرده بود که در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که این شرکت در نمایشگاه IFA 2020 شهر برلین چند تلفن هوشمند دیگر را به نمایش بگذارد. این نمایشگاه در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد. اما در این میان تصویری از تلفن جدید نوکیا در فیلم سینمایی جیمز باند رویت شده است. جدیدترین سری از مجموعه فیلم‌های جیمز باند با عنوان No Time To Die در تاریخ 20 نوامبر امسال (30 آبان) به روی پرده‌های سینما می‌رود. ما از مدل دقیق تلفن روی میز اطلاعی نداریم، اما معتقدیم که این هندست نوکیا 7.3 است.

نوکیا 7.3

شرکت HMD اخیرا به عنوان شریک رسمی مجموعه فیلم‌های جذاب جیمز باند به جای شرکت سونی شناخته شده است. فنلاندی‌ها پیش از این هم اعلام کرده بودند که اسمارت‌فون نوکیا 8.3 5G در خلال این فیلم به نمایش درمی‌آید. به علاوه، گزارش‌هایی هم درباره نمایش تلفن اقتصادی نوکیا 5.3 در جدیدترین عنوان از فیلم‌های جیمز باند منتشر شده است.

در ویدیویی که توسط وب‌سایت NokiaMob به اشتراک گذاشته شده است، شاهزاده چارلز، پسر ارشد ملکه الیزابت دوم در پشت صحنه این فیلم حضور دارد تا از جریان تولید فیلم بازدیدی داشته باشد. در جریان این ویدیو یک تلفن ناشناخته نوکیا با ماژول دوربین دایره‌ای شکل مشاهده می‌شود. یکی از افشاگران محصولات نوکیا در توییتر خود گفت که این تلفن نمونه اولیه نوکیا 7.3 است.

هرچند این تلفن به عنوان یک نمونه اولیه در فیلم جیمز باند حضور دارد، اما تصویر آن نشان می‌دهد که طراحی آن یک نمونه کامل است و هیچ نقصی در آن دیده نمی‌شود. در توصیف پنل پشتی این اسمارت‌فون باید بگوییم که یک ماژول دایره‌ای به همراه چند سنسور و فلاش LED در آن‌ تعبیه شده‌اند. با توجه به کیفیت پایین تصویر زوم شده نمی‌توان تعداد سنسورهای به کار رفته در این هندست را مشاهده کرد.

شایعات قبلی مطرح شده درباره این تلفن نشان می‌دهند که نوکیا 7.3 از تراشه 5G اسنپدراگون 690 شرکت کوالکام استفاده می‌کند. نوکیا 7.3 به عنوان ارزان‌ترین هندست 5G نوکیا در بازار به فروش خواهد رسید. هم‌چنین، شایعاتی درباره بهره‌گیری این تلفن از یک صفحه‌نمایش 90 هرتزی نیز مطرح شده است.

همانطور که قبلا هم گفته بودیم، انتظار می‌رود که اسمارت‌فون‌های جدید نوکیا در جریان نمایشگاه IFA 2020 معرفی شده و در ماه اکتبر روانه بازار شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH