لپ‌تاپ جدید ThinkBook 15 لنوو با ایربادهای بی‌سیم یکپارچه عرضه می‌شود

روز گذشته شرکت لنوو ضمن معرفی مدل جدید ThinkPad X1 Nano از نسل جدید لپ‌تاپ‌های سری ThinkBook خود نیز رونمایی کرد. نسل جدید لپ‌تاپ‌های ThinkBook با بهره‌گیری از کاور فوقانی 2 رنگ و حواشی باریک در اطراف نمایشگر دارای ظاهر جدیدی هستند. همچنین مدل‌های جدید سری ThinkBook دارای برخی قابلیت‌های منحصربه‌فرد هستند. ThinkBook 15 Gen 2 i همراه با ایربادهای بی‌سیم یکپارچه به‌صورت آپشنال در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

ایربادهای بی‌سیم درون بدنه لپ‌تاپ قابل جاسازی بوده و هنگام خارج شدن از جای خود به‌صورت خودکار به لپ‌تاپ متصل خواهند شد. همچنین مدل جدید ThinkBook 14S Yoga i نیز با قلم هوشمند یکپارچه روانه بازار می‌شود. در ادامه به بیان جزئیات مربوط به این محصولات می‌پردازیم:

ThinkBook 13s Gen 2 i

  • ThinkBook 13s Gen 2 i از طراحی سخت‌افزاری مهندسی شده با همکاری شرکت اینتل بهره می‌گیرد. این محصول با بهره‌گیری از یک نمایشگر آپشنال WQXGA کلیه مراحل تست، بهینه‌سازی و تائید جهت پاسخگویی به ملزومات پلتفرم Intel Evo را با موفقیت پشت سر گذاشته است. این ملزومات شامل مشخصات سخت‌افزاری، اهداف تجربی کلیدی برای پاسخگویی، راه‌اندازی سریع، شارژدهی باتری و فناوری شارژ سریع هستند. رعایت این استانداردها موجب شده تا ThinkBook 13s Gen 2 i به یک لپ‌تاپ استثنایی برای انجام امور مختلف تبدیل شود.
  • درگاه تاندربولت 4، حافظه ذخیره‌سازی آپشنال با اتصال PCIe Gen 4 و شارژدهی طولانی باتری موجب ارتقاء بهره‌وری کاربران در طول یک روز کاری می‌شود.
  • نمایشگر 13.3 اینچی با رزولوشن بالا، نسبت ابعاد جدید 16:10 و نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه 90 درصدی دارای حواشی فوق‌العاده باریک بوده و با قابلیت لمسی آپشنال در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.
  • وجود میکروفون‌هایی با قابلیت‌های صوتی هوشمندتر و امکان تغییر وضعیت میان 3 حالت صوتی مختلف شامل خصوصی، اشتراکی و محیطی امکان برگزاری هرچه بهتر جلسات مجازی را فراهم نموده و خلق بهترین تجربه صوتی و شنیداری در تمامی موقعیت‌ها را تضمین می‌کند.

ThinkBook 14s Yoga i

  • قلم هوشمند از قابلیت همگام‌سازی با دستگاه برخوردار است. با خارج کردن قلم از جای خود در حالت پیشرفته استندبای اپلیکیشن یادداشت‌برداری به‌صورت خودکار اجرا می‌شود. با ورود به محیط سیستم‌عامل ویندوز 10 میان‌برهای Windows Ink در لحظه برداشتن قلم قابل دسترس هستند.
  • توان بالای پردازنده‌های نسل 11 کور اینتل و انعطاف‌پذیری قالب طراحی Yoga امکان تغییر حالت بی‌وقفه دستگاه جهت دستیابی به بهره‌وری بالاتر را فراهم می‌کند. پورت‌های تاندربولت 4 و USB-C امکان برقراری ارتباط میان تجهیزات جانبی فوق‌العاده سریع و مانیتورها را تسهیل می‌کنند.
  • 14s Yoga با رنگ‌آمیزی خاکستری کلاسیک سری ThinkBook عرضه می‌شود؛ اما نسخه Abyss Blue با ظرافت و زیبایی منحصربه‌فرد نیز به‌صورت محدود در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

ThinkBook 15 Gen 2 i

  • این لپ‌تاپ مجهز به ایربادهای بی‌سیم یکپارچه بوده و این ابزارها داخل بدنه دستگاه جاسازی می‌شوند. ایربادهای مذکور تجربه صوتی کاملا جدیدی را خلق نموده و با قرارگیری در جایگاه مخصوص به‌صورت خودکار شارژ می‌شوند. همچنین با خارج کردن ایربادها از جایگاه خود این ابزارها سریعا به لپ‌تاپ متصل می‌شوند. قطع و وصل تماس‌ها به آسانی و با 2 بار ضربه زدن روی ایربادها قابل انجام است. این ایربادها با بهره‌گیری از میکروفون‌های دوگانه و قابلیت حذف نویز محیطی کیفیت برگزاری جلسات آنلاین را بیش از پیش متحول می‌کنند.
  • گزینه‌های ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیر شامل ترکیبی از درایو هارد دیسک (HDD) و SSD یا حافظه‌های SSD دوگانه
  • حالت اختصاصی Modern Standby امکان خلق تجربه همواره روشن؛ همواره متصل را فراهم می‌کند. چنین تجربه‌ای تضمین می‌کند که کامپیوتر شخصی شما به‌صورت آنی قابل استفاده بوده و حتی هنگام قرارگیری در وضعیت بسته نیز ایمیل‌ها را دریافت می‌کند.
  • آیا در حال فعالیت دورکاری بوده و نیازمند پشتیبانی هستید؟ کلید اختصاصی سرویس به کاربران کمک می‌کند تا با فشردن تنها یک دکمه به مرکز پشتیبانی لنوو متصل شوند. بدین‌ترتیب جزئیات مربوط به دستگاه شامل شماره سریال آن جهت ردیابی هرچه سریع‌تر به واحد پشتیبانی ارسال می‌شود.

در ادامه اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه لپ‌تاپ‌های جدید لنوو قابل مشاهده است:

مدل دستگاه قیمت‌گذاری پایه زمان عرضه
ThinkBook 15 Gen 2 i (با پردازنده اینتل) 569 دلار اکتبر 2020
ThinkBook 13s Gen 2 i (با پردازنده اینتل) 829 دلار اکتبر 2020
ThinkBook 14s Yoga (با پردازنده اینتل) 879 دلار نوامبر 2020
ThinkBook 15p i (با پردازنده اینتل) 939 دلار اکتبر 2020
ThinkBook 14 Gen 2 i (با پردازنده اینتل) 569 دلار اکتبر 2020
ThinkPad E14 Gen 2 (با پردازنده اینتل) 699 دلار نوامبر 2020
ThinkPad E15 Gen 2 (با پردازنده اینتل) 699 دلار نوامبر 2020
ThinkBook 15 Gen 2 AMD (با پردازنده AMD) 549 دلار اکتبر 2020
ThinkBook 14 Gen 2 AMD (با پردازنده AMD) 549 دلار اکتبر 2020
ThinkBook 13s Gen 2 AMD (با پردازنده AMD) 729 دلار اکتبر 2020

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH