با کلیه محصولات رونمایی شده در رویداد Smarter Living شرکت شیائومی آشنا شوید

کمپانی شیائومی اخیرا سومین رویداد سالیانه Smarter Living خود را برگزار کرد. کمپانی چینی ضمن برگزاری این رویداد معمولا از محصولات فنی در حوزه سلامت و خانه هوشمند رونمایی می‌کند. رویداد امسال نیز از این قاعده مستثنی نبود و شیائومی از محصولات متعددی در این حوزه‌ها رونمایی کرد. تصویر تبلیغاتی مربوط به این مراسم به محصولات مختلفی نظیر می باند 5، یک اسمارت‌واچ و سایر تجهیزات الکترونیکی خانگی اشاره نموده است. تمامی این محصولات به‌همراه چندین مورد جالب‌توجه دیگر در جریان رویداد اخیر شیائومی معرفی شدند.

شیائومی Mi Watch Revolve

به گفته شیائومی عرضه اسمارت‌واچ جدید یکی از بزرگترین مطالبات طرفداران این برند در هندوستان بوده است. Mi Watch Revolve از طراحی دایروی‌شکل با پهنای 46 میلی‌متر و بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ برخوردار است. این اسمارت‌واچ در 2 مدل رنگی نقره‌ای و مشکی روانه بازار می‌شود. نمایشگر آمولد با سطح روشنایی 450 نیتی از مشخصه همواره روشن پشتیبانی می‌کند. این مشخصه در زمان عدم استفاده از ساعت نیز کماکان در وضعیت فعال باقی خواهد ماند.

نمایشگر ساعت با استفاده از پوشش گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. همچنین کاربران از میان 112 واچ‌ فیس مختلف و 5 مدل بند سیلیکونی یا چرمی می‌توانند گزینه موردنظر خود را انتخاب کنند. ساعت شیائومی همچنین از فناوری نظارت بر نوسانات ضربان قلب برخوردار است. مشخصه‌های ردیاب خواب و ردیاب استرس سایر امکانات این اسمارت‌واچ را تشکیل می‌دهند. همچنین دستگاه با استفاده از داده‌های مربوط به کیفیت و کمیت خواب، ضربان قلب و میزان استرس کاربر در طول روز به تخمین سطح انرژی وی می‌پردازد.

Mi Watch Revolve قادر به ردیابی 10 رشته ورزشی تخصصی از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا برای کاربران فعال است. این ابزار پوشیدنی همچنین مجهز به زبانه‌هایی برای نمایش سطوح VO2 Max کاربر، زمان ریکاوری پس از تمرین و میزان انرژی مصرف شده حین انجام تمرین است. قابلیت مقاومت در برابر آب تا فشار 5 اتمسفر، GPS داخلی و گلوناس و یک باتری 420 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژدهی تا حداکثر 2 هفته سایر امکانات این گجت را تشکیل می‌دهند.

Mi Watch Revolve با قیمت‌گذاری 10999 روپیه (حدودا 149 دلار) عرضه خواهد شد. این محصول از طریق فروشگاه اختصاصی Mi Store شیائومی، وبسایت Amazon India و سایر فروشگا‌ه‌ها قابل دسترس خواهد بود.

شیائومی Mi Smart Band 5

پیش‌تر شاهد عرضه دستبند هوشمند Mi Band 5 در بازارهای بین‌المللی بودیم؛ اما اکنون پنجمین نسل از دستبندهای سری Mi Band بالاخره در بازار هندوستان نیز قابل دسترس است. به بیان خلاصه این ابزار پوشیدنی به‌همراه یک نمایشگر 1.1 اینچی آمولد و بند با 5 مدل رنگی متفاوت روانه بازار می‌شود. باتری این گجت با یک نوبت شارژ تا حداکثر 3 هفته شارژدهی خواهد داشت. این دستبند از قابلیت شارژ مغناطیسی برخوردار بوده و در برابر آب‌خوردگی تا عمق حداکثر 50 متر مقاوم است.


Mi Band 5 قادر به ردیابی 11 حالت تمرینی مختلف، ردیابی خواب، نظارت بر میزان اکسیژن خون و سیستم توصیه فعالیت شخصی است. نکته جالب‌توجه اینکه مدل عرضه شده در بازار هندوستان فاقد تراشه NFC است؛ اما کاربران کماکان به قابلیت‌ کنترل هوشمند موسیقی و مشخصه Find My Phone دسترسی خواهند داشت.

شیائومی Mi Band 5 با برچسب قیمتی 2499 روپیه (حدودا 34 دلاری) عرضه می‌شود و از روز 1 اکتبر (10 مهرماه) در فروشگاه‌های Mi Store شیائومی و Amazon India قابل دسترس است.

شیائومی Mi Smart Speaker

اسپیکرهای هوشمند یکی دیگر از حوزه‌های کاری جدید برای شیائومی به‌شمار می‌روند. کمپانی چینی معتقد است که می‌تواند یک اسپیکر هوشمند جدید با تمرکز بر مقوله کیفیت صدا را عرضه نماید. اسپیکرهای هوشمند معمولا با قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل اسیستنت عرضه می‌شوند؛ اما اسپیکر جدید شیائومی با بهره‌گیری از یک حلقه نورانی در قسمت فوقانی تا حدودی شبیه به اسپیکر Amazon Echo به‌نظر می‌رسد. دکمه‌های کنترل لمسی و همچنین گزینه مربوط به خاموش کردن میکروفون در قسمت فوقانی اسپیکر قرار دارند. 2 میکروفون ویژه بلندبرد نیز در همین قسمت مستقر شده‌اند.


این اسپیکر مجهز به شبکه توری فلزی بوده و قادر به پخش 360 درجه‌ای صدا از درایور 63.5 میلی‌متری و 12 واتی خود با پشتیبانی از فناوری DTS است. همچنین درگاه‌های ارتباطی دستگاه شامل بلوتوث و وای‌فای است.

شیائومی Mi Smart Speaker با قیمت‌گذاری 3999 روپیه (حدودا 54 دلار) عرضه خواهد شد. این گجت از روز 1 اکتبر (10 مهرماه) در فروشگاه‌های Mi Store و Flipkart قابل دسترس خواهد بود.

سایر محصولات

  • Mi Smart Light

لامپ‌های LED هوشمند کمپانی با طول عمر 15 هزار ساعته و روشنایی حداکثر 810 لومنی خود از قابلیت اتصال به اکوسیستم‌های هوشمند آمازون یا گوگل برخوردار است. این لامپ‌ها از روز 29 سپتامبر (8 مهرماه) با قیمت‌گذاری 499 روپیه (حدودا 7 دلار) در فروشگاه‌های Mi Store قابل دسترس هستند.

  • شیائومی Mi Athleisure Shoes

شیائومی اخیرا کفش‌های جدیدی را به بازار عرضه کرده است. این کفش‌ها دارای کفی ضربه‌گیر و بدنه مشبک با قابلیت تهویه هوا هستند. همچنین کفش‌های جدید در 3 مدل رنگی مختلف عرضه شده و دارای نوارهای شب‌تاب برای دوندگان شبانه هستند. یک جفت از این کفش‌ها 1499 روپیه (حدودا 20 دلار) قیمت‌گذاری شده و از روز 29 سپتامبر (8 مهرماه) در فروشگا‌ه‌های Mi Store شیائومی به فروش خواهند رفت.

  • شیائومی Mi Automatic Soap Dispenser

اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار را فراموش کنید. سال 2020 به‌دلیل تولید دستگاه‌های هوشمند پخش‌کننده صابون در خاطرات دنیای فناوری به یادگار خواهد ماند. شیائومی این محصول را “پیشرفته‌ترین روش برای شستشوی دستان شما” معرفی نموده و عملکرد آن نیز احتمالا به همان اندازه که به‌نظر می‌رسد؛ ساده است. این دستگاه مجهز به یک سنسور حرکتی بوده و ظرف مدت 0.25 ثانیه پس از تشخیص اقدام به ترشح صابون خواهد کرد. این محصول دارای مخزن 300 میلی‌لیتری برای ذخیره‌سازی صابون مایع بوده و پاسخگوی نیاز کاربران برای حدودا 400 نوبت شستشوی دست‌ها خواهد بود.

دستگاه فوق با قیمت‌گذاری 999 روپیه (حدودا 14 دلار) عرضه شده و از روز 29 سپتامبر (8 مهرماه) در فروشگاه‌های Mi Store قابل دسترس است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH