معرفی بهترین راه برای دانلود استوری از اینستاگرام

یکی از دغدغه‌های کاربران، همیشه دانلود از اینستاگرام است. استوری‌ها هم از جمله محتواهای اینستاگرام هستند که همانند دیگر بخش‌ها، کاربران نمی‌توانند مستقیماً آن‌ها را دانلود کنند. سریع‌ترین روش‌ دانلود استوری اینستاگرام، استفاده از برنامه دانلود استوری اینستاگرام است که در این مطلب می‌توانید آن را دانلود کنید.

بخش استوری اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این برنامه محسوب می‌شود، به طوری که تعداد استوری‌های روزانه انواع صفحات اینستاگرام از تعداد پست‌ها پیشی گرفته و خیلی از کاربران این شبکه اجتماعی نیز تنها برای تماشای آخرین استوری‌ها به اینستاگرام سر می‌زنند. با وجود محبوبیت بخش استوری در اینستاگرام، حتما برایتان پیش آمده که از یک استوری خوشتان بیاید و بخواهید آن را دانلود کنید.

دانلود استوری از اینستاگرام راه‌های مختلفی دارد اما محبوب‌ترین و سریع‌ترین روش‌های دانلود استوری، استفاده از برنامه دانلود استوری اینستاگرام و یا استفاده از سایت‌های دانلود استوری از اینستاگرام است. با انواع برنامه دانلود استوری، می‌توانید به این شبکه اجتماعی لاگین شوید و با یک آپشن اضافی در بخش استوری‌ها، ویدیوها یا تصاویر این بخش را دانلود کنید. همچنین سایت‌های دانلود استوری اینستاگرام نیز این قابلیت را به شما می‌دهند که با وارد کردن آدرس استوری در سایت، آن استوری را دانلود کنید.

ابتدا می‌توانید ویدئو اختصاصی ما را در این رابطه مشاهده کنید:

به دلیل سهولت و محبوبیت برنامه‌های دانلود استوری اینستاگرام، قصد داریم در این مطلب 3 برنامه برتر دانلود استوری را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید:

بهترین انتخاب دانلود استوری از اینستاگرام

اپلیکیشن Story Saver for Instagram – Assistive Story

دانلود استوری اینستاگرام

برنامه Story Saver for Instagram – Assistive Story یک اپلیکیشن تخصصی برای دانلود استوری‌ها تصویر، ویدیو و IGTV محسوب می‌شود، اگر به دنبال دانلود پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام هستید، ما Story Saver for Instagram – Assistive Story را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این برنامه راحت‌ترین، سریع‌ترین و بهترین راه دانلود استوری را در اختیار شما می‌دهد. با اتصال برنامه به اینستاگرام، تمام استوری‌های صفحه‌هایی که دانلود کرده‌اید، به نمایش در‌می‌آید و تنها با انتخاب صفحه مورد نظر، به تمام استوری‌های آن دسترسی خواهید داشت و می‌توانید استوری‌ها را دیده و یا آن‌ها را دانلود کنید. در این برنامه تمام تصاویر، ویدیو‌ها و استوری‌ها به صورت یک گالری تصویر یا فیلم به نمایش در می‌آید و تماشا یا دانلود آن‌ها بسیار آسان خواهد بود. اگر اهل کامنت گذاشتن و دایرکت دادن نیستید و تنها برای دیدن پست‌ها و استوری‌ها به سراغ اینستاگرام می‌روید، برنامه Story Saver for Instagram – Assistive Story می‌تواند تمام نیاز شما را برطرف سازد. با این برنامه حتی دیگر به سراغ اپلیکیشن اصلی اینستاگرام نخواهید رفت و با همین اپلیکیشن می‌توان تمامی پست‌ها، ویدئو‌ها و استوری‌ها را به صورت یکپارچه و منظم تماشا و موارد دلخواه را دانلود کرد.

برنامه Story Saver for Instagram – Assistive Story یک میلیون‌بار از گوگل‌پلی دانلود شده و امتیاز 4.6 را دریافت کرده است. این اپلیکیشن تبلیغات درون برنامه‌ای بسیار محدودی دارد و از این بابت آزاردهنده نیست.

دانلود برنامه دانلود استوری از اینستاگرام

 

این مطلب را نیز مشاهده کنید: روش‌های کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

دانلود استوری از اینستاگرام با GBInsta – Saver for Instagram

دانلود استوری اینستاگرام

جی‌بی اینستا یکی از بهترین برنامه‌ها برای مدیریت حرفه‌ای اکانت اینستاگرام است. محیط این برنامه کاملا شبیه به اپ اصلی اینستاگرام است و با آن می‌توانید به اکانت خود وصل شوید، تصاویر و ویدیوها را ببینید و استوری‌ها را تماشا کنید. یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های جی‌بی اینستا، امکان دانلود عکس‌ها، ویدیو‌ها، کلیپ‌های IGTV و استوری‌هاست. با این برنامه می‌توانید هر تصویر یا ویدیویی که می‌خواهید را انتخاب کنید و از گزینه‌های پایین تصویر، گزینه دانلود را بزنید.

با جی‌بی اینستا می‌توان تصاویر یا ویدیو‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشت، همچنین پست‌های جدید را لایک کنید. این برنامه دارای حالت دارک مود است و کمتر باتری شما را درگیر می‌کند، در نتیجه می‌توانید در مصرف باتری خود صرفه جویی کنید. برنامه GBInsta – Saver for Instagram بیش از 100 هزار بار از گوگل‌پلی دانلود شده و امتیاز 3.9 را دریافت کرده است. این اپلیکیشن تبلیغات درون برنامه‌ای بسیار محدودی دارد و از این بابت آزاردهنده نیست.

دانلود برنامه دانلود استوری اینستاگرام

 

دانلود استوری اینستاگرام با Video Downloader – for Instagram

دانلود استوری اینستاگرام

اپلیکیشن Video Downloader – for Instagram یک برنامه اختصاصی برای دانلود تصویر و ویدیو پست‌ها در اینستاگرام است و کاربرد دیگری ندارد. برای دانلود پست مورد با استفاده از این برنامه، ابتدا باید وارد آن شوید، سپس گزینه Open Instgarm را بزنید تا وارد اینستاگرام شوید. بعد از این کار باید از قسمت منوی سه نقطه بالای هر پست گزینه کپی لینک پست را انتخاب کنید. به این ترتیب لینک پست کپی می‌شود، حال باید به برنامه Video Downloader – for Instagram بازگردید و در کادر میان صفحه، لینک پست را پیس کرده و گزینه دانلود رو بزنید.

با اپلیکیشن Video Downloader – for Instagram نمی‌توانید استوری‌ها را دانلود کنید، این برنامه حالت دارک مود هم ندارد. در این اپ تبلیغات درون برنامه‌ای کمی آزاردهنده است اما برای دانلود پست می‌توانید بر روی آن حساب باز کنید.

دانلود برنامه دانلود استوری اینستاگرام

 

 

 

1 در مورد “معرفی بهترین راه برای دانلود استوری از اینستاگرام”

  1. باباااااااااااااااا یه InstaPro نصب کنید رااااحت و خلاااص
    هم روی اپلیکیشن میتونید رمز یا اثر انگشت بزارید . هم میتونید شخصی سازی کنید. هم میتونید تمام استوری ها و پست هارو بصورت کامل دانلود کنید. هم میتونید کاری کنید دایرکت Seen و Typing نخوره ! و هزارتا امکانات توپ دگ

    2
    4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH