آغاز فروش نسخه خاص گلکسی زد فولد 2 Aston Martin Racing Edition از روز 21 آبان

تام براون ظاهرا تنها نام گره خورده با نسخه ویژه اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 2 محسوب نمی‌شود؛ چرا که کمپانی سامسونگ اخیرا از نسخه جدید پرچم‌دار تاشوی خود موسوم به Aston Martin Racing Edition به تعداد بسیار محدود رونمایی کرد. در واقع تنها 777 دستگاه از این محصول به فروش خواهد رفت. فرآیند فروش از تاریخ 11 نوامبر (21 آبان ماه) موسوم به روز مجردها آغاز خواهد شد.

کاربران با شنیدن نام این محصول احتمالا به فکر اتومبیل‌های لوکس ساخته شده توسط خودروساز بریتانیایی خواهند افتاد. در واقع این مدل پس از کسب نخستین عنوان قهرمانی توسط تیم BSEM Asia Sonic Racing در مسابقات China GT Championship طراحی شد. این مسابقات در سال گذشته برگزار شد و تیم BSEM با یک جفت خودروی V8 Vantage GT4s در آن شرکت کرد.

اساسا در مشخصات اسمارت‌فون هیچ تغییری ایجاد نشده است. در واقع این محصول یک پکیج خرده فروشی با امکاناتی ویژه به‌شمار می‌رود. کاربران با خریداری این محصول یک کیس چرمی مخصوص گوشی، یک دستگاه گلکسی واچ 3، کارت شناسایی کریستالی و یک تی‌شرت و کلاه مارک‌دار را دریافت خواهند کرد. گوشی و ساعت در 2 مدل رنگی مختلف عرضه می‌شوند؛ در حالی‌که رنگ‌بندی کیس ظاهرا تصادفی خواهد بود.

پکیج Aston Martin Racing با برچسب قیمتی 21 هزار یوان روانه بازار می‌شود؛ رقمی که در مقایسه با پکیج تام براون ارزان‌تر بوده و نکته مهم‌تر اینکه قیمت‌گذاری آن از مجموع بهای آیتم‌های موجود در پکیج ارزان‌تر است. این پکیج شامل اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 2 (با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی) با قیمت‌گذاری 17 هزار یوان و یک دستگاه گلکسی واچ 3 با ارزش 4600 یوان است.

تصاویری از سامسونگ گلکسی زد فولد 2 5G Aston Martin Racing limited edition

مجددا بایستی خاطرنشان کرد که این هندست یک نسخه محدود به‌شمار می‌رود؛ اما سامسونگ یک پکیج دیگر را نیز برای مشتریان خود تدارک دیده است. این پکیج از قیمت‌گذاری مشابه 21 هزار یوانی برخوردار بوده و شامل یک دستگاه گلکسی واچ 3 و یک جفت ایرباد گلکسی بادز لایو است (اما هیچ‌کدام از این گجت‌ها جزو برند استون مارتین محسوب نمی‌شوند).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH