کسر خدمت برای تولیدکنندگان بازی ویدئویی برای پلیس!

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و ناجا برای حمایت از تولید بازی‌های داخلی مناسب با فرهنگ بومی ایرانی، توافق‌نامه‌ای را امضاء کردند. بر اساس این توافق‌نامه، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی کشور به جهت ترویج تولید بازی‌های ویدئویی دارای مضامین فرهنگی مناسب و در راستای رویکرد پیشگیرانه از جرائم عمومی با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همکاری خواهد داشت.

نیروی انتظامی و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همچنین برای مدیریت بازار بازی‌های غیرمجاز و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی در این حوزه بازی‌های ویدئویی، همکاری مشترکی خواهند داشت. سید صادق پژمان‌، مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در همین زمینه اعلام کرد: با همکاری میان بنیاد و ناجا به دنبال آن هستیم تا بر عملکرد گیم‌نت‌ها و فروشگاه‌ها و مراکز عرضه بازی‌های ویدیویی نظارت بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما در ایران 32 میلیون گیمر داریم که به طور میانگین در طول روز 93 دقیقه به بازی مشغول هستند. با فرهنگ سازی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های این حوزه می‌توان در راستای کمک و تسهیل به اهداف و ماموریت‌های پلیسی در کشور کمک فراوانی کرد. همچنین بنیاد آماده همکاری با ناجا در جهت ارائه امتیاز کسرخدمت برای مشمولین تولید کننده بازی‌های ویدئویی مورد نیاز پلیس است.

سردار نوریان، معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی در مراسم امضا این تفاهم‌نامه اعلام کرد: با توجه به ظرفیت‌ بازی‌های ویدیویی در ایران، حفظ و نگهداری از اموال و دارایی‌ها، پیشگیری از اعتیاد، حمایت از مصرف کالای داخلی، تولید محتوا در زمینه رانندگی و فرهنگ ترافیک، مهارت کنترل خشم، ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی و ترویج فرهنگ ایثارگری از جمله موضوعاتی است که مورد توجه ما قرار دارد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH