این تلویزیون‌های سونی را از بازار بخرید

در این مطلب با بهترین تلویزیون های ال ای دی سونی ، بهترین تلویزیون سونی در رده‌های مختلف به همراه لینک خرید تلویزیون سونی آشنا خواهید شد.

مشتریانی که به دنبال خرید یک تلویزیون جدید و با کیفیت هستند قطعا انواع مدل‌های تلویزیون سونی را مد نظر خود خواهند داشت. سونی سال‌هاست که به عنوان یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوازم صوتی و تصویری در جهان شناخته می‌شود، این شرکت در کنار محصولات مختلف خود، تلویزیون‌‌های با کیفیتی تولید می‌کند که جزو پرطرفدارترین تولیدات این شرکت محسوب می‌شوند.

تلویزیون های سونی کیفیت ساخت بالایی دارند، وضوح و شفافیت تصویر در آن‌ها بالاست و اکثرا دارای سیستم عامل هوشمند هستند که تجربه کاربری را افزایش می‌دهد. تلویزیون‌های سونی در بازه‌های قیمتی مختلف تولید می‌شوند تا خریداران با هر بودجه و وضعیت مالی بتوانند به سراغ خرید تلویزیون های سونی بروند. اگر قصد خرید تلویزیون جدیدی را دارید، در ادامه مجموعه‌ای از بهترین تلویزیون‌ های سونی موجود در بازار ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین تلویزیون سونی – پایین‌رده

تلویزیون ال ای دی سونی 50W660

تلویزیون 50 اینچی سونی 50W660F در دسته تلویزیون‌های خوش ساخت و اقتصادی این شرکت قرار می‌گیرد. این تلویزیون دارای ظاهری ساده و زیباست اما کیفیت تصویر و امکانات هوشمند آن موجب شده تا مدل 50W660F ارزش خرید بالایی داشته باشد. سونی در این تلویزیون از پنل LED با رزولوشن FullHD استفاده کرده که با وجود پردازنده X-Reality PRO تصویر خروجی بسیار شفاف، با وضوح بالا و رنگ‌بندی طبیعی را ارائه می‌دهد. این تلویزیون از HDR10، دالبی ویژن و HLG پشتیبانی می‌کند که موجب شده تا کنتراست تصاویر بهبود پیداکرده و جزئیات و رنگ بندی بسیار غنی و واقعی باشد.

همچنین فناوری Object-based HDR Remaster نیز به آنالیز صحیح اشیاء و شناخت بافت صحیح تصویر کمک می‌کند تا در نهایت تصویر خروجی شفاف، درخشان، طبیعی و زنده به نظر برسد.

تلویزیون 50W660F از نظر صدای خروجی نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، سونی در این مدل از فناوری‌های Clear Phase و DSEE استفاده کرده که موجب می‌شود تا صدا بسیار بلند، واضح و با جزئیات بالا پخش شود. همچنین برای اصلاح و پاک سازی صدا از فناوری +ClearAudio استفاده شده است. یکی دیگر از قابلیت‌های این تلویزیون سونی که تاثیر چشمگیری برای خروجی صدای سه‌بعدی و طبیعی به ویژه برای تماشای فیلم‌های سینمایی دارد، فناوری  S-Force Front Surround PRO است، با این تکنولوژی سینگنال‌های صوتی به صورت سه‌بعدی با طیف موج صوتی مناسب در فضا پخش می‌شوند.

در این تلویزیون از سیستم عامل لینوکس استفاده شده که می‌توانید برنامه‌های مختلف را بر روی آن نصب و استفاده نمایید. در ریموت کنترل تلویزیون دکمه مخصوص یوتیوب وجود دارد که به صورت مستقیم با اتصال وای‌فای شما را به این سایت می‌برد و می‌توانید از محتوای آن استفاده کنید. همچنین قابلیت Projection screen بر روی این تلویزیون با اتصال بی‌سیم، تصویر صفحه تلفن هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ‌ شما را به تلویزیون متصل می‌کند.

مشخصات مدل50W660F:

  • اندازه: 50 اینچ
  • رزولوشن: فول‌اچ‌دی
  • سیستم عامل: لینوکس
  • پردازنده تصویری: X-Reality PRO
  • قدرت خروجی صدا: 10 وات
  • اتصالات: وای‌فای، درگاه HDMI ،USB، بلوتوث، کامپوزیت و LAN

تلویزیون ال ای دی سونی 55X7000G

سری X7 سونی مخصوص تلویزیون‌های باکیفیت و بالارده این شرکت است که با سیستم عامل لینوکس و تعداد بسیاری از قابلیت‌های هوشمند تولید و عرضه شده‌اند. مدل 55X7000G در اندازه 55 اینچ از پنل LED با رزولوشن 4K و 8 میلیون پیکسل بهره می‌برد، سونی در این تلویزیون از فناوری اختصاصی Triluminos استفاده کرده که به افزایش شفافیت و وضوح تصویر در تلویزیون‌های این شرکت کمک می‌کند.

این مدل نیز با پردازنده تصویری X-Reality pro تولید شده که تصاویر را آنالیز و کیفیت خروجی را از نظر روشنایی و رنگ، به شکل چشمگیری افزایش می‌دهد. سونی 55X7000G از HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند، به این ترتیب تصاویر در این تلویزیون در طیف رنگی بسیار وسیع و غنی به نمایش در می‌آیند. سونی برای تقویت بیشتر کیفیت تصویری خروجی و طبیعی بودن رنگ‌ها در این تلویزیون، از فناوری Live Color نیز استفاده کرده تا تصاویر به واقعیت نزدیک‌تر شوند.

سونی در کنار تمام ویژگی‌های تصویری، فناوری‌های مختلفی را برای افزایش کیفیت صدا در تلویزیون 55X7000G به کار گرفته که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به S-Force Front Surround برای تقویت صدای زنده و سه‌بعدی، ClearAudio+ برای دفع نویز و پاک‌سازی صدا و همچنین استفاده از دو اسپیکر 10 واتی با فناوری Bass Reflex اشاره کرد که محیطی طبیعی و زنده را برای تماشا فیلم‌های سینمایی یا مسابقات ورزشی خواهند ساخت.

این تلویزیون نیز با سیستم عامل لینوکس عرضه شده، به این ترتیب می‌توانید با اتصال تلویزیون به وای‌فای از سایت‌های مختلف به ویژه یوتیوب استفاده نمایید، با قابلیت Smart Plug and Play می‌توانید دستگاه‌های هوشمند خود مانند تلفن همراه یا تبلت را به تلویزیون متصل نمایید همچنین قابلیت‌های  Photo Sharing Plus و Media Connect به اشتراک گذاری بی‌سیم اطلاعات با تلویزیون کمک می‌کنند.

مشخصات مدل 55X7000G:

  • اندازه: 55 اینچ
  • رزولوشن: 4K
  • سیستم عامل: لینوکس
  • پردازنده تصویری: X-Reality PRO
  • قدرت خروجی صدا: 20 وات
  • اتصالات: وای‌فای، درگاه HDMI، USB، بلوتوث، کامپوزیت و LAN

 

بهترین تلویزیون سونی – میان‌رده

تلویزیون ال ای دی سونی 55X8000G

اگر به دنبال یک تلویزیون در ابعاد بزرگ، با کیفیت و هوشمند هستید، مدل 55X8000G گزینه مناسبی برای شماست. تلویزیون سونی x8000g از بهترین تلویزیون های سونی در بخش میان‌رده‌های بازار است. مهم‌ترین ویژگی این تلویزیون مجهز بودن به سیستم عامل اندروید است، به این ترتیب شما می‌توانید هر اپلیکیشنی که بر روی گوشی خود استفاده می‌کنید را بر روی این تلویزیون نصب کرده و از آن استفاده کنید. این مدل دارای 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است که با وجود آن می‌توان تعداد زیادی برنامه مانند اپ پخش موسیقی، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها و … را بر روی تلویزیون نصب کرد، همچنین Google Assistant بر روی مدل 55X8000G نصب شده که با آن می‌توانید با دستورات صوتی، به بخش‌های مختلف تلویزیون دسترسی داشته باشید و برنامه مورد نظرتان را تماشا کنید.

تلویزیون 55X8000G دارای پنل ال ای دی با رزولوشن 4K است، سونی در این مدل برای افزایش کیفیت و درخشندگی تصویر از فناوری TRILUMINOS استفاده کرده، همچون دیگر تلویزیون‌های سونی در این مدل نیز از موتور پردازشی X-Reality pro استفاده شده است. فناوری‌های HDR10، HLG، Live Colour و Dynamic Contrast Enhancer نیز در این مدل استفاده شده که موجب می‌شود تصاویر با کنتراست بالا، رنگ بندی واقعی و شفاف پخش شود.

سونی تلویزیون 55 اینچی خود به اسپیکرهای Bass Reflex تجهیز کرده که کیفیت صدای بسیار بالایی دارند، در این مدل فناوری S-Force Front Surround به پخش سه بعدی صدا و فناوری ClearAudio+ به تصفیه صدا و حذف نویزها کمک می‌کند.

مشخصات مدل 55X8000G :

  • اندازه: 55 اینچ
  • رزولوشن: 4K
  • سیستم عامل: اندروید
  • حافظه داخلی: 16 گیگابایت
  • پردازنده تصویری: X-Reality PRO
  • قدرت خروجی صدا: 20 وات
  • اتصالات: وای‌فای، درگاه HDMI، USB، بلوتوث، کامپوزیت و LAN

تلویزیون ال ای دی سونیX8500G

این مدل یکی از جدیدترین تلویزیون‌های سری X8G سونی است که سال گذشته تولید و عرضه شد. این مدل 55 اینچ با پنل LED دارای رزولوشن 4K است. طراحی زیبا، با بدنه باریک و یک‌دست از اولین مشخصه‌های تلویزیون X8500G است. مانند دیگر تلویزیون‌های سونی، این مدل نیز دارای پردازنده تصویری مشهور X-Reality PRO است که به وضوح بالا، شفافیت و رنگ‌بندی طبیعی تصاویر کمک می‌کند. فناوری TRILUMINOS از دیگر تکنولوژی‌هایی است که در این مدل هم مورد استفاه قرار گرفته، با کمک این فناوری و پشتیبانی از HDR10، جزئیات تصویر به خصوص در نقاط تاریک به خوبی مشخص هستند.

سونی X8500G به سیستم عامل اندروید مجهز شده است، با این وجود می‌توانید برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف اندرویدی را بر روی این تلویزیون نصب کنید و از آن‌ها استفاده کنید، با قابلیت اتصال به وای‌فای نیز می‌توان از برنامه‌های آنلاین بهره برد. پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل نیز از دیگر قابلیت‌های هوشمند تلویزیون X8500G است که با آن می‌توانید بدون نیاز به ریموت کنترل و تنها با دستورات صوتی اپ‌های مختلف را اجرا کرده و برنامه‌های مورد نظرتان را تماشا کنید.

سونی در این تلویزیون از فناوری Sound-from-Picture Reality بهره برده که با پخش صدای واقعی هنگام تماشای تصویر، به هماهنگی و کنترل عقب‌ماندگی صوت و تصویر کمک می‌کند. همچنین با قابلیت Acoustic Multi-Audio می‌توانید چند اسپیکر را به تلویزیون متصل کرده و از همه اسپیکرها صدای آکوستیک طبیعی و باکیفیت دریافت کنید.

مشخصات مدل X8500G:

  • اندازه: 55 اینچ
  • رزولوشن: 4K
  • سیستم عامل: اندروید
  • حافظه داخلی: 16 گیگابایت
  • پردازنده تصویری: X-Reality PRO
  • قدرت خروجی صدا: 20 وات
  • اتصالات: وای‌فای، درگاه HDMI، USB، بلوتوث، کامپوزیت و LAN

 

بهترین تلویزیون سونی – بالارده

تلویزیون ال ای دی سونی X9000G

سونی X9000G گران‌ترین و یکی از بهترین تلویزیون های سونی این فهرست است، این مدل از یک طراحی زیبا، باریک و ظریف بهره‌ می‌برد. پایه‌های این تلویزیون به صورت تو خالی طراحی شده و به این ترتیب می‌توانید کابل‌های پشت تلویزیون را از داخل پایه‌ها عبور دهید، با اینکار کابل‌ها به صورت پنهان و منظم در پشت تلویزیون قرار خواهند گرفت. این تلویزیون 55 اینچی دارای پنل LED 4K و نسبت 16:9 است، در دو گوشه پایینی قاب تلویزیون دو بلندگو 10 واتی با فناوری Bass Reflex دیده می‌شود. سونی در بخش صوتی از فناوری‌های ClearAudio+ و Sound-from-Picture Reality به ترتیب برای پاک‌سازی صوتی و تنظیم هماهنگی صدا و تصویر استفاده کرده است. همچنین فناوری Digital Enhancement Engine کمک می‌کند تا هنگامی که فیلم‌ها را با صدای بلند گوش می‌دهید، صدا نویزدار نشود و همچنان با کیفیت و شفافیت بالا پخش شود.

سونی در این تلویزیون نیز از پردازنده تصویری X-Reality PRO کمک گرفته است، همچنین از فناوری X-Motion Clarity  جهت از بین رفتن تصاویر تار و بلور در صحنه‌های سریع و پرتنش استفاده کرده است. از دیگر فناوری‌های به کار رفته در این تلویزیون می‌توان به TRILUMINOS اشاره کرد که تاثیر چشمگیری در شفافیت و اصلاح رنگ‌بندی تصاویر در تلویزیون‌های سونی دارد.

با استفاده از سیستم عامل اندروید می‌توانید به اینترنت متصل شوید، از اپلیکیشن‌هایی مانند یوتیوب و گوگل پلی استفاده کنید و برنامه‌های مورد نظر خود را بر روی تلویزیون نصب کنید. این تلویزیون از قابلیتی با نام Chromecast built-in پشتیبانی می‌کند که توسط آن می‌توانید اپ‌هایی مانند نتفلیکس و یوتیوب را به براویای شخصی خود منتقل کنید.

مشخصات مدل X9000G:

  • اندازه: 55 اینچ
  • رزولوشن: 4K
  • سیستم عامل: اندروید
  • حافظه داخلی: 16 گیگابایت
  • پردازنده تصویری: X-Reality PRO
  • قدرت خروجی صدا: 20 وات
  • اتصالات: وای‌فای، درگاه HDMI، USB، بلوتوث، کامپوزیت و LAN

 

1 در مورد “این تلویزیون‌های سونی را از بازار بخرید”

  1. بهترینش که 75اینچ سونی مدله x9500hهست کیفیت بالایی هم داره و از الجی سوپر فورکا 2020 کیفیتن بالاتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH