نسخه سفارشی آی‌فون 12 پرو با تصاویر ترامپ و بایدن به بازار عرضه می‌شود!

کمپانی روسی خاویار (Caviar) که در زمینه عرضه آی‌فون‌های سفارشی با طراحی غیرعادی و فوق‌العاده تبحر دارد؛ اخیرا از الگوهای سفارشی جدیدی رونمایی کرده است. مدل جدید آی‌فون 12 پرو اپل موسوم به Sands of Time دارای تصاویر پرتره برجسته از جو بایدن و دونالد ترامپ، پرچم آمریکا و 750 ذره شنی طلایی‌رنگ به تقلید از ساعت‌های شنی است.

به گفته خاویار طراحی ساعت شنی نشان‌دهنده تغییر مداوم زمان است. رئیس جمهور جمهوری‌خواه سابق یعنی دونالد ترامپ در حال کناره‌گیری برای به سر کار آمدن جو بایدن از حزب دموکرات است. بدنه گوشی از جنس تیتانیوم بادوام ساخته شده است. 50 ستاره و 7 نوار عمودی نیز از جنس تیتانیوم سخت با پوشش PVD بادوام ایجاد شده است.

مدل سفارشی آی‌فون 12 پرو موسوم به Sands of Time که توسط کمپانی خاویار طراحی شده است

این الگوی طراحی احتمالا در اسمارت‌فون‌های آی‌فون 12 پرو و آی‌فون 12 پرو مکس به‌کار گرفته خواهد شد. همچنین شرکت خاویار تنها 46 دستگاه از این هندست‌ها را به بازار عرضه خواهد کرد؛ رقمی که برابر با تعداد روسای‌جمهور در تاریخ ایالات‌متحده است. قیمت‌گذاری این شاهکار هنری بسته به اندازه هندست و ظرفیت حافظه‌داخلی آن در بازه 14900 تا 19050 دلار متغیر است. همچنین مشتریان هم‌اکنون می‌توانند نسبت به سفارش این محصول اقدام نمایند.

1 در مورد “نسخه سفارشی آی‌فون 12 پرو با تصاویر ترامپ و بایدن به بازار عرضه می‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH