طبق پیش‌بینی یک ابرکامپیوتر، بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی فینالیست لیگ قهرمانان این فصل هستند!

بر اساس سیستم پیش‌بینی سایت مشهور Fivethirtyeight طبق دیتا‌هایی که از سابقه عملکرد باشگاه‌ها در گذشته و در فصل جاری مسابقات فوتبال در اروپا به یک ابرکامپیوتر هوشمند داده شده است، تیم فوتبال بایرن مونیخ امسال نیز به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید و منچسترسیتی، اینترمیلان، بارسلونا و بایرن مونیخ، به ترتیب قهرمان لیگ‌ برتر انگلیس، سری‌آ ایتالیا، لالیگا اسپانیا و بوندسلیگا آلمان خواهند شد.

بر اساس نتایج پیش‌بینی شده این پایگاه داده، با وجود عملکرد ضعیف تیم منچسترسیتی در ابتدای فصل جاری پریمیر لیگ، این تیم در نهایت بالاتر از لیورپول به عنوان قهرمان فصل شناخته خواهد شد، پس از منچسترسیتی، لیورپول، چلسی و تاتنهام، تیم‌های دوم تا چهارم جدول خواهند بود که به لیگ قهرمانان فصل بعد راه پیدا خواهند کرد. تیم‌های لسترسیتی، منچستریونایتد و آرسنال هم در رتبه‌های بعدی خواهند ایستاد.

طبق این پیش‌بینی در سری‌آ ایتالیا بر خلاف چند فصل گذشته، تیم اینترمیلان با مربیگری کونته به قهرمانی خواهد رسید، تیم میلان هم که در حال حاضر صدرنشین ایتالیا شناخته می‌شود، نایب قهرمان فصل خواهد بود. اما تیم‌های یوونتوس، ناپولی، رم، آتالانتا و لاتزیو نیز به ترتیب مقام‌های بعدی را به دست می‌آورند.

بر اساس این پیش‌بینی، بارسلونا اسپانیا را باید قهرمان این فصل لالیگا بدانیم، پس از بارسا، تیم اتلتیکو مادرید در رتبه دوم و تیم رئال مادرید در رتبه سوم جدول خواهند ایستاد. این پیش‌بینی در حالی صورت گرفته که در حال حاضر بارسلونا در رتبه هشتم و اتلتیکو و رئال در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

به همین منوال، تیم‌های بایرن مونیخ مجددا قهرمان بوندسلیگا، تیم پاری‌سن‌ژرمن قهرمان فرانسه، تیم بنفیکا قهرمان پرتغال و تیم زنیت با سردار آزمون قهرمان روسیه خواهند شد.

اما در لیگ قهرمانان منچسترسیتی و بایرن مونیخ فینالیست خواهند بود، این دو تیم با شکست لیورپول و بارسلونا در مرحله نیم نهایی به فینال می‌رسند. همچنین این چهار تیم به همراه چلسی، دورتموند، اتلتیکو مادرید و رئال مادرید، هشت تیم برتر این فصل لیگ قهرمانان هستند.

بر اساس این پیش‌بینی در لیگ قهرمانان اروپا تیم پاری‌سن‌ژرمن در رتبه سوم گروه خود قرار گرفته و با ورود به لیگ اروپا، قهرمان این تورنمنت می‌شود. پاری‌سن‌ژرمن با شکست تاتنهام می‌تواند به مقام قهرمانی لیگ اروپا دست پیدا کند. تیم‌های رئال سوسیه‌داد و ناپولی نیز در نیمه نهایی لیگ اروپا حاضر خواهند بود. بر اساس این پیش‌بینی تیم اینترمیلان با وجود قهرمانی در لیگ ایتالیا، در لیگ اروپا عملکرد مناسبی نخواهد داشت و در مرحله یک هشتم نهایی حذف می‌شود.

 

2 در مورد “طبق پیش‌بینی یک ابرکامپیوتر، بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی فینالیست لیگ قهرمانان این فصل هستند!”

  1. ببین تکنولوژی و علم چه بی ارزش شده ها
    یه ابر کامپیوتر با این عظمت و این هزینه ببین رو چه مسائلی باید کار کنه?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH