ثبت نام نزدیک به 10 هزار داوطلب برای انجام آزمایشات اولیه واکسن ایرانی کرونا

پس از اعلام شروع تست واکسن ایرانی کرونا بر روی 56 نفر از داوطلبین این آزمایش، شمار افرادی که برای تست واکسن ایرانی کرونا اعلام آمادگی کرده‌اند به شکل چشمگیری افزایش یافت. چند روز پیش بود که خانم دکتر مینو محرز، عضو علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا، اعلام کرد که فاز اول آزمایش انسانی واکسن کرونای ایرانی در هفته اول دی آغاز می‌شود. وی توضیح داد که این واکسن در دو نوبت به فاصله دو هفته به داوطلبان تزریق می‌شود، همچنین این افراد طی این مدت در محلی خاص حضور خواهند داشت.

بر اساس اعلام مینو محرز، داوطلبین انجام آزمایش واکسن ایرانی ویروس کرونا باید سالم باشند و تاکنون کرونا نگرفته باشند، همچنین آنتی بادی بدنشان صفر باشد و بین 18 تا 50 سال سن داشته باشند. دکتر محرز تاکید کرد که افراد زیادی برای تست در این آزمایش‌ها ثبت نام کردند.

پس از آن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اعلام کرد افرادی که می‌خواهند به عنوان داوطلب در این آزمایش‌ها شرکت کنند می‌توانند با سامانه 4030 تحت نظر این ستاد تماس بگیرند. این واکسن ایرانی کرونا که به مرحله آزمایش انسانی رسیده، تحت نظر یکی از شرکت‌های وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تولید شده است.

در همین راستا شب گذشته حجت نیکی ملکی، رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در توییتر خود از استقبال کم نظیر مردم برای شرکت در آزمایش‌های اولیه واکسن ایرانی کرونا خبر داد. ملکی در توییتر خود نوشت: در این اتفاق غیرقابل پیش‌بینی تا سال 22 امشب، 17 هزار و دوازده نفر از هموطنان برای شنیدن شرایط ثبت نام در آزمایشات بالینی واکسن کرونا ستاد اجرایی فرمان امام با 4030 تماس گرفتند. همچنین 9 هزار و 911 نفر برای مشارکت در آزمایش‌ها اعلام آمادگی کردند. این نشان دهنده اعتماد مردم به دانشمندان جوان و غرورآفرین کشور است.

 

 

6 در مورد “ثبت نام نزدیک به 10 هزار داوطلب برای انجام آزمایشات اولیه واکسن ایرانی کرونا”

  1. خسته نباشید اخرش میرسیم به واکسن هندی!!
    فعلا اینا اخباره برای سرگرمی و وقت خریدن
    بلوف مثل همون دری قابلمه و پایه دریل شارژی تشخیص کرونا

    4
    7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH