معرفی بهترین ماوس‌های بی‌سیم موجود در بازار ایران

استفاده از موس بی ‌سیم بهترین راه برای خلوت کردن میز کار و رهایی از دردسر سیم‌های متصل به کامپیوتر یا لپ‌تاپ است. همانند سایر لوازم جانبی، ماوس بی‌سیم هم از تنوع زیادی برخوردار است که موجب مشکل شدن انتخاب آن می‌شود. این وسیله در اشکال و اندازه‌های متنوع و متناسب با کاربری‌های مختلف تولید می‌شود. در این مطلب ماوس‌هایی با کاربری عمومی را معرفی می‌کنیم که برای یک کاربر عادی کامپیوتر مناسب هستند. انواع خاص گیمینگ، ارگونومیک و غیره فعلا مد نظر نیستند و در مقالات بعدی به آنها خواهیم پرداخت. هر چند ممکن است در بین گزینه‌های پیشنهادی این لیست انواع مناسب بازی هم یافت شوند.

امروز تعداد ۷ ماوس بی‌سیم در قیمت‌های مختلف را به شما معرفی می‌کنیم.  گزینه‌های لیست به ترتیب گران‌ترین به ارزان‌ترین مرتب شده‌اند و بدیهی است که نباید ماوس‌های گران قیمت با ارزان‌ترها مقایسه شوند؛ با این حال تمامی گزینه‌ها با بررسی و دقت انتخاب شده‌اند و در رده قیمت خود از بهترین‌ها هستند. مانند تمامی دیوایس‌های الکترونیک، ماوس بی‌سیم را هم از میان نمونه‌های فیک یا بدون نام انتخاب نکنید که نتیجه‌اش سوای از مسایل امنیتی، دور ریختن پول و به دست آوردن یک وسیله بی‌مصرف خواهد بود.

 

ریزر Viper Ultimate

بهترین ماوس بیسیم

اگر اهل بازی کامپیوتری باشید حتما نام ریزر را شنیده‌اید.  ریزر معروف‌ترین سازنده لوازم جانبی بازی‌های کامپیوتری است و مطابق انتظار، ماوس بی‌سیم ریزر Viper Ultimate در دسته ماوس‌های مناسب بازی قرار می‌گیرد. اما این وسیله می تواند برای هر نوع کاربری مناسب باشد. این ماوس از باتری داخلی استفاده می‌کند و می‌تواند بدون سیم از طریق دانگل USB یا توسط کابل متصل شود.

تعداد کلیدها 8
کلید روشن و خاموش دارد
دقت 20000 DPI
نوع و سایز باتری باتری داخلی
قابلیت کارکردن با هر دو دست دارد

 

مایکروسافت 2017 Surface Arc

بهترین موس بی ‌سیم

مایکروسافت در بازار سخت‌افزار با سرفیس‌ها شناخته می‌شود اما مجموعه نسبتا بزرگی از لوازم جانبی را هم تولید می‌کند که مشخصه همه آنها طراحی خاص و زیبا، کیفیت خوب و قیمت بالا با توجه به نام این برند آمریکایی است.  2017 Surface Arc یک ماوس بی‌سیم زیبا با طراحی متفاوت است. این مدل دانگل ندارد و از طریق بلوتوث متصل می‌شود. همچنین برخلاف انواع رایج این وسیله هیچ نوع کلید و اسکرول ندارد و تمامی عملیات از طریق لمس انجام می‌شود. برای استفاده از 2017 Surface Arc لازم است ورژن بلوتوث لپ‌تاپ شما ۴ یا بالاتر باشد. مدتی نیز ممکن است طول بکشد تا به کارکرد نامتعارف آن برای کلیک یا اسکرول عادت کنید.

تعداد کلیدها 2 (به صورت مجازی)
کلید روشن و خاموش ندارد
دقت 1000 DPI
نوع و سایز باتری ۲ عدد باتری نیم‌قلمی (سایز AAA)
قابلیت کارکردن با هر دو دست دارد

 

لاجیتک G305 LIGHTSPEED

بهترین ماوس بیسیم

سومین پیشنهاد امروز ما از برند مشهور و قدیمی لاجیتک است. G305 LIGHTSPEED یک محصول اقتصادی و میان‌رده اما در رده بهترین موس بی ‌سیم از این برند بوده که زیبا با طراحی ساده و کاربردی است. این ماوس از طریق دانگل USB متصل می‌شود و دقتی برابر با 12000CPI دارد. همچنین به سنسور Hero از لاجیتک با دقت بالا مجهز است که نیازی به پد ندارد و روی هر سطحی به راحتی کار می‌کند. اطلاعات بیشتر را در سایت تولید کننده بخوانید.

تعداد کلیدها 6
کلید روشن و خاموش دارد
دقت 12000 DPI
نوع و سایز باتری 1 عدد باتری قلمی (سایز AA)
قابلیت کارکردن با هر دو دست دارد

شیاومی مدل XMSB02MW

محصولات شیاومی معمولا طراحی زیبا و قیمت مناسب دارند که آنها را در شمار گزینه‌های خرید با ارزش بالا قرار می‌دهد. یکی از لوازم جانبی محبوب و پرفروش این برند ماوس بی‌سیم مدل XMSB02MW است. بهترین موس بی ‌سیم شیائومی در نگاه اول طراحی زیبا و رنگ‌ بندی متناسب این مدل جلب توجه می‌کند و می‌توانید اطمینان داشته باشید که به اندازه ظاهر زیبایش کاربردی و با کیفیت است. ویزگی خاص این ماوس اتصال به دو طریق با استفاده از دانگل یا بلوتوث است؛ به این ترتیب می‌توانید بدون اشغال شدن یکی از پورت‌های USB با ماوس کار کنید.

در آی‌تی‌رسان بخوانید: معرفی بهترین ماوس‌های گیمینگ
تعداد کلیدها 3
کلید روشن و خاموش دارد
دقت 1000 DPI
نوع و سایز باتری ۲ عدد باتری قلمی (سایز AA)
قابلیت کارکردن با هر دو دست دارد

رپو M100

ماوس‌های برند رپو در کشور ما تقریبا شناخته شده‌اند و از بازار فروش خوبی برخوردار هستند. محصولات این برند با توجه به کیفیت خوبشان کیفیت مناسبی دارند و گزینه‌های ایده‌آلی برای کاربری‌های گوناگون محسوب می‌شوند. ماوس بی‌سیم رپو M100 از بهترین‌ها در رده ارزان قیمت به شمار می‌رود. عملکرد نرم کلیدها و کارکردن روی سطوح مختلف از ویژگی‌های قابل ذکر در مورد این مدل هستند.

تعداد کلیدها 3
کلید روشن و خاموش دارد
دقت 1300 DPI
نوع و سایز باتری باتری قلمی (سایز AA)
قابلیت کارکردن با هر دو دست دارد

جنیوس ECO-8100

جنیوس از برندهای قدیمی ماوس است و تمامی کسانی که در دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ با کامپیوترها و مانیتورهای CRT سفید رنگ آن دوران کار کرده‌اند ماوس‌های سفید غلطکی جنیوس را به خاطر دارند. ماوس بی‌سیم جنیوس ECO-8100 یکی از بهترین پیشنهادهای لیست امروز ما است که قیمت بسیار مناسبی دارد. ویژگی خاص این ماوس مجهز بودن به باتری داخلی قابل شارژ است که می‌توان آن را به راحتی با استفاده از پورت USB لپ‌تاپ یا شارژر موبایل شارژ نمود. کیفیت و کارایی این مدل با توجه به قیمتش کاملا راضی ‌کننده است.

تعداد کلیدها 3
کلید روشن و خاموش دارد
دقت 1000 DPI
نوع و سایز باتری باتری داخلی قابل شارژ از نوع NiMH
قابلیت کارکردن با هر دو دست دارد

تسکو  TM 690W

بهترین موس بی ‌سیم

تسکو سهم بزرگی از لوازم جانبی بازار ایران را در اختیار دارد و این موضوع به دلیل قیمت مناسب در کنار عملکرد مطلوب محصولات این کمپانی است. ماوس‌های بی‌سیم برند تسکو هم از پرفروش‌ترین لوازم جانبی در رده‌های قیمتی مختلف به شمار می‌روند. ماوس بی‌سیم تسکو  TM 690W در نگاه اول به خاطر پوشش پارچه‌ایش طراحی جالب توجه و زیبایی دارد. این ماوس از طریق دانگل USB متصل می‌شود و در رده ارزان قیمت، یکی از بهترین ماوس‌های بی‌سیم موجود در بازار است که می‌توانید با توجه به سلیقه خود از میان رنگ‌های متنوع انتخاب کنید.

تعداد کلیدها 3
کلید روشن و خاموش دارد
دقت 800Dpi – 1200Dpi – 1600Dpi قابل تنظیم
نوع و سایز باتری باتری قلمی (سایز AA)
قابلیت کارکردن با هر دو دست دارد

 

2 در مورد “معرفی بهترین ماوس‌های بی‌سیم موجود در بازار ایران”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH