پیش‌بینی تحلیل‌گران پیرامون قیمت رمزارز دیجی‌بایت در سال‌های 2021، 2023 و 2025

وبسایت دیجی بایت از اپلیکیشن جدیدی موسوم به AntumID Authenticator Multichain رونمایی کرد. این برنامه از طریق فروشگاه گوگل پلی استور قابل دسترس بوده و به کاربران امکان می‌دهد تا نسبت به دریافت تائیدکننده اعتباری جدید یا به‌روزرسانی آن جهت پشتیبانی از پلتفرم DigiLaunch اقدام نمایند. اپلیکیشن DigiTracker با انتشار نسخه 2.0.1 خود از ویژگی جدید فیس‌لیفت پشتیبانی می‌کند. این پدیده موجب تشدید اشتیاق کاربران دیجی‌بایت به استفاده  از این برنامه شده است.

به‌نظر می‌رسد که دیجی‌بایت در مقایسه با سایر رمزارزهای موجود در بازار عملکرد بسیار چشمگیری داشته است. این ارز دیجیتالی علیرغم افت قیمت نسبی به موفقیت قابل‌توجهی در بازار دست یافته است. این در حالیست که سایر پروژه‌ها پس از سقوط قیمت در تلاشند تا به موقعیت سابق خود پیش از اواسط ماه مارس دست پیدا کنند. عملکرد دیجی‌بایت امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد؛ زیرا پس از سقوط قیمت در ماه مارس یکی از بهترین عملکردها را نشان داده است. دیجی‌بایت چندین گام تا رمزارز فیات فاصله دارد؛ موضوعی که کاربران رمزارزها را به برقراری ارتباط با سایر ارزهای دیجیتالی سوق خواهد داد. حتی کاربران قادر به خریداری کارت‌های هدیه با استفاده از دیجی‌بایت خواهند بود. این رمزارز اخیرا به یک پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین با نام Bidali اضافه شد. این پلتفرم فرآیند استفاده از ارزهای دیجیتالی به عنوان هزینه خدمات را فراهم می‌کند.

امروز قیمت دیجی‌بایت برابر با 0.02337 دلار بود. میزان گردش فعلی این رمزارز معادل با 13929666360 واحد بوده و ارزش بازار آن نیز برابر با 325649926 دلار است.

دیجی‌بایت چیست؟

دیجی‌بایت در سال 2014 توسط یک توسعه‌دهنده ارشد با نام جارد تیت تاسیس شد و هدف آن تمرکز بر افزایش سرعت معاملات، تمرکززدایی و امنیت است. در واقع دیجی‌بایت در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتالی عملکرد به‌مراتب بهتری دارد؛ به گونه‌ای که این رمزارز یکی از خاص‌ترین و بهترین عملکردها را در میان آلتکوین‌ها (سایر ارزهای دیجیتالی به غیر از بیت‌کوین) به ثبت رسانده است.

همچنین بایستی خاطرنشان کرد که سرعت استخراج دیجی‌بایت در مقایسه با بیت‌کوین 40 برابر سریع‌تر است؛ چرا که زمان‌بندی بلوکی آن برابر با 15 ثانیه است. این ارز دیجیتالی به گونه‌ای طراحی شده که دارای بیش‌ترین سرعت بلوک در پلتفرم BlockChain UTXO است؛ پدیده‌ای که موجب تمایز دیجی‌بایت از سایر رمزارزها خواهد شد.

پروژه دیجی‌بایت به نخستین بلاک‌چین جهان جهت نصب پروتکل SegWit (شاهد تفکیک شده) تبدیل شد. این موضوع بدان معناست که تائیدیه‌های تراکنش از اطلاعات ذخیره شده داخل بلوک تفکیک خواهند شد. این پدیده به دستیابی هرچه سریع‌تر به تراکنش‌ها کمک می‌کند. تیم دیجی‌بایت به‌دنبال استفاده مردم جهان از فناوری خود به‌عنوان یک سیستم پرداخت جهانی است.

در دنیای بسیار ناپایدار رمزارزها عواملی نظیر پروتکل‌های امنیتی قدرتمند و الگوریتم‌های پیشرفته حقیقتا در سرمایه‌گذاری مردم نقشی اساسی ایفا می‌کنند. هدف اصلی تیم دیجی‌بایت از اولویت‌دهی به فاکتور امنیتی قبل از هر موضوع دیگر ارائه خدمات بسیار امن به سرمایه‌گذاران است.

پیش‌بینی بازار برای قیمت دیجی‌بایت در سال 2021

ماهیت بسیار ناپایدار بازار رمزارزها و احتمال نوسانات قیمتی غیرمنتظره موجب می‌شود تا پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتالی کار چندان پیش پا افتاده‌ای نباشد.  در این میان تجزیه و تحلیل‌های تکنیکال متعددی ارائه شده و بیش‌ترین جستجوها مربوط به تحلیل‌هایی است که توسط رهبران بازار و وبسایت‌های پیش‌بینی قیمت مطرح شده‌اند. در ادامه به معرفی چندین وبسایت پیش‌بینی قیمت دیجی‌بایت می‌پردازیم. این عناوین توسط علاقه‌مندان به رمزنگاری و مقالات آنلاین گردآوری شده‌اند:

  1. CoinFan: پیش‌بینی وبسایت CoinFan کاملا خوشبینانه است. بر اساس پیش‌بینی آن‌ها حداقل و حداکثر قیمت دیجی‌بایت در پایان سال 2021 به‌ترتیب برابر با 0.35 و 0.4485 دلار خواهد بود.
  2. Wallet Investor: این وبسایت پیش‌بینی می‌کند که قیمت دیجی‌بایت طی یک دوره زمانی 5 ساله احتمالا به 0.0783 دلار خواهد رسید. این پیش‌بینی در مقایسه با سایر برآوردها بسیار محافظه‌کارانه به‌نظر می‌رسد.
  3. Digital Coin Price: این وبسایت پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال 2025 قیمت دیجی‌بایت به 0.114563 دلار خواهد رسید. چنین رویکردی نسبت به چشم‌انداز قیمت دیجی‌بایت تا حدودی بدبینانه به‌نظر می‌رسد.
  4. Crypto Gunther: بر اساس اعلام وبسایت Crypto Gunther یک تحلیل‌گر حوزه رمزارزها پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال 2021 قیمت دیجی‌بایت احتمالا به 20 دلار خواهد رسید. در صورت تحقق چنین سناریویی ارزش کل بازار دیجی‌بایت به 220 میلیارد دلار خواهد رسید. در این‌صورت این ارز دیجیتالی به ارزشمندترین رمزارز در صنعت تبدیل خواهد شد.
  5. Coin Liker: پیش‌بینی 5 ساله این وبسایت نشان می‌دهد که قیمت دیجی‌بایت ظرف مدت 5 سال احتمالا به 3.50 دلار خواهد رسید.

جمع‌بندی در خصوص پیش‌بینی قیمت دیجی‌بایت طی سال 2021

اخیرا شاهد عرضه 2 مشخصه Digi-ID و DigiAssets برای رمزارز دیجی‌بایت بودیم. این مشخصه‌ها به مدیریت ایمن دارایی کمک نموده و برای عرضه در اجلاس جهانی دیجی‌بایت که در آوریل 2021 در شهر آمستردام برگزار می‌شود؛ مهیا شده است. پس از برگزاری این رویداد جهانی در 3 ماهه دوم سال قیمت دیجی‌بایت احتمالا افزایش خواهد یافت. رویداد مذکور با محوریت قدرت تمرکززدایی برگزار خواهد شد. Digi-ID با کیف‌های پول دیجیتالی در گوشی‌های تلفن‌همراه به‌طور کامل ادغام شده و با وجود قابلیت دانلود رایگان استفاده از آن آسان خواهد بود. حتی مشخصه Digibyte Pay API نیز در ماه فوریه یا مارس معرفی خواهد شد.

  • پیش‌بینی قیمت دیجی‌بایت در سال 2021

سال 2021 احتمالا دوره امیدوارکننده‌ای برای دیجی‌بایت خواهد بود. امسال قیمت این ارز دیجیتالی احتمالا به 0.1 دلار خواهد رسید. تا پایان سال 2021 فرآیند استخراج دیجی‌بایت احتمالا غیرمتمرکزتر خواهد شد. بدین‌ترتیب کاربران احتمالا می‌توانند به قراردادهای هوشمند وارد شوند. دیجی‌بایت پیش‌تر در سال 2018 کیف پول محافظت شده Guarda DigiByte را عرضه کرد و در سال 2021 نیز از تعداد بیش‌تری کیف پول رونمایی خواهد کرد. این پدیده احتمالا در جذب سرمایه‌گذاران به شبکه بلاک‌چین نقشی محوری ایفا می‌کند. تا پایان سال 2021 قیمت دیجی‌بایت احتمالا به 0.0806 دلار آمریکا خواهد رسید؛ موضوعی که به منزله یک موفقیت بزرگ برای قیمت‌گذاری دیجی‌بایت قلمداد می‌شود.

  • پیش‌بینی قیمت دیجی‌بایت در سال 2023

تا سال 2023 دیجی‌بایت احتمالا به یکی از محبوب‌ترین آلتکوین‌ها تبدیل شده و ارزش آن نیز افزایش خواهد یافت. این رمزارز به‌دلیل استفاده از پروتکل‌های امنیتی قدرتمند و الگوریتم‌های پیشرفته احتمالا به یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتالی تبدیل خواهد شد. اگرچه تعداد زیادی از رمزارزها در رتبه‌ای بالاتر از دیجی‌بایت طبقه‌بندی شده‌اند؛ اما این ارز دیجیتالی به‌دلیل امنیت و مقیاس‌پذیری بالای خود به خوبی در بازار جا افتاده و تا سال 2023 قیمت آن احتمالا به 0.21 دلار خواهد رسید.

همان‌طور که وبسایت رسمی دیجی‌بایت نیز تائید نموده است؛ در چشم‌انداز پیش‌رو پیشرفت‌های مهیجی قابل رویت هستند. این پیشرفت‌ها احتمالا تاثیر شگرفی بر بازار خواهند داشت. با توجه به تحولات آینده تاکنون صحبت‌های فراوانی در خصوص بنیاد دیجی‌بایت مطرح شده است. پیش‌بینی قیمت دیجی‌بایت در سال 2025 از تمرکز بیش‌تر بر مقوله‌های آموزش، اطلاع‌رسانی و نوآوری حکایت دارد.

  • پیش‌بینی قیمت دیجی‌بایت در سال 2025

با گذر زمان دیجی‌بایت برجسته‌تر شده و ظرف مدت 5 سال یا بیش‌تر با همتایان خود رقابت خواهد کرد. بدین‌ترتیب نرخ پذیرش این رمزارز در سراسر جهان به‌صورت تصاعدی افزایش یافته و تعداد کاربران دیجی‌بایت احتمالا از سایر ارزهای دیجیتالی پیشی خواهد گرفت. بر این اساس تا سال 2025 قیمت دیجی‌بایت احتمالا به 0.5 دلار خواهد رسید. بدین‌ترتیب کاربران قادر به تبدیل نمودن دیجی‌بایت به بیت‌کوین با بهترین نرخ ممکن خواهند بود.

2 در مورد “پیش‌بینی تحلیل‌گران پیرامون قیمت رمزارز دیجی‌بایت در سال‌های 2021، 2023 و 2025”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH