Call of Duty: Mobile

معرفی 5 بازی برتر موبایل در سال 2020

موبایل گیمینگ یکی از حوزه های بسیار جذاب و ایده آلی نموده که در ایران به صورت قابل ملاحظه ای رشد کرده است و اغلب کاربران با بازی های متنوع ای که شرکت های مختلف در سبک های متنوع برای کاربران خود عرضه می کنند، مشغول هستند.

در این بخش نیز ما به معرفی 5 بازی برتر موبایل در سال 2020 می پردازیم تا شما عزیزان بتوانید با بهترین بازی های سال 2020 آشنا شوید. اگر از علاقه مندان به بازی های موبایل هستید بدون شک این بخش برای شما جذابیت قابل توجه ای خواهد داشت! بنابراین تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

معرفی 5 بازی برتر موبایل در سال 2020

سال 2020 سال بسیار ایده آلی برای گیمر ها بود چراکه بازی های به روز و منحصر به فردی در این سال، گیمر ها میهمان بازی های متنوع ای بودند که هرکدام از آن ها مزایا و ویژگی های خاص خود را به همراه داشت. از این رو اگر شما به تازگی به این حوزه علاقه مند شده اید و به دنبال برترین بازی های سال 2020 هستید، این مقاله درست جایی است تا با بهترین بازی های سال 2020 آشنا شوید.

1-معرفی بازی محبوب و پرطرفدار Call of Duty

یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های موبایل در سبک اکشن، بازی کالاف دیوتی است که تا به امروز این بازی موفق به کسب بیش از 50 میلیون پلیر شده است. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید 4 به بالا بوده و حجم آن به 74 مگابایت می رسد. این بازی از بخش های متنوع و سرگرم کننده ای تهیه شده است که می تواند تجربه بسیار لذت بخشی را برای کاربران فراهم کند.

2-معرفی بازی PUBG Mobile

یکی از زیباترین بازی های ساخته شرکت Tencent Games می توان به بازی پابجی اشاره نمود که یکی از متنوع ترین و کاربردی ترین بازی های سبک اول شخص شوتر است. در این بازی شما شاهد نقشه ها و ماموریت های متنوع ای هستید و باید با تمام قوا با دشمنان خود مبارزه کنید تا بتوانید به هدف نهایی خود دسترسی داشته باشید.

البته در این بازی بخشی به نام یوسی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید به امکانات بهتر و ایده آل تری از بازی دسترسی داشته باشید که به دلیل تحریم بودن کشورمان و عدم وجود کارت های اعتباری باید از شرکت های واسط اقدام به تهیه و خرید یوسی پابجی در مدل های متنوع و ارزان کنید.

3- معرفی بازی محبوب Alto’s Odyssey

بازی Alto’s Odyssey به دلیل نوع سبک بازی و همچنین داستانی بودن آن از محبوب ترین بازی های موبایل در سال 2020 است. در این بازی وظیفه گیمر این است که کاربر خود را به وسیله اسکی از تپه های بلند به طرفین هدایت کند! البته به هیچ عنوان کاراکتر بازی نباید با موانع برخورد کند.

البته در حین فرایند بازی شما می توانید منابعی را برای خود جمع آوری کنید که با استفاده از آن ها بدون شک می توانید تجهیزات جدید تری را برای خود خریداری کنید.

4- معرفی بازی DEAD TRIGGER 

بازی خشن و ترسناک DEAD TRIGGER   به دلیل نوع گرافیک و همچنین داستانی که برای آن روایت می شود، در دسته بهترین بازی های موبایل در سال 2020 قرار می گیرد. در این بازی شما با در اختیار داشتن سلاح های متنوع و منحصر به فرد باید به جنگ با زامبی ها بپردازید و جهان را از ویروسی که در حال انقراض نسل انسان هاست، نجات دهید. این بازی با بیش از 600 سناریو و برخورداری از 33 زمین برای مبارزه از محبوبیت بسیار بالایی در میان گیمر ها برخوردار است.

5-بازی کارتونی و زیبای Brawl Star

از دیگر بازی هایی که توسط سازنده های بازی کلش آف کلنز و کلش رویال برای گیمر ها آماده شده است، بازی براول استارز است که این بازی در نوع خود یکی از جذاب ترین بازی های موبایل به شمار می آید که به صورت 1 نفره و 3 نفره انجام می شود. کاربران در حین بازی باید کریستال هایی که بر روی نقشه ظاهر می شوند را جمع آوری کنند و تیمی که بتواند هر چه سریع تر به تعداد بالایی این کریستال ها را جمع آوری کند، بدون شک برنده بازی است.

سخن آخر…

5 بازی فوق از محبوب ترین بازی های موبایل در سال 2020 به حساب می آیند اما آیا شما تجربه بازی در این 5 بازی برتر اندروید را داشته اید؟ اگر پاسخ مثبت است لطفاً تجربه خود را برای ما به اشتراک بگذارید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

4 در مورد “معرفی 5 بازی برتر موبایل در سال 2020”

  1. دوستان تا کالاف نصب نکردین بنظر من نظر ندین چون عالیه.
    من کلش و پابجی داشتم ولی کالاف بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH