تصاویر جدید گلکسی A82 سامسونگ با مکانیسم کشویی 2 طرفه منتشر شد

اسناد مربوط به یکی از پتنت‌های سامسونگی اخیرا ثبت شده در دفتر ثبت اختراعات و نمادهای تجاری به توصیف اسمارت‌فون جدید کمپانی می‌پردازند. پنل جلویی این هندست همراستا با یک محور و در 2 جهت قابل حرکت است. اسمارت‌فون مذکور احتمالا با نام تجاری سامسونگ گلکسی A82 روانه بازار خواهد شد.

این هندست در وضعیت جمع شده همانند یک اسمارت‌فون معمولی به‌نظر می‌رسد. اما در صورت جا‌به‌جایی پنل جلویی گوشی به سمت پایین، کاربران به دوربین سلفی دسترسی خواهند یافت. همچنین در صورت جابه‌جایی پنل جلویی دستگاه به سمت بالا نیز یک اسپیکر بزرگ تنظیم شده توسط متخصصان شرکت AKG نمایان خواهد شد.

یک طراح با نام Sarang Sheth با همکاری وبسایت LetsGoDigital و استفاده از تصاویر ضمیمه شده به اسناد پتنت موفق به ایجاد تصاویری از دستگاه فوق شده است؛ محصولی که احتمالا تحت‌عنوان سامسونگ گلکسی A82 معرفی خواهد شد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که اسمارت‌فون گلکسی A80 سامسونگ با طراحی منحصربه‌فرد ماژول دوربین در سال 2019 معرفی شد. ماژول دوربین این هندست از قابلیت چرخش برخوردار بوده و می‌تواند نقش دوربین سلفی را نیز ایفا نماید. این مشخصه موجب کاهش چشمگیر ضخامت حاشیه فوقانی نمایشگر در گلکسی A80 شد.

برخلاف شایعات کمپانی سامسونگ از اسمارت‌فون گلکسی A81 هرگز رونمایی نکرد. به گفته برخی منابع خبری امسال سامسونگ گوشی گلکسی A82 با چنین طراحی منحصربه‌فردی را معرفی خواهد کرد. اما در حال حاضر این اطلاعات صرفا بایستی در حد یک شایعه عادی در نظر گرفته شوند.

3 در مورد “تصاویر جدید گلکسی A82 سامسونگ با مکانیسم کشویی 2 طرفه منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH