لنوو از لپ‌تاپ‌های جدید سری ThinkPad خود رونمایی کرد

روز گذشته شرکت لنوو از کامپیوترهای شخصی قابل حمل و جدید سری ThinkPad-T و ThinkPad-L، مدل‌های کاملا بازطراحی شده ThinkPad X13 و ThinkPad X13 Yoga، ورک‌استیشن جدید و قابل حمل ThinkPad سری P و نمایشگر حفره‌ای ThinkVision P40w-20 رونمایی کرد.

لنوو در بیانیه‌ای خاطرنشان می‌کند که لپ‌تاپ‌های جدید سری ThinkPad به مشتریان امکان می‌دهند تا متناسب با نیازمندی خود بهترین پیکره‌بندی را انتخاب نمایند. مدل‌های منتخب با رنگ‌آمیزی مشکی و خاکستری قابل دسترس بوده و با پردازنده‌های نسل یازدهمی سری Core اینتل یا جدیدترین پردازنده‌های موبایلی سری رایزن 5000 شرکت AMD روانه بازار می‌شوند.

لنوو بزرگترین کمپانی تولیدکننده کامپیوترهای شخصی در جهان به‌شمار می‌رود. فروش لپ‌تاپ‌های سری ThinkPad لنوو در مقایسه با کامپیوترهای شخصی سایر برندها به‌مراتب بیش‌تر است. همچنین در میان محصولات برند ThinkPad نیز مدل‌های سری T و X حدودا 50 درصد کل دستگاه‌های فروخته شده را به خود اختصاص می‌دهند. در ادامه به معرفی اجمالی محصولات جدید شرکت لنوو می‌پردازیم:

  • ThinkPad سری T

لپ‌تاپ‌های ThinkPad T14 و ThinkPad T14s در 2 ورژن مجهز به پردازنده‌های اینتل و AMD روانه بازار می‌شوند؛ در حالی‌که مدل T15s با پردازنده اینتل در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. تمامی این دستگاه‌ها مجهز به اتصال 5G (به‌صورت آپشنال)، وای‌فای 6، اسکنر اثرانگشت سازگار با استاندارد FIPS-201، نمایشگرهایی با نسبت ابعاد 16:9، رنگ‌آمیزی مشکی و خاکستری، اسپیکرهای استریو جدید با قابلیت پشتیبانی از فناوری Dolby Audio، وبکم‌های با رزولوشن فول اچ‌دی و قابلیت تشخیص حضور انسان هستند.
مدل T15s مجهز به یک صفحه‌کلید عددی، کارت گرافیکی انویدیا MX450 به‌صورت آپشنال و نمایشگر 4K با پشتیبانی از فناوری دالبی ویژن و روشنایی 600 نیتی به‌صورت آپشنال است. لپ‌تاپ‌های جدید سری T در حد فاصل ماه‌های مارس تا مه معرفی شده و قیمت‌گذاری آن‌ها از 1159 دلار آغاز می‌شود.

  • ThinkPad X13 و ThinkPad X13 Yoga

هر 2 مدل ThinkPad X13 و ThinkPad X13 Yoga مجهز به نمایشگرهای جدید با نسبت ابعاد 16:10 و حواشی حداقلی، تاچ‌پدهای عریض‌تر با عملکرد روان‌تر و حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور خواهند بود. هر 2 دستگاه مجهز به پردازنده‌های اینتل هستند؛ در حالی‌که مدل X13 با پردازنده AMD نیز قابل دسترس خواهد بود. این دستگاه‌ها مجهز به اتصال 5G به‌صورت آپشنال، وای‌فای 6، نمایشگرهای فول اچ‌دی (و نمایشگرهای اچ‌دی در مدل X13)، اسپیکرهای Dolby Audio، قابلیت تشخیص حضور انسان (در مدل‌های مجهز به پردازنده اینتل) هستند. ThinkPad X13 در مدل‌های رنگی مشکی و خاکستری عرضه شده و ظرفیت باتری آن در مقایسه با گذشته ارتقاء یافته است. دستگاه‌های جدید ThinkPad X13 و ThinkPad X13 Yoga در حد فاصل ماه‌های مارس و آوریل معرفی شده و قیمت‌گذاری آن بسته به مدل نیز از 1299 دلار آغاز می‌شود.

  • ThinkPad L14 و ThinkPad L15

لپ‌تاپ‌های سری L مقرون‌به‌صرفه‌ترین اعضای خانواده ThinkPad به‌شمار می‌روند. مدل‌های جدید ThinkPad L14 و L15 مجهز به پردازنده‌های اینتل و AMD بوده و با پردازنده‌های گرافیکی اینتل UHD، Iris Xe و انویدیا MX450 عرضه می‌شوند. اتصال وای‌فای 6، دوربین‌های اچ‌دی یا وبکم مادون‌قرمز هیبریدی اچ‌دی و فناوری صوتی Dolby Audio سایر امکانات این لپ‌تاپ‌ها را تشکیل می‌دهند. لپ‌تاپ‌های سری L در ماه مه با قیمت‌گذاری پایه 689 دلاری عرضه می‌شوند.

  • ThinkPad P14s، ThinkPad P14 و ThinkPad P15s

ورک‌استیشن‌های موبایلی جدید لنوو در مدل‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل و AMD عرضه می‌شوند. پیشرفته‌ترین مدل این دستگاه‌ها مجهز به پردازنده گرافیکی انویدیا T500، وای‌فای 6، آنتن‌های 4×4 MIMO CAT16 4G، دوربین‌های اچ‌دی یا وبکم مادون‌قرمز هیبریدی اچ‌دی، اسپیکرهای استریوی جلویی با فناوری Dolby Audio و کالیبراسیون رنگی دقیق کارخانه‌ای موسوم به X-Rite هستند. ورک‌استیشن‌های جدید سری P در حد فاصل ماه‌های مارس تا مه معرفی شده و قیمت‌گذاری آن‌ها نیز بسته به مدل از 1169 دلار آغاز خواهد شد.

  • نمایشگر حرفه‌ای ThinkVision P40w

این محصول به‌عنوان نخستین مانیتور سازگار با پروتکل AMT اینتل و درگاه تاندربولت 4 شناخته می‌شود. P40w یک نمایشگر 39.7 اینچی فوق‌عریض خمیده و تقریبا بدون حاشیه (در 3 طرف) و رزولوشن 5120×2160 پیکسل، فناوری کاهش میزان نور آبی (Natural Low Blue Light) و قابلیت اتصال داک USB-C مجهز به 12 پورت است. نمایشگر P40w در ماه ژوئن با قیمت‌گذاری 1699 دلاری عرضه خواهد شد.

2 در مورد “لنوو از لپ‌تاپ‌های جدید سری ThinkPad خود رونمایی کرد”

  1. این لپ تاپ که برعکس خم میشه کیبوردش رو زمین قرار میگیره مکش فنش همه اشغالارو میکشه تو
    مگه اینکه درزگیری شده باشه

  2. محصولات لنوو کیفیت پایینی نسبت به ایسوس دارن و تفاوت قیمتی کمی
    اگه قصد خرید لپ تاپ لنوو دارید حتما با هم رده اش از مارک ایسوس مقایسه کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH