معرفی قابلیت‌های جدید و کمتر شناخته شده سری گلکسی S21 سامسونگ

در این مطلب قابلیت Link To Windows ، قابلیت Motion Mirror و استفاده از Smart things برای اندروید اوتو در گلکسی S21 را به شما معرفی می‌کنیم.

سری گلکسی S21، جدیدترین کهکشانی‌های شرکت سامسونگ، با بهره‌مندی از طراحی نوین و مشخصات قدرتمند، از حالا خود را به عنوان یکی از برترین پرچمداران سال 2021 معرفی کرده‌ است. این پرچمداران علاوه بر بروزرسانی‌های سخت‌افزاری، به قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی نیز مجهز شده‌اند تا به تجربه یک زندگی هوشمند به ویژه در دوران قرنطیه خانگی کمک کنند. با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا به معرفی آن‌ها بپردازیم:

پیش از هر چیز از شما دعوت می‌کنیم تا ویدئو اختصاصی ما را در این زمینه ببینید و به صورت ویدئویی و خیلی بهتر با این ویژگی‌ها آشنا شوید:

اتصال آسان به کامپیوتر با قابلیت Link To Windows

در دوران شیوع ویروس کرونا، دورکاری به یکی از متداول‌ترین گزینه‌ها برای حفظ و ادامه مسیر شغلی بدون خروج از منزل تبدیل شده و به این ترتیب آمادگی محیط خانه برای انجام وظایف شغلی شما یکی از اصول اولیه برای تجربه بهتر دورکاری است. به این منظور سامسونگ با معرفی قابلیت Link To Windows و اتصال گوشی‌های گلکسی S21 به رایانه شخصی یا لپ‌تاپ، اکوسیستمی را ایجاد کرده تا بتوان به صورت متمرکز به همه کارهای روزمره و وظایف کاری رسیدگی کرد.

پیش از معرفی قابلیت Link To Windows امکان اتصال تلفن همراه به رایانه توسط برنامه Your Phone امکان پذیر بود، اما حالا با این قابلیت‌ می‌توانید به آسانی و با سرعت گوشی خود را به رایانه رومیزی یا شخصی خود متصل کنید و به تمام برنامه‌های آن دسترسی داشته باشید. این ویژگی با اجرای برنامه Your Phone در ویندوز 10 و فعال کردن قابلیت Link To Windows در پنل نوتیفیکیشن گوشی‌های گلکسی S21 قابل استفاده است. با قابلیت Link To Windows می‌توانید تمام نوتیفیکیشن‌های خود را در ویندوز داشته باشید، تصاویر و ویدیو‌ها، اسناد و داده‌های خود را مشاهده یا به ویندوز انتقال دهید، به تماس‌ها پاسخ دهید یا تماس برقرار کنید، همچنین با این ویژگی می‌توانید تمام برنامه‌هایی که بر روی پرچمدار سامسونگ دارید را در ویندوز اجرا یا از آن‌‌ها استفاده کنید.

قابلیت Link To Windows

Link To Windows این قابلیت را به شما می‌دهد که تا 6 پنجره جدید شامل 5 برنامه و یک پنجره برای برقراری تماس را به صورت همزمان در ویندوز 10 داشته باشید و به صورت جامع و متمرکز به وظایف شغلی و کارهای شخصی خود برسید.

با قابلیت Motion Mirror در کنار مربی حرفه‌ای ورزش کنید

اما دوران قرنطینه علاوه بر متفاوت کردن اوضاع کاری، زندگی عادی ما را نیز تغییر داده است، به عنوان مثال رفتن به گردش و مکان‌های تفریحی ممنوع شده، حتی برای ورزش‌ کردن هم نمی‌توانیم به باشگاه‌های ورزشی برویم و بهتر است برای پیاده‌روی یا دویدن هم از خانه خارج نشویم. در این شرایط راه حل اثرگذار، ورزش در خانه است، سامسونگ در گلکسی S21 اولترا با وجود دوربین سلفی قدرتمندش، ویژگی به نام Motion Mirror را ارائه داده تا به تمرین‌های ورزشی شما حال و هوایی تازه ببخشد.

قابلیت Motion Mirror

با این قابلیت می‌توانید گوشی‌تان را در مقابل خود قرار دهید و با اتصال آن به تلویزیون، در کنار حرکات ورزشی مربی، حرکات ورزشی خود را نیز در تلویزیون مشاهده کنید، به این ترتیب با مشاهده حرکات خود در کنار تصویر مربی در یک کادر، می‌توانید نوع انجام حرکات و اشتباهات خود در اجرای حرکات را اصلاح کنید و یک تمرین ورزشی کامل و تاثیرگذار را داشته باشید.

قابلیت Motion Mirror در برنامه Samsung Health وجود دارد، با اجرای این اپلیکیشن می‌توانید از ده‌ها برنامه ورزشی برای اهداف مختلف مانند چربی‌سوزی، عضله‌سازی، مدیتیشن، پیاده‌روی و… استفاده کنید و در قسمت ورزش در خانه، انواع حرکات ورزشی را به طور ویدیویی آموزش دیده یا به طور همزمان با ویدیو، انجام دهید. در این حالت با اتصال به تلویزیون، قابلیت Motion Mirror تصویر شما را در کنار تصویر مربی در ویدیو قرار می‌دهد، به این شکل می‌توانید روند انجام حرکات ورزشی خودتان را با مربی مقایسه کنید. با این کار اشتباهات متداول در انجام حرکات ورزشی اصلاح می‌شود و فعالیت شما بالاترین بازدهی را در کوتاه‌ترین زمان خواهد داشت.

مدیریت خانه از خودرو با Smart Things

با تولید و عرضه انواع لوازم خانگی هوشمند، سامسونگ قابلیتی با نام Smart Things را به تلفن‌های هوشمند خود اضافه کرد که با آن می‌توانید به تمام لوازم هوشمند متصل شوید و آن‌ها را مدیریت کنید، با عرضه سری گلکسی S21، برای اولین بار امکان دسترسی به Smart Things در خودروهای مجهز به Android Auto فراهم شده است.

به این ترتیب می‌توانید تمام لوازم خانگی هوشمند خود را بدون نیاز به تلفن همراه، از طریق صفحه نمایش خودرو مدیریت کنید. استفاده از Smart Things بر روی Android Auto آپشن‌های زیادی به شما می‌دهد، مثلا می‌توانید در زمان رانندگی و قبل از رسیدن به منزل چراغ‌های خانه را روشن کنید، به جاروبرقی هوشمند خود دستور دهید که خانه را تمیز کند، دمای ترموستات را تنظیم کنید یا حتی ماشین ظرفشویی و لباس‌شویی را روشن کنید.

همچنین حالتی به نام Coming Home وجود دارد که با نزدیک شدن خودرو شما به منزل پیامی را برای شما در مانیتور خودرو نشان می‌دهد، با تایید آن، عملکردهای از پیش تنظیم شده مانند تغییر دما، باز شدن درب پارکینگ، روشن شدن چراغ‌های داخل و ورودی خانه و… همگی به صورت همزمان انجام می‌شود.

2 در مورد “معرفی قابلیت‌های جدید و کمتر شناخته شده سری گلکسی S21 سامسونگ”

  1. اصل کاریش که باتریشه ضعیفه
    سامسونگ هر مدلی که تولید میکنه یه ایرادی داره هم باتریش ضعیفه و هم شارژرش

    7
    1
  2. سامان کرمی

    قابلیت های اسمارت توی وی و گوشیو توسعه دادن و این خیلی خوبه ولی احتمال هک هم خیلی بالا میره
    اما اینکارارو ایفون بخاطر مسائل امنیتی هیچوقت انجام نمیده مگه اینکه سیاست های کارشو عوض کن

    6
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH