سامسونگ در روز 8 اردیبهشت ماه از قدرتمندترین دستگاه گلکسی خود رونمایی خواهد کرد

پس از معرفی پرچم‌داران سری گلکسی S21 سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند که رویداد Unpacked آینده کمپانی در اواخر فصل تابستان برگزار شود. با این‌حال غول کره‌ای در اقدامی غیرمنتظره از برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked در روز 28 آوریل (8 اردیبهشت ماه) خبر داد.

موضوع جالب‌توجه این‌که سامسونگ ادعا می‌کند که قدرتمندترین دستگاه گلکسی خود را در اواخر ماه جاری معرفی خواهد کرد. اگرچه برای پیشرفت گجت‌ها همواره فضای کافی وجود دارد؛ اما به‌نظر می‌رسد که برای رونمایی دستگاهی با عملکرد بهتر از سری گلکسی S21 هنوز کمی زود است. چنین اقدامی بی‌تردید موجب کاهش فروش جدیدترین اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار سامسونگ شده و سطح انتظارات از پرچم‌داران نسل آینده کمپانی را بیش از پیش افزایش خواهد داد. چنان‌چه بپذیریم که سامسونگ به‌دنبال رونمایی از اسمارت‌فون گلکسی جدید خود نیست؛ در این‌صورت محصول جدید در کدام گروه از تولیدات کمپانی طبقه‌بندی خواهد شد؟ بر اساس گزارشات پیشین شرکت سامسونگ در 3 ماهه سوم سال 2021 یک لپ‌تاپ مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 10 را عرضه خواهد کرد. این لپ‌تاپ مجهز به تراشه اگزینوس بوده و از پردازنده گرافیکی ساخت شرکت AMD بهره‌برداری خواهد کرد. به منظور مشاهده تریلر رسمی رویداد آینده Galaxy Unpacked کافیست این‌جا کلیک کنید.

گزارشاتی که از اوایل سال 2021 منتشر شده‌اند؛ نشان می‌دهند که سامسونگ در 6 ماهه دوم سال جاری میلادی و پس از معرفی سری گلکسی نوت احتمالا از لپ‌تاپ قدرتمند خود مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 10 رونمایی خواهد کرد. با این‌حال غول کره‌ای احتمالا از معرفی سری جدید گلکسی نوت صرفنظر نموده و به همین دلیل تصمیم گرفته تا لپ‌تاپ آینده خود را کمی زودتر از موعد مقرر معرفی کند.

تبلیغ 2 محصول کاملا متفاوت به‌صورت همزمان نه‌تنها فرآیندی پرهزینه است؛ بلکه کارآیی آن نیز نسبت به تمرکز روی هر محصول در زمان‌های مختلف بسیار کمتر خواهد بود. بدیهی است که اقدام سامسونگ برای رونمایی احتمالی از مدل آینده گلکسی نوت در اواخر ماه جاری ابدا موجب نارضایتی کاربران نخواهد بود. با این‌حال کارشناسان بر این باورند که اکنون برای معرفی اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده سامسونگ هنوز خیلی زود است.

بر اساس شنیده‌ها رویداد آینده Galaxy Unpacked سامسونگ در ساعت 10 صبح روز 8 اردیبهشت ماه به وقت شرقی برگزار شده و این مراسم به‌صورت زنده از وبسایت Samsung.com پخش خواهد شد.

4 در مورد “سامسونگ در روز 8 اردیبهشت ماه از قدرتمندترین دستگاه گلکسی خود رونمایی خواهد کرد”

    1. امیرکیوان گوهری

      سلام دوست عزیز. در متن خبر نیز به صورت ضمنی قید شده که سامسونگ در رویداد آینده خود احتمالا از لپ‌تاپ‌های جدید سری گلکسی بوک به‌عنوان قدرتمندترین دستگاه‌های گلکسی رونمایی خواهد کرد.

  1. شاید یکی از مدلای فولد و فلیپ باشه. شایدم یه گوشی مدل جدید که بعید هم نیست چونکه اس 21 در حد پرچم دار نبود با اون باتریو شارژر توان رقابت با برندای دیگه رو نداره

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH