اسمارت‌فون‌های سری ردمی 10 احتمالا به‌زودی معرفی خواهند شد

سری ردمی شامل مقرون‌به‌صرفه‌ترین اسمارت‌فون‌ها در سبد محصولات کمپانی شیائومی است. با معرفی سری ردمی 9 شامل 5 مدل مختلف در سال گذشته تعداد اعضای خانواده ردمی افزایش یافت. با این‌حال هنوز کاملا مشخص نیست که امسال اوضاع به چه منوال پیش خواهد رفت. اما وبسایت 91mobiles ادعا می‌کند که اسمارت‌فون‌های سری ردمی 10 به‌زودی در هندوستان معرفی خواهند شد.

به گفته این منبع خبری طراحی ردمی 10 از اسمارت‌فون ردمی نوت 10 الهام گرفته خواهد شد؛ اما بی‌تردید هندست جدید از مشخصات سخت‌افزاری به‌مراتب ساده‌تری بهره خواهد برد. خانواده ردمی 10 با محوریت نمایشگرهای دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و پوسته اختصاصی MIUI مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 روانه بازار می‌شوند. بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته سری ردمی 10 با برچسب قیمتی 134 دلاری عرضه خواهد شد. اما این رقم مربوط به بازار هندوستان بوده و دقیقا مشخص نیست که متعلق به کدام‌یک از اعضای خانواده ردمی 10 خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات موجود نسبتا مبهم به‌نظر می‌رسند. پیرامون مشخصات سری ردمی 10 جزئیات محدودی منتشر شده و هنوز مشخص نیست که کمپانی چینی در صدد عرضه چند مدل مختلف از خانواده ردمی 10 است.

اکنون ردمی در تدارک رونمایی از یک اسمارت‌فون گیمینگ مبتنی بر تراشه Dimensity 1200 است. بر اساس اعلام رسمی ردمی این هندست در ماه آوریل معرفی خواهد شد. تولیدکننده چینی تا امروز در زمینه پنهان نمودن مشخصات این هندست موفق بوده است و اکنون در خصوص طراحی ظاهری، مشخصات و نام‌گذاری گوشی گیمینگ ردمی هیچ‌گونه تصویر ذهنی مشخصی وجود ندارد. تنها گمانه‌زنی مطرح شده حول این هندست به پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع 67 واتی اشاره دارد.

شیائومی به منظور تولید گلس محافظ برای اسمارت‌فون‌های ردمی نوت 10 پرو و ردمی نوت 10 پرو مکس با شرکت کورنینگ همکاری می‌کند

کمپانی شیائومی در اوایل ماه مارس از اسمارت‌فون‌های خانواده ردمی نوت 10 با اسامی ردمی نوت 10، ردمی نوت 10 پرو و ردمی نوت 10 پرو مکس رونمایی کرد. یک ماه پس از معرفی این هندست‌ها، شعبه هندی غول فناوری چینی اقدام به عرضه گلس محافظ برای مدل‌های دارای پسوند “پرو” نمود.


تصاویر تبلیغاتی نشان می‌دهند که گلس محافظ این گجت‌ها با همکاری تیم شرکت کورنینگ تولید شده است. این گلس دارای پوشش اولئوفوبیک، یک لایه شیشه حرارت‌دیده، پوشش چسب شفاف نوری، یک لایه فیلم (که از ریزش قطعات گلس در صورت شکستن آن جلوگیری می‌کند)، یک لایه پوشش چسب سیلیکون و یک لایه فیلم ضد جذب است. بعلاوه شیائومی ادعا می‌کند که پوشش محافظ Mi Protective Glass به لطف استفاده از فرآیند تبادل یونی مضاعف از قابلیت حفاظتی 5 برابر مطلوب‌تر در برابر خراشیدگی و سقوط برخوردار است. این گلس تنها 0.4 میلی‌متر ضخامت دارد. کیت عرضه شده شامل دستورالعمل‌ها و ابزارهای لازم جهت نصب صحیح گلس است. این ابزار جانبی هم‌اکنون از طریق فروشگاه آنلاین Mi.com در کشور هندوستان قابل خریداری است. در خصوص عرضه رسمی احتمالی این اکسسوری در بازارهای سایر مناطق جهان نیز هیچ‌گونه اخبار خاصی در دست نیست.

2 در مورد “اسمارت‌فون‌های سری ردمی 10 احتمالا به‌زودی معرفی خواهند شد”

  1. حسین صفریان

    میان رده خن به این میگن
    شارژر 67 واتی حتی از پرچم دارای سامسونگ هم قویتره
    سامسونگ باید بره بوق بزنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH