شیائومی از تلویزیون 75 اینچی QLED جدید خود با پنل 120 هرتزی رونمایی کرد

کمپانی شیائومی امروز همزمان با عرضه اسمارت‌فون‌های سری Mi 11X از تصمیم خود برای عرضه تلویزیون جدید Mi QLED در بازار هندوستان خبر داد.

نمایشگر پیشرفته 75 اینچی این تلویزیون دارای رزولوشن 4K بوده و از فناوری کوانتوم دات با نورپردازی محلی، نرخ نوسازی 120 هرتزی با MEMC و قابلیت پشتیبانی از چندین کدک HDR از جمله دالبی ویژن روانه بازار می‌شود. وجود 6 عدد اسپیکر 30 واتی با قابلیت‌های ویژه نیاز علاقه‌مندان به تجربه صوتی باکیفیت را مرتفع می‌کند. اما در صورت استفاده از یک ساندبار از فناوری eARC نیز پشتیبانی خواهد شد. همچنین به لطف استفاده از پردازنده 4 هسته‌ای مجهز به هسته‌های کورتکس A55، پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2، حافظه رم 2 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی کاربران به امکانات هوشمند مختلفی دسترسی خواهند داشت.

از جنبه نرم‌افزاری نیز Mi QLED TV مجهز به رابط کاربری PatchWall شیائومی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید تی‌وی 10، کرومکست داخلی و یک میکروفون دوربرد جهت دریافت فرامین دستیار صوتی است. این میکروفون درون بدنه تلویزیون تعبیه شده است؛ بنابراین دیگر لازم نیست که کاربران برای ضبط صدا ریموت کنترل را مقابل دهان خود نگه دارند. شیائومی خاطرنشان می‌کند که به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده دربردارنده قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی آمازون الکسا خواهد بود.

از جنبه درگاه‌های ورودی و خروجی نیز شیائومی Mi QLED TV مجهز به 3 پورت HDMI 2.1، یک پورت اترنت، 2 پورت USB، یک خروجی صوتی اپتیکال و جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. درگاه‌های ارتباطی بی‌سیم تلویزیون نیز شامل بلوتوث 5.0 و آنتن 2×2 MIMO با قابلیت پشتیبانی از استاندارد وای‌فای 5 است.

فروش تلویزیون 75 اینچی شیائومی Mi QLED TV در بازار هندوستان از روز 27 آوریل (7 اردیبهشت ماه) با قیمت‌گذاری 19999 روپیه (تقریبا 1599 دلار) آغاز خواهد شد. این محصول در مقایسه با آخرین نمایشگر QLED کمپانی به میزان قابل‌توجهی گران‌تر است؛ اما طول قطر این نمایشگر در مقایسه با تلویزیون 75 اینچی جدید حدودا 20 اینچ کوچک‌تر است.

2 در مورد “شیائومی از تلویزیون 75 اینچی QLED جدید خود با پنل 120 هرتزی رونمایی کرد”

  1. خیلیی خفنه خداییی
    باو دمشون گرم
    کاش زودتر اینا وارد بازار شن یکم قیمتای سامسونگ والجیو بشکنن

  2. مشخصات خوبی داره از لحاظ اسمی اما کیفیت رو نمیشه روشون ریسک کرد
    شما اطلاع دارید که شیائومی توی ایران نمایندگی داره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH