آموزش دریافت ترون لینک رایگان با نصب کیف پول

ایردراپ یکی از روش‌های رایج برای معرفی و عضوگیری کوین‌ها و توکن‌های جدید است که در صورت معتبر بودن، قابلیت بالا رفتن قیمت را داشته و سود زیادی را نصیب کسانی می‌کند که در آن شرکت کرده و در معرفی‌اش به دیگران نیز سهم داشته‌اند.

اگر با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، حتما نام ترون را نیز شنیده‌اید، یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین رمزارزهای دنیا که طرفداران بسیار زیادی نیز در داخل کشورمان دارد. حال چند وقتی است که ایردراپی جدید به راه افتاده که البته به‌صورت مستقیم برای ترون نیست چرا که این رمزارز دیگر نیازی به ایردراپ ندارد اما متعلق به یکی از بهترین و شاید هم بزرگ‌ترین ولت رسمی ترون باشد که تنها با یک عضویت ساده و وارد کردن کد معرف، ۳۰۰ امتیاز هدیه می‌دهد.

طبق اعلام رسمی ترون لینک، این ۳۰۰ امتیاز به‌زودی قابلیت تبدیل شدن به ترون و یا ارزهای معتبری چون اتریوم و بیت کوین را خواهد داشت اما مقدارش اعلام نشده و البته می‌توان حدس زد که توکن جدیدی به نام ترون لینک ایجاد شود و به احتمال زیاد به هر فرد، به همین تعداد، ترون لینک اهدا خواهد شد. از آنجایی هم که این کیف پول بسیار معتبر بوده و تعداد نصب بسیار زیادی دارد، پس در اینجا به شما آموزش می‌دهیم که چگونه با صرف کمتر از چند دقیقه این ۳۰۰ امتیاز را از ترون لینک به رایگان دریافت کنید. لازم به ذکر است که پیش از این، ولت‌های معروف دیگری چون تراست ولت و سیف پل هم چنین کاری کرده و با عرضه توکن‌های خودشان به بازار، سبب شدند تا کاربرانی که در ایردراپ آن‌ها شرکت کرده بودند، منفعت مالی بسیار زیادی نصیب‌شان شود.

آموزش نصب ترون لینک

شما می‌توانید از سه طریق ترون لینک را نصب کنید. از طریق فروشگاه رسمی گوگل (پلی استور) برای گوشی‌های اندروید، اپ استور برای گوشی‌های آی‌فون و یا استفاده از اکستنشن گوگل کروم که البته دو راه نخست، گزینه بهتری محسوب می‌شود. لینک دانلود کیف پول ترون لینک را در زیر مشاهده می‌کنید و توجه داشته باشید که نام این ولت در فروشگاه گوگل، ترون لینک پرو بوده و در اپ استور با نام ترون لینک وجود دارد، البته این دو اپلیکیشن هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و سازنده آن‌ها هم یکسان است.

پس از نصب اپلیکیشن، یک نام کاربری برای خودتان انتخاب کرده، سپس پسوردی را هم برگزینید و به‌راحتی وارد کیف پول شوید. برای اطمینان، بهتر است که کلیدهای بازیابی کیف پول را هم در جایی یادداشت نمایید که البته اجباری نبوده و می‌توانید سر فرصت اقدام به بکاپ گیری از کیف پول خود نمایید.

چگونه ترون لینک رایگان را بگیرم؟

پس از ورود به کیف پول، بر روی بخش آخر در سمت راست به نام My بزنید.

پس از ورود به این بخش، وارد گزینه Friend invitation شوید.

حال از بالا بر روی Claim Rewards بزنید. در اینجا از شما درخواست یک کد معرف خواهد شد که می‌توانید از کد pYy5 (به حروف بزرگ و کوچک توجه کنید) استفاده نمایید. با انجام این کار، شما صاحب ۳۰۰ امتیاز شده‌اید که طبق اعلام رسمی ترون لینک، در آینده قادر به تبدیل آن به ترون، اتریوم و بیت کوین هستید. توجه کنید شما قادر هستید از کدهای سایر دوستان‌تان نیز استفاده کنید و اجباری بر استفاده کد فوق نیست.

در این صفحه به شما یک کد ۴ حرفی نیز به نمایش در می‌آید که می‌توانید آن را به سایر دوستان خودتان بدهید و آن‌ها نیز با طی مراحل بالا، ۳۰۰ امتیاز گرفته و به ازای هر عضو دعوت شده توسط شما، ۳۰۰ امتیاز دیگر نیز به شما اهدا خواهد شد.

با استفاده از لینک زیر نیز می‌توانید به‌صورت مستقیم عضو شده و کد معرف را هم در صفحه نخست آن مشاهده می‌کنید (استفاده از این کد اختیاری است)

مشاهده کد برای دریافت ۳۰۰ امتیاز ترون لینک و مشاهده لینک‌های دانلود

نکات مهم برای دریافت ترون لینک

توجه داشته باشید که شرط لازم برای دریافت این امتیاز، وارد کردن کد است (pYy5) و بدون درج کد، به شما هیچ امتیاز، توکن و یا کوینی در آینده تعلق نخواهد گرفت.

از آنجایی که ترون لینک یکی از ولت‌های معتبر ترون در دنیا محسوب می‌شود، بهتر است که مقداری ترون را هم در آن نگاه دارید، ممکن است یک مزیت محسوب شود.

کلمات مربوط به بکاپ کیف پول را یادداشت کرده و در جایی مطمئن نگاه دارید، این کلمات، مهم‌ترین درگاه بازیابی کیف پول شما در صورت پاک کردن اپلیکیشن و یا گم کردن گوشی‌تان خواهد بود.

علاوه بر ۳۰۰ امتیاز تعلق گرفته به کاربر، به احتمال زیاد یک میلیون ترون نیز از طرف این کیف پول به کاربران اهدا خواهد شد. البته مکانیسم این پرداخت بیان نشده اما می‌تواند به‌صورت قرعه کشی و یا اهدا به کاربران با بیشترین امتیاز باشد.

خوشبختانه با آی‌پی ایران هم می‌توانید اقدام به نصب ترون لینک کنید اما استفاده از وی‌پی‌ان برای جلوگیری از محدودیت‌های احتمالی در آینده، گزینه عاقلانه‌ای خواهد بود.

36 در مورد “آموزش دریافت ترون لینک رایگان با نصب کیف پول”

  1. سلام دوستان.اگه موفق نشدین هدیه رو دریافت کنین با وایفای تست کنید درست میشه.کد من هم **** هستش به هر دومون ۳۰۰تا میده حروف همگی کوچک هستند

  2. بگید ببینم کی تبدیل به پول میشه این جایزه من حدود ۱۵۰۰۰ تا دارم فقط تو قسمت جایزه مشخصه هنوز به حساب نیومده که بخوایم بفروشیم

  3. سلام خسته نباشید من تو کیف پول ترون لینک پرو ترون ریختم و با تتر الان می‌خوام تتر و انتقال بدم به کوینکس میگه اکتیو نیستی یعنی چی؟چیکار کنم که ارز و انتقال بدم ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. سلام
      من 600 امتیاز در یک ماه پیش گرفتم
      اما هنوز وارد کیف پول نشده…
      چجوری وارد کیف پولمون کنیم؟

  4. دوستان میتونین با برنامه nox بینهایت اندروید بسازید و کدتون رو وارد کنید که هم به اکانت اصلیتون ۳۰۰ امتیاز اضافه میشه و هم تو اکانت جدیدی که ساختین ۳۰۰ امتیاز میگیرین

    7
    8
    1. سلام
      دوست عزیز لطفا بیشتر توضیح بدین
      اگه به این راحتی باشه که باید به این امتیاز و کل داستان شک کرد که!

      1
      2
  5. ✅نحوه گرفتن پاداش:
    1️⃣بعد از نصب، از قسمت my گزینه friend invitation رو بزنید.
    2️⃣بالا سمت چپ Old version رو انتخاب کنید.
    3️⃣گزینه claim rewards رو بزنید.
    4️⃣کد معرف بزنید که به هر دو نفر جایزه رو بده.
    ?❌?به حروف کوچک و بزرگ کد معرف دقت کنید.

    2
    6
  6. (طبق اعلام رسمی ترون لینک، این ۳۰۰ امتیاز به‌زودی قابلیت تبدیل شدن به ترون و یا ارزهای معتبری چون اتریوم و بیت کوین را خواهد داشت اما مقدارش اعلام نشده و البته می‌توان حدس زد که توکن جدیدی به نام ترون لینک ایجاد شود و به احتمال زیاد به هر فرد، به همین تعداد، ترون لینک اهدا خواهد شد.)
    لطفا بفرمایید در کدوم سایت معتبری اعلام شده؟ این ایردراپ بنظر منقضی شده و در هیچ سایتی به فعال بودن این ایردراپ اشاره نشده. فقط تو این سایت جزئیات مربوط به این ایردراپ اشاره شده که اونم منقضی شده.
    https://airdropking.io/en/airdrop/tronlinktrx/
    لطفا مرجع معتبر بفرمایید چون این موضوع باعث گمراهی و هدر رفتن وقت افراد میشه.

    4
    7
    1. تمام موارد فوق در کیف پول ترون لینک اعلام شده و اگر به سایت رسمی ترون و قسمت ولت‌ها مراجعه بفرمایید (این لینک) متوجه می‌شوید که ترون لینک یکی از معتبرترین کیف پول‌های معرفی شده توسط خود ترون است و در واقع منبع اصلی برای اعلام این ایردراپ دارای صلاحیت کافی است که بتوان به گفته‌هایش اعتماد نمود.

  7. چطور میتونم ترون هارو به نوبیتکس انتقال بدم رو قسمت سند هم میرم میگه حساب غیر فعال نمیدونم باید چیکار کنم راهنمایی کنید لطفا

    1. ترون لینک در مرحله ایردراپ قرار داره و هنوز به مرحله عرضه نرسیده، ضمن اینکه ترون نیست که قابلیت انتقال به صرافی دیگری داشته باشد اما با عرضه شدن، می‌توانید تبدیل به رمز ارز دیگری چون ترون یا بیت کوین کرده و خارج نمایید

  8. این ایردراپا اگه تبلیغات خوبی روشون بشه واسه سرشاخه ها سود خوبی داره. فقط باید ابزار تبلیغاتشو داشته باشید

    2
    4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH