بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش تجارت دیجیتال، بسیاری از کسب و کارها به سمت آنلاین شدن روی می‌آورند. داشتن یک فروشگاه آنلاین نقاط قوت بسیاری نسبت به فروشگاه واقعی دارد.

مخصوصا در شهرهای بزرگ مانند مشهد، چون مردم بیشتر از مزایا و نقاط قوت راه‌اندازی سایت آگاهی دارند، معمولا تمایل بیشتری دارند که کسب و کارشان را به سمت آنلاین شدن ببرند.

صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش درآمد، شناخته شدن برند تجاری، نیاز نداشتن به صرف هزینه برای فضای فروشگاه، نیاز به کارمند کمتر، گزارش منظم تنها خلاصه‌ای از مزایای راه اندازی سایت هستند.

حال، بین همه روش‌های موجود برای طراحی سایت، بهترین و مقرون به صرفه‌ترین راه برای راه اندازی سایت، برون سپاری آن به شرکت‌های معتبر یا استفاده از سرویس فروشگاه ساز این شرکت‌ها است.

در این میان، سوالات بسیاری برای افراد ایجاد می‌شود که برای گرفتن بهترین تصمیم نیاز است به آنها پاسخ داده شود. به عنوان مثال، کدام شرکت معتبر است؟ بهتر است طراحی سایت را به کدام شرکت بسپارم؟ بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟ در برون سپاری به یک شرکت باید به چه نکاتی دقت کنم؟ از جمله سوالات متداولی هستند که برای افراد در ابتدای کار ایجاد می‌شوند.

خصوصیات شرکت طراح سایت خوب

بهترین شرکت طراح سایت در مشهد، قطعا ویژگی‌هایی دارد که او را از سایر شرکت‌ها متمایز کرده است. این ویژگی‌ها به شرح زیر است.

1 سابقه فعالیت

سابقه فعالیت یک شرکت، ملاک مهمی در اعتبار آن محسوب می‌شود. قطعا یک مجموعه پس از گذراندن یک سری از پروژه‌ها و رو به رو شدن با چالش‌ها به تجربیات ناب دست پیدا می‌کند.

منظور از سابقه، مدت زمان فعالیت یک شرکت نیست؛ بلکه تعداد پروژه‌هایی است که با موفقیت به انجام رسانده است. سایت ساز سی فایو، با طراحی بیش از 130 هزار سایت حرفه‌ای، یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه ساخت وب سایت در مشهد است.

2 تخصص در حوزه

تخصص، پایه‌ای ترین موضوع تعیین کننده اعتبار یک شرکت است. شما می‌توانید با تحلیل سایت مشتریان یک شرکت طراح سایت، از تخصص آن شرکت آگاه شوید.

به عنوان مثال سی فایو، طراح سایت تعداد زیادی از معتبرترین برندها و ارگان‌های سراسر کشور است. سایت برندهایی نظیر پگاه، ایران خودرو خراسان، شهرداری مشهد، خبرگزاری مهر، آستان قدس رضوی و روزنامه صبح خراسان، تنها تعداد کمی از نمونه‌کارهای سی فایو است.

3 تعهد

یک شرکت معتبر طراح سایت، با داشتن یک برنامه منظم، در زمان مقرر درخواست مشتریانش را تحویل می‌دهد. همچنین تعهد در اطلاعات پروژه از اصولی است که تنها شرکت‌های معتبر آرا دارند. تعهد شرکت موردنظر این اطمینان را به شما می‌دهد که با خیل آسوده ایده‌ها و اطلاعاتتان را در اختیارشان بگذارید.

4 هزینه منطقی

هزینه ساخت سایت قطعا برای همه اهمیت زیادی دارد. بهترین شرکت طراح سایت، شرکتی است که با ارائه بهترین خدمات، منطقی‌ترین هزینه را دریافت کند.

تعرفه‌های مقرون به صرفه، یک عامل مهم در انتخاب شرکت طراح سایت است که باید به آن توجه کنید. توجه داشته باشید که برای طراحی سایت، نیازی به صرف هزینه‌های گزاف ندارید.

5 اهمیت به اصول سئو

سئو، یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک سایت است. به زبان خیلی ساده، سئو مجموعه اعمالی است که یک سایت، طی فرآیندی، برای جلب توجه و کسب رتبه عالی از گوگل انجام می‌دهد. قطعا بین سایتی که در صفحه اول گوگل حضور دارد و سایتی که در صفحه سوم و چهارم است تفاوت زیادی وجود دارد. مورد اول ترافیک بسیار بالایی جذب می‌کند؛ در مقابل دومی انگار اصلا وجود ندارد!

با توجه با این حجم از اهمیت، قطعا باید در فرآیند طراحی سایت هم درنظر گرفته شود.

سی فایو، مجرب‌ترین کارشناسان سئو در سطح مشهد را به همراه خود دارد؛ به این ترتیب شما هیچ نگرانی از سوی سئو سایتتان نخواهید داشت.

6 خدمات پس از فروش

ممکن است در ابتدا عبارت خدمات پس از فروش، در حوزه طراحی سایت برایتان واضح نباشد؛ اما بهترین شرکت، پس از طراحی کردن سایت، خدمات گسترده‌ای به شما ارائه می‌دهد.

به عنوان مثال خدماتی مانند پشتیبانی سایت، رسیدگی به مشکلات فنی، امکان تولید محتوا و سئو برای سایت، تبلیغات، تضمین امنیت و استفاده از بهترین سرور و هاستینگ از جمله خدماتی است که شرکت طراحی سایت سی فایو به شما ارائه می‌دهد.

7 طراحی کاربرپسند

رابط کاربری آسان و دیزاینی که کاربر بپسندد، عامل مهمی در افزایش ماندگاری او در سایت و تبدیل او به مشتری است.

به سایت شرکتی که می‎‌خواهید کارتان را به او بسپارید، سری بزنید و از کار درست بودنش در این زمینه اطمینان حاصل کنید. قطعا شرکتی که در این زمینه تخصص داشته باشد، در وهله اول آن را روی سایت خودش پیاده می‌کند.

 

در کنار این ویژگی‌ها، عوامل دیگری نیز وجود دارند که در موفقیت سایتتان اهمیت بالایی دارند. تعدادی از این عوامل عبارتند از:

طراحی سایت واکنش‌گرا (Responsive) و سازگار با گوشی همراه

سرعت لود بالا

پنل مدیریتی کارا

خلاقیت در طراحی

ارائه کلیه سورس سایت پس از طراحی

قابلیت گسترش و توسعه امکانات در سایت

و …

عواملی که در بالا ذکر کردیم، از جمله چیزهایی است که باید در جلسه با شرکت موردنظر مطرح کنید و درباره‌شان از آنها اطلاعات بخواهید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد”

  1. ساناز رفیعی

    اومدم یک سایت راه اندازی کنم، دیدم چقدر فرآیند راه اندازی سایت پیچیده و سخته. بعد با سی فایو یک سایت رو کمتر از 2 دقیقه راه اندازی کردم. برام جالب بود. با این مطلبم فهمیدم وقتتونو برای طراحی سایت هدر ندین و با سایت ساز سریع راه بندازین و لذت ببرید

    ممنون از محتوای خوبتون که بهم کمک کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH