معرفی خاص‌ترین و جذاب‌ترین هدفون‌های دنیا

در این مطلب چند هدفون خفن و جذاب با طراحی خاص و چندین هدفون حرفه ای برای گوش دادن به موسیقی را معرفی کرده‌ایم.

هدفون جزو محبوب‌ترین لوازم جانبی تلفن همراه و بازار لوازم صوتی در جهان محسوب می‌شود. هدفون‌ها مزایای بسیار زیادی نسبت به هندزفری و ایربادزها دارند. اندازه بزرگ هدفون‌ها باعث می‌شود آن‌ها به راحتی بر روی سر و گوش قرار بگیرند. کیفیت صدای آن‌ها معمولا از ایربادزها و هندزفری‌ها بهتر است و به دلیل آنکه داخل گوشی نمی‌روند، برخلاف ایربادزها و هندزفری‌ها شما را به انواع بیماری‌های عفونی گوش دچار نمی‌کنند.

هدفون‌ها طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند و شرکت‌های تولید کننده نیز تلاش می‌کنند تا با طراحی‌های خاص و جذاب، هم از نظر کیفیت و هم از نظر ظاهر، هدفون های خفن و منحصر به فردی برای همه سلیقه‌ها تولید کنند.

اندازه بزرگ هدفون‌ها باعث می‌شود طراحی آن‌ها اهمیت ویژه‌ای پیدا کند، ایربادزها و هندزفری‌ها آنقدر ابعاد بزرگی ندارند که شکل ظاهری‌شان جلب توجه کند، اما هدفون‌ها کل گوش را می‌پوشانند و ظاهر آن‌ها بسیار اهمیت دارد.

از این رو بسیاری به دنبال هدفون های خفن با طراحی حرفه ای هستند و می‌خواهند هدفون‌شان علاوه بر کیفیت صوتی بالا، ظاهری خاص داشته باشد. به همین بهانه در این مطلب چند هدفون حرفه ای ، خفن و جذاب بازار را به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر توانستید آن‌ها را از فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ دنیا مانند آمازون خریداری کنید. با ما همراه باشید:

این مطلب را نیز مطالعه کنید: این هدفون‌های بی‌سیم را از بازار بخرید

هدفون خفن Human

بزرگ‌ترین مشکل انواع هدفون، ایربادز و هندزفری‌ها آن است که با گوشی دادن به موسیقی به خصوص با صدای بلند، دیگر صدای محیط را نمی‌شنوید و این اتفاق ممکن است خطر آفرین باشد. هدفون Human علاوه‌بر آن که صدای فوق‌العاده با کیفیتی دارد، صدای محیط را وارد هدفون می‌کند و شما بدون آنکه صدای موسیقی به بیرون درز کند، می‌توانید هم صدای محیط را بشنوید و هم موسیقی را گوش کنید. در ضمن این هدفون بسیار راحت و سبک است و گوش را اذیت نمی‌کند.

هدفون خاص Dolce & Gabbana

هدفون صرفا نباید ساده و شکیل باشد، برخی به لوازم لاکچری و زرق‌و‌برق‌دار علاقه دارند. هدفون برند Dolce & Gabbana برای این افراد ساخته شده، این هدفون زنانه، بسیار مجلل و گران‌قیمت بوده و طراحی خاص آن به نوعی‌ست که گویی برای ملکه‌ها ساخته شده است.

هدفون Master & Dynamic

تا از فضای هدفون‌های زرق‌و‌برق‌دار خارج نشده‌ایم بهتر است با هدفون برند Master & Dynamic نیز آشنا شوید. این هدفون با کریستال‌های مشکی ساخت برند لوازم آرایشی سواروفسکی تزئین شده و قیمت بسیار بالایی دارد. این هدفون مانند مدل قبلی در تعداد محدود تولید شده‌ است.

 هدفون خفن پریما 01

هدفون Pryma 01 با متریالی مانند چرم، فیبر کربن و آلومینیوم تولید شده و قیمت بالایی دارد. این هدفون دارای یک بند چرمی است که با طراحی شبیه به یک کمربند بر روی سری از فیبر کربن آمده است. قاب اصلی هم از آلومینیوم تولید شده تا Pryma 01 هم جذاب و هم مستحکم باشد.

هدفون چوبی Meze 99 Classics

نظرتان در مورد یک هدفون چوبی حرفه ای چیست؟ هدفون Meze 99 Classics با چوب گردو بسیار با کیفیت تولید شده و طراحی یک دست و صیقلی‌شده‌ای دارد. این هدفون علاوه بر ظاهر شکیل، کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای دارد و برای گوشی دادن به موسیقی یا کتاب صوتی عالی است.

هدفون Monster Adidas

حتما با هدفون‌های شرکت Monster آشنا هستید، این شرکت با همراهی آدیداس یک هدفون ورزشی با لوگوی آدیداس تولید کرده تا عاشقان ورزش آن را با لباس ورزشی آدیداس خود ست کنند. این هدفون قابلیت‌های زیادی مانند حذف نویز، مقاومت در برابر تعریق و اتصال در هر دوحالت باسیم یا بلوتوث را دارد.

هدفون خفن V-MODA Crossfade 2

ما به افراد شیک پوش هدفون V-MODA مدل وایرلسی Crossfade 2 را پیشنهاد می‌کنیم. این هدفون ظاهر ساده اما جذابی دارد و از چرم و استیل تولید شده، وزن Crossfade 2 بسیار سبک است و به دلیل متریال به کار رفته در آن با استفاده طولانی مدت، گوش عرق نمی‌کند و هوا درون هدفون جریان دارد.

هدفون حرفه ای Sony H.ear

در لیست ما سونی، بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت در زمینه تولید لوازم صوتی مانند هدفون است. اگر هدفون ‌هایی باکیفیت و حرفه ای در عین حال زیبا و جذاب را می‌خواهید، باید به سراغ هدفون‎‌های سری H.ear سونی بروید. این هدفون‌های بلوتوثی طراحی ساده و در عین حال شکیلی دارند. سونی هدفون‌های سری H.ear را در رنگ‌بندی بسیار زیبایی عرضه کرده که قطعا نظر مثبت شما را جلب خواهند کرد.

هدفون‌های جذاب Bowers & Wilkins PX

زیبایی، کیفیت و جذابیت در هدفون‌های وایرلسی Bowers & Wilkins PX خلاصه می‌شود. این هدفون‌ها طراحی کوچک و بسیار سبکی دارند، با این وجود سری هدفون به طور کامل گوش را می‌پوشاند و کیفیت صدای فوق‌العاده آن گوش‌های شما را نوازش می‌دهد. از ویژگی جذاب این هدفون میزان شارژدهی 22 ساعه باتری آن است که تقریبا یک روز کامل می‌توان از آن استفاده کرد.

2 در مورد “معرفی خاص‌ترین و جذاب‌ترین هدفون‌های دنیا”

  1. هدفون واسه اینه موزیک گوش کنی و صدای محیط قطع بشه حالا یه هدفون ساخت صدای محیطو بشنویم وسط موزیک چه کاریه خب
    دیونه خونه راه انداختن

    2
    4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH