مدل آینده مک مینی اپل با پردازنده M1X و طراحی صنعتی جدید عرضه خواهد شد

طراحی مک مینی اپل در گذر زمان حقیقتا تغییرات چندانی را تجربه نکرده است. این محصول غالبا به شکل یک جعبه فلزی مربعی‌شکل به بازار عرضه شده است. البته مک مینی با وجود بهره‌گیری از ظاهری ساده کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. اما یک شخص خبرچین با نام Jon Prosser در آخرین ویدیوی منتشر شده توسط خود ادعا می‌کند که مک مینی نسل آینده مجهز به تراشه M1X بوده و با طراحی صنعتی جدید به بازار عرضه خواهد شد.

به گفته Jon Prosser این طراحی جدید شامل ویژگی‌هایی نظیر سطح شبه پلکسی‌گلس بر روی کامپیوتر خواهد بود. ظاهرا این مشخصه بخشی از استراتژی اپل است که به این کمپانی امکان می‌دهد تا مک مینی آینده را در مدل‌هایی با طراحی 2 رنگ تولید نماید. بدین‌ترتیب مک مینی آینده به آی‌مک 24 اینچی جدید اپل شباهت پیدا خواهد کرد؛ محصولی که پیش‌تر در مدل‌های رنگی مختلف به بازار عرضه شد.

بعلاوه اپل در مدل جدید مک مینی احتمالا بار دیگر از طیف گسترده‌تری از پورت‌های ارتباطی شامل USB-C، اترنت، USB-A و خروجی HDMI استفاده خواهد کرد. همچنین این محصول به‌همراه یک پورت پاور جدید عرضه خواهد شد؛ این درگاه از سیستم مغناطیسی مشابه با نمونه موجود در مدل جدید آی‌مک 24 اینچی بهره خواهد برد.

اگرچه مک مینی اپل هرگز به‌عنوان یک کامپیوتر واقعا قدرتمند در نظر گرفته نشده است؛ اما افزایش تنوع پورت‌های ارتباطی به ارتقاء توانمندی‌های این دستگاه کمک خواهد کرد. مک مینی گزینه‌ای مناسب برای آن‌دسته از کاربرانی است که به‌دنبال استفاده از یک کامپیوتر مک هستند؛ اما در عین‌حال توانایی پرداخت هزینه‌های هنگفت را ندارند. در خصوص زمان عرضه مدل آینده مک مینی هیچ‌گونه جزئیاتی منتشر نشده است. بنابراین بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این محصول در جریان برگزاری رویداد WWDC 2021 معرفی خواهد شد یا خیر.

2 در مورد “مدل آینده مک مینی اپل با پردازنده M1X و طراحی صنعتی جدید عرضه خواهد شد”

  1. کیس به این کوچیکی چجوری میتونه اینقدر قوی باشه. حیف که سیستم عاملش مکینتاشه
    نمیشه روشون ویندوز نصب کنیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH