لپ‌‌تاپ MSI Stealth 15M؛ باریک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان در دسترس کاربران ایرانی

امروزه گیمرها بیش از هر زمان دیگری در انتخاب لپ‌تاپ گیمینگ به طراحی باریک و زیبا، حمل‌پذیری بالا و قدرت سخت‌افزاری مناسب توجه دارند. MSI با ارائه لپ‌تاپ‌ Stealth 15M به عنوان باریک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ دنیا که به کارت گرافیک سری RTX 30 نیز مجهز شده، به خوبی به این نیاز پاسخ داده است. در ادامه با قابلیت‌های این لپ‌تاپ مدرن MSI که به زودی در بازار ایران نیز عرضه می‌شود، آشنا می‌شویم.

بدون شک ساخت یک لپ تاپ گیمینگ با سخت‌افزار قدرتمند، به دانش مهندسی بالایی نیاز دارد تا بتوان بین کارایی، خنک‌کنندگی و طراحی زیبا، توازن ایجاد کرد. حال تصور کنید برای سهولت در حمل‌پذیری و کاهش وزن لپ‌تاپ، به سوی باریک‌تر کردن آن  نیز گام برداریم. MSI Stealth 15M که اکنون عنوان «باریک‌ترین لپ تاپ گیمینگ دنیا» را در اختیار دارد، تمام این ویژگی‌ها را یکجا در خود جا داده است.

لپ‌تاپ گیمینگ Stealth 15M با ضخامت تنها 16.15 میلی متر، دارای وزن ناچیز 1.7 کیلوگرم بوده که حتی از بسیاری از لپ‌تاپ‌های روزمره نیز باریک‌تر و سبک‌تر است. باریک‌ترین نوت بوک گیمینگ جهان که در دو رنگ سفید و خاکستری عرضه شده، در بخش سخت‌افزاری نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

نسخه جدید این لپ تاپ که همسو با بازارهای جهانی در ایران نیز عرضه می‌شود، به گرافیک سری GeForce RTX 30 مجهز بوده و از پردازنده‌های قدرتمند نسل یازدهمی سری Intel H نظیر Core i7-11375H بهره می‌برد. فرکانس توربوی این پردازنده در حالت تک‌هسته می‌تواند تا 5.0 گیگاهرتز نیز افزایش یابد و شما را در پردازش‌های سنگین همراهی کند.

این لپ‌تاپ گیمینگ با بهره‌مندی از پردازنده گرافیکی قدرتمند RTX 3060 با شش گیگابایت حافظه GDDR6 می‌تواند از پس بازی‌های مختلف برآمده و با فناوری‌هایی نظیر Resizable BAR، رهگیری پرتو (Ray Tracing)، DLSS و Dynamic Boost 2.0 سرعت پردازش، کیفیت تصویر و نرخ فریم بالایی را در اختیار گیمرها قرار دهد.

به گفته‌ی MSI، این لپ تاپ در بخش خنک‌سازی نیز توانایی‌های بالایی را ارائه می‌دهد. MSI Stealth 15M به سیستم خنک‌سازی اختصاصی Cooler Boost 5 مجهز شده است که دو فن و شش لوله ناقل حرارت (هیت‌پایپ) آن را همراهی می‌کنند. جالب است بدانید که پره فن‌های مورد استفاده در خنک کننده این لپ‌تاپ تنها 0.1 میلی‌متر ضخامت دارند.

در بخش صفحه‌نمایش نیز MSI قابلیت‌های رده‌بالایی را برای Stealth 15M لحاظ کرده است. نمایشگر 15.6 اینچی IPS این لپ تاپ می‌تواند نرخ بروزرسانی 144 هرتزی را به گیمرها ارائه دهد که در ترکیب با کارت‌های گرافیک جدید نظیر GeForce RTX 3060، باعث نمایش تصاویری نرم و با جزئیات بالا می‌شود.

امکانات صوتی از بخش‌های مورد علاقه گیمرها در انتخاب لپ‌تاپ است. کاربران MSI Stealth 15M با بهره‌مندی از فناوری‌های صوتی بروز همچون Nahimic 3 می‌توانند نه تنها در هنگام گیمینگ، بلکه در زمان پخش موسیقی، فیلم یا تماس صوتی، صدایی فراگیر، سه‌بعدی و شفاف را تجربه کنند.

صفحه کلید این لپ‌تاپ نیز با نورپردازی محبوب RGB همراه شده است. همچنین با استفاده از مجموعه نرم‌افزاری Dragon Center قابلیت مدیریت کامل بر امکانات لپ‌تاپ میسر شده است. یکی دیگر از نکات جالب توجه درباره لپ‌تاپ Stealth 15M استفاده از پورت مدرن تاندربولت 4 با سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه است. این پورت امکان ارائه تغذیه تا توان 100 وات را نیز دارد.

گیمرهایی که به بازی‌های آنلاین و شبکه‌ای علاقه‌مند هستند، باید توجه کنند که این لپ‌تاپ گیمینگ ام اس آی، به فناوری ارتباطی Wi-Fi 6 مجهز شده که نسبت به مدل‌های مرسوم تا 75 درصد تأخیر کمتری دارد. در این شرایط و تحت استاندارد بی‌سیم 802.11ax، پهنای باند نیز به عدد چشمگیر 2.4Gbps می‌رسد.

در پایان باید گفت نسخه جدید MSI Stealth 15M که به گرافیک سری RTX 30 مجهز شده، یک لپ‌تاپ گیمینگ مدرن محسوب می‌شود که از شعار ام‌اس‌آی یعنی «باریک، سریع و شیک» به خوبی پیروی می‌کند. این محصول به عنوان باریک‌ترین نوت‌بوک گیمینگ جهان به زودی در دسترس کاربران و گیمرهای ایرانی قرار گرفته و تحت گارانتی و خدمات رسمی در کشور توزیع خواهد شد.

2 در مورد “لپ‌‌تاپ MSI Stealth 15M؛ باریک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان در دسترس کاربران ایرانی”

  1. با این ظرافت مشکل داغ شدن پیدا میکنه توی کارای سنگین یا بازیای گرافیکی به مدت طولانی
    باید حتما یه فن خیلی قوی جداگانه واسش بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH