گجت‌های باحال و جذاب دخترانه مناسب برای هدیه دادن در روز دختر

با نزدیک شدن به روز دختر قصد داریم تا بهترین گجت یا لوازم جانبی تلفن همراهی را که می‌توانید برای روز دختر هدیه دهید، به شما معرفی کنیم.


چند ماه پیش مطلبی در خصوص بهترین گجت‌های بازار برای هدیه روز زن نوشتیم. حال روز دختر در پیش است و بسیاری در تکاپو برای خرید یک هدیه خوب برای دختر، خواهر یا دوست خود هستند تا این روز را به او تبریک بگویند. خرید هدیه برای یک دختر کار دشواری نیست، انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم تزئینی و غیره هستند که می‌توانید بر اساس علاقه دختر مورد نظر خود خریداری کنید.

اما دسته‌ای از گجت‌ها و لوازم جانبی تلفن همراه و تبلت نیز وجود دارند که دختران از آن‌ها استفاده می‌کنند و می‌توان برای هدیه روز دختر آن‌ها را کادو داد. حتی برخی از گجت‌ها یا لوازم جانبی با طراحی کاملا دخترانه ساخته شده و یک هدیه بسیار جذاب برای روز دختر محسوب می‌شوند.

در این مطلب می‌خواهیم به معرفی محصولاتی در دسته گجت‌ها یا لوازم جانبی مناسب هدیه برای روز دختر بپردازیم، لوازمی که قطعا به کار دخترهای جوان می‌آید و از دریافت کردن آن‌ها به عنوان هدیه خوشحال می‌شوند.

خرید هدیه در وهله اول به بودجه شما بستگی دارد، شما می‌توانید برای کادو روز دختر از 50 هزار تا 50 میلیون تومان هزینه صرف کنید، ما نیز محصولاتی را در بازه‌های قیمتی و با کارایی‌های مختلف معرفی کرده‌ایم که دختر مورد نظر شما از داشتن آن‌ها خوشحال خواهد شد.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات معرفی شده، در بازار ایران وجود دارد و به راحتی می‌توانید آن‌ها را بخرید.

این مطلب را نیز مطالعه کنید: بهترین قاب گوشی دخترانه برای آیفون‌های اپل

بنابراین اگر شما قصد دارید برای روز دختر هدیه تهیه کنید و هنوز تصمیمی در خصوص کادو خود نگرفته‌اید، با معرفی بهترین لوازم جانبی و گجت مناسب برای روز دختر همراه ما باشید:

محافظ کابل شارژ گوشی

اگر دختر مورد نظر شما سن کمی دارد یا آنکه به تازگی یک هدیه برای او تهیه کردید و تنها می‌خواهید با خرید یک هدیه ارزان و جالب، نشان دهید به فکر او بودید، یا به هر دلیل دیگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای هدیه روز دختر پرداخت کنید، می‌توانید یک هدیه بسیار ارزان اما بانمک و کاربردی را خریداری کنید.

محافظ کابل از خم شدن کابل‌ها و قطع اتصال آن‌ها در طولانی مدت جلوگیری می‌کند، همچنین طرح‌های جذابی برای محافظ کابل‌ها در نظر گرفته شده که می‌تواند برای دختران جالب باشد.

کیف هندزفری

کیف هندزفری یکی دیگر از وسایل ارزان اما به شدت کاربردی است که می‌توانید برای دختر مورد نظر خود تهیه کنید، این کیف‌ها از نظر جنس و کیفیت در مدل‌های متنوعی تولید شده‌اند و در بازار از قیمت 5 هزار تومان تا 100 هزار تومان و بیشتر از آن وجود دارند. کیف‌های گران قیمت‌تر از جنس چرم ساخته شده و طراحی بسیار شکیل‌تری دارند.

رینگ لایت سلفی

گرفتن سلفی یکی از کارهای مورد علاقه دخترهاست، اما کیفیت عکس سلفی نیز اهمیت بالایی دارد. یک رینگ لایت کوچک، با نور کافی و قابلیت تنظیم شدت نور، می‌تواند به طور کلی کیفیت تصاویر سلفی را به ویژه در مواقعی که نور کافی در محیط نیست، افزایش دهد.

رینگ‌ لایت‌های سلفی برای فیلم‌برداری در شب یا عکس با دوربین اصلی نیز کاربرد دارند، این مدل‌ها شارژی بوده و با یک بار شارژ، می‌توان تا چند ساعت از آن‌ها استفاده کرد.

پایه گوشی همراه

پایه گوشی نیز می‌تواند یک هدیه جذاب برای روز دختر باشد، پایه گوشی تاثیر بسیار خوبی بر روی کیفیت عکس‌برداری دارد و شما می‌توانید گوشی خود را در هر نقطه‌ای از اتاق قرار داده و فیلم و عکس تهیه کنید. البته پایه دوربین برای وبگردی یا تماشای ویدیو هم بسیار کاربردی است.

کاور گوشی همراه

دختر‌ها علاقه شدیدی به کاورهای عروسکی و بانمک برای تلفن همراه خود دارند، حتما بارها در مکان‌های مختلف مشاهده کرده‌اید که دخترها کاور عروسکی بزرگی را برای گوشی خود انتخاب کرده‌اند. شما می‌توانید با توجه به مدل گوشی که دختر موردنظرتان دارد، یک کاور جذاب را برای او خریداری کنید.

پاوربانک

پاوربانک یک وسیله ضروری برای همه افراد جوان است، فرقی ندارد دختر باشید یا پسر، استفاده ما از تلفن همراه به مقداری افزایش پیدا کرده که لازم است یک پاوربانک همراه‌مان داشته باشیم، این وسیله به ویژه در مسافرت‌ها بسیار کاربردی است، زمانی که دسترسی به برق نداریم و می‌خواهیم نگاهی به آخرین مطالب شبکه‌های اجتماعی بیندازیم یا به دل جنگل رفته‌ایم و شارژ گوشی به دلیل گرفتن عکس و فیلم رو به پایان است، یک پاور بانک می‌تواند گوشی را از خاموش شدن نجات دهد.

اسپیکر بلوتوثی

کدام دختری است که از موسیقی لذت نبرد؟ به همین دلیل اسپیکر بلوتوثی یک گجت جذاب برای هدیه روز دختر است، البته اسپیکرهای بلوتوثی ابعاد، قدرت و قیمت بسیار متفاوتی دارند اما برای خرید یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت و مناسب باید حداقل 300 هزار تومان هزینه کنید.

لامپ هوشمند

لامپ‌های هوشمند کاربردهای بسیار متنوع و جذابی دارند، مهم‌ترین قابلیت لامپ‌های هوشمند امکان کنترل میزان نور و تغییر رنگ نور است که می‌تواند به طور کلی فضای اتاق شما را دگرگون کند. با چراغ هوشمند می‌توان فضای محیط را به هر رنگی که می‌‌خواهید در بیاورید و تصاویر جذابی از خود یا اتاق‌تان با دیگران به اشتراک بگذارید.

به دلیل همین کاربردها، لامپ هوشمند یک هدیه مناسب برای دختران است که قطعا آن‌ها را خوشحال می‌کند.

کاغذ هوشمند

کاغذ هوشمند یک گجت برای روز دختر است که می‌تواند دنیای دیجیتال را با حس و حال نوشتن ترکیب می‌کند. با قلم مخصوص این وسیله می‌تواند با دست خط خود بر روی برد دیجیتالی شروع به نوشتن یا طراحی کنید. این وسیله در دانشگاه یا هر مکانی که نیاز به نوشتن وجود دارد، قابل استفاده است. همچنین ابزار خوبی برای تمرین نقاشی یا طراحی محسوب می‌شود. برخی از مدل‌های کاغذ هوشمند دارای حافظه داخلی هستند و می‌توان هزاران نسخه از نوشته‌ها یا طراحی‌ها را در آن پوشه‌‌بندی کرده و ذخیره کرد.

رینگ لایت

در کنار رینگ لایت سلفی و چراغ هوشمند، یک رینگ لایت بزرگ و حرفه‌ای نیز می‌تواند یک هدیه جذاب برای دختران باشد، به ویژه دخترهایی که فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارند و تصاویر یا ویدیوهای زیاد از خود منتشر می‌کنند، حتما به یک رینگ لایت حرفه‌‎ای نیاز دارند و شما می‌توانید این وسیله را به عنوان کادو برای آن‌ها تهیه کنید.

آینه LED لمسی

خانم‌ها برای انجام مناسک ویژه آرایش کردن به یک آینه خوب و نور کافی نیاز دارند، آینه‌های برقی هر دو مورد را فراهم می‌کنند، این آینه‌ها یک چراغ LED در قاب دور آینه دارند که نور آن تنظیم می‌شود و می‌توان با توجه به محیط، نور مناسب برای مشاهده صورت خود در آینه را تنظیم کرد. برخی از این آینه‌ها مانند آینه لمسی شیائومی، دارای دکمه لمسی برای روشن شدن چراغ هستند و یک محصول کاربردی و در عین حال شکیل و خاص به شمار می‌آیند. آینه هوشمند قطعا یک گجت جذاب برای هدیه روز دختر است.

ساعت رومیزی هوشمند

معمولا همه ما برای بیدار شدن، آلارم گوشی خودمان را تنظیم می‌کنیم و آن را بالای سر خود در کنار تخت خواب می‌گذاریم، این عادتی اشتباه است، زیرا امواج مضر گوشی می‌تواند در طولانی مدت آسیب زننده باشد، راه جایگزین آن است که در هنگام خواب، گوشی را از خود دور کنید و از یک ساعت رومیزی هوشمند برای بیدار شدن استفاده کنید.

ساعت رومیزی هوشمند برای دختری که هر روز صبح برای رفتن به مدرسه، دانشگاه یا محل کار، باید از خواب بیدار شود وسیله‌ای ضروری به نظر می‌رسد. برخی از ساعت‌ها صرفا دیجیتالی هستند، اما ساعت‌های هوشمند قابلیت‌هایی مانند سنجش دمای محیط، آلارم هوشمند، اتصال به تلفن همراه و حتی دوربین برای نظارت بر محیط اتاق دارند. یکی از کاربردهای مهم ساعت‌های رومیزی هوشمند امکان تنظیم آلارم متناسب با روزهای هفته است.

ایرباد

یک ایرباد بلوتوثی بیشتر از پسرها به درد دختران می‌خورد، دختران به خاطر رعایت مسائل مربوط به حجاب و پوشش، معمولا با هندزفری‌های سیمی مشکل دارند، اما یک ایرباد با کیفیت بلوتوثی، می‌تواند تمامی دردسرهای هندزفری‌های سیمی را از بین ببرد.

گلدان معلق

از تکنولوژی حتی می‌توان برای ساخت لوازم تزئینی یا دکوری نیز استفاده کرد. گلدان معلق یکی از موارد به کارگیری از تکنولوژی در زمینه ساخت محصولات دکوراتیو است. گلدان‌های معلق از دو بخش تشکیل شده‌اند که با وجود نیروی مغناطیسی موجب معلق ماندن در فضا می‌شوند. این وسیله خاص و جذاب می‌تواند بهترین کادویی باشد که دختر مورد نظر شما در روز دختر هدیه می‌گیرد.

مچ‌بند یا ساعت هوشمند

مچ‌بند یا ساعت هوشمند نیز مانند پاوربانک یا اسپیکر، یک وسیله جذاب برای تمامی اقشار جامعه است و شما می‌توانید با توجه به بودجه و استفاده‌های مورد نیاز شخص مورد نظرتان، این گجت را برای روز دختر هدیه بدهید. مچ‌بندها اندازه کوچکتری دارند، قیمت آن‌ها ارزان‌تر است و برخی امکانات معمولی مانند اعلام زمان، آلارم، گام‌شمار، کنترل دوربین گوشی از راه دور و مواردی از این دست را ارائه می‌دهند.

اما ساعت‌های هوشمند باکیفیت حداقل یک میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارند و امکانات پیشرفته‌ای مانند نمایشگر امولد، شمارنده ضربان قلب، اندازه‌گیری مقدار اکسیژن خون، تنظیم خودکار نور صفحه، مقاومت در برابر آب، فشار سنج، ارتفاع سنج، کالری سنج، تمرینات ویژه ورزشی و غیره را ارائه می‌دهند.

ردیاب هوشمند کارتی

با قرار دادن این کارت در کیف پول یا کیف خود می‌توانید از گم شدن یا حتی دزدیده شدن آن جلوگیری کنید. این کارت به گوشی شما وصل شده و موقعیت دقیق خود را در آن نمایش می‌دهد. ابعاد کارت، با کارت‌های بانکی یکی است و به همین دلیل به راحتی می‌توانید جایی برای آن در کیف خود پیدا کنید.

پرینتر عکس رنگی قابل حمل

همه دخترها به عکاسی و عکس‌ گرفتن علاقه دارند، البته این روزها همه تصاویر خود را در گوشی یا سیستم رایانه‌ای نگهداری می‌کنند، اما چال عکس‌ها و داشتن نسخه چاپ شده‌ انها لذت دو چندانی دارد. پرینترهای قابل حمل به سادگی و آسانی به گوشی شما متصل شده و می‌توانید عکس‌های مورد نظرتان را به این دستگاه بدهید تا برایتان چاپ کند. این روزها کیفیت عکس‌هایی که با تلفن همراه گرفته می‌شود آنقدر بالا است که می‌توان آن‌ها را چاپ و نگهداری کرد.

دوربین عکاسی با چاپ سریع

دوربین عکاسی با چاپ سریع یکی‌ از خاص‌ترین هدیه‌هایی است که می‌توانید برای روز دختر تهیه کنید. این دوربین‌ها مانند دوربین‌های قدیمی، در لحظه عکس گرفته و آن را بر روی یک قطعه کاغذ کوچک چاپ می‌کنند. این وسیله بی‌شک یک کادو مناسب برای دخترانی است که به عکاسی علاقه دارند و می‌خواهند لحظات خاص را ثبت کنند و همواره تصویر کاغذی آن را داشته باشند.

چاپ طرح ناخن هوشمند

این نوع دستگاه‌ها طرح‌ها، تصاویر و نقش‌های مختلف را با اتصال به تلفن هوشمند دریافت می‌کنند و عین آن را بر روی ناخن دست چاپ می‌کنند، معمولا نمونه این دستگاه‌ها در آرایشگاه‌های حرفه‌ای دیده می‌شود. اما شما می‌توانید نمونه خانگی این دستگاه‌ها را تهیه کنید و به دختر مورد علاقه‌تان هدیه دهید.

گوشی هوشمند

گوشی هوشمند دیگر معرفی نیاز ندارد، اگر به دنبال آن هستید تا واقعا فرد مورد علاقه خود را سورپرایز کنید  و یک گجت همه چیز تمام برای روز دختر به او هدیه دهید بهتر است برای او یک تلفن هوشمند با کیفیت تهیه کنید. تلفن‌های هوشمند از 3 تا 30 میلیون تومان قیمت دارند و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود یک مدل را برای دختر مورد نظرتان خریداری کنید.

2 در مورد “گجت‌های باحال و جذاب دخترانه مناسب برای هدیه دادن در روز دختر”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH