KnockOut City

نگاهی به بازی KnockOut City: جذاب و هیجان‌انگیز

بازی KnockOut City، یک بازی با گرافیکی فانتزی و گیم پلی بی‌نظیر و زیباست؛ این بازی در مه ۲۰۲۱ توسط شرکت Velan ساخته شد و توسط Electronic Arts با تگ EA Originals منتشرشده است. به شکلی می‌توان، این بازی را از سبک بتل رویال دانست.

اما این بازی دقیقاً چیست و چرا انقدر جذاب است؟ حتماً با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا توضیحات کاملی را درباره این بازی جذاب بخوانید.

بازی KnockOut City

KnockOut City

در همین ابتدای کار بگوییم، بازی KnockOut City، همان داگ‌بال یا بازی (وسطی) خودمان نیست!‌ ناک‌اوت‌سیتی (KnockOut City)، یک بازی چندنفره آنلاین است که با گرافیکی کارتونی و زیبا، جذابیت‌های زیادی دارد. شاید بتوان از ویژگی‌های بازی به موارد زیر اشاره کرد:

  • گرافیک عالی
  • موسیقی متنی با انرژی مثبت
  • بخش آنلاین و مولتی پلیر
  • گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده
  • صدای متفاوت برخورد هر توپ

قوانین بازی بسیار ساده است. شما در قالب تیم‌های ۳ یا ۴ نفره، مقابل حریف قرار می‌گیرید و باید به دنبال توپ‌هایی که در مپ (Map) بازی ریخته شده است، بگردید و آن ها را به سمت حریف پرتاب کنید، هر حریف باید ۲ بار مورد اصابت توپ قرار بگیرد تا از دور بازی خارج شود. هر تیمی که زودتر، به امتیاز ۱۰ برسد، برنده است.

در هنگام بازی، زمانی که توپ در دست‌ شماست، شما مانند یک تفنگ برای شلیک عمل می‌کنید. می‌توانید توپی آرام، را به سمت حریف پرتاب کنید که احتمالاً، حریف خیلی راحت، آن را دفع می‌کند و یا می‌توانید توپی سریع، را از نقاط کور حریف، پرتاب کنید و او را ناک‌‎اوت کنید، تا امتیاز به دست‌آورید. هدف‌گیری در بازی، به‌صورت خودکار انجام می‌شود، به همین خاطر بازیکن بهتر است، تمرکز خود را در استراتژی خود و لحظه درست پرتاب بگذارد.

 

در هر دست از بازی، یک توپ خاص، در مپ قرار داده می‌شود که می‌تواند تخریب خیلی بیشتری را، به وجود آورد و پیدا کردن آن قطعاً کار مفیدی است.

برای مثال، Sniper ball، شمارا تبدیل به یک، تک‌تیرانداز می‌کند؛ شما می‌توانید با استفاده از این توپ، برد پرتاب خود را بسیار زیاد کنید و از راه دور، حریف را مورد اصابت قرار دهید و یا Multi-balls، به‌جای یک پرتاب، به شما چند پرتاب می‌دهد که می‌تواند، بسیار مفید باشد؛ همچنین، Bomb Ball که یک بمب بزرگ است؛ در دستان شما که شروع به تیک‌تاک کردن می‌کند و بهتر است، در لحظه درست، آن را به سمت حریف پرتاب کنید تا با انفجار خود حریف را ناک‌‎اوت کند.


بازی KnockOut City در هر هفته شکل خاصی را برای مسابقه دادن فراهم می‌کند که برای مثال، می‌توان به Gold Rush اشاره کرد، در این هفته زمانی که شما حریف را ناک‌‎اوت کنید، از او الماس می‌بارد که می‌توانید آن‌ها را جمع‌آوری کنید، اما حالت موردعلاقه بنده، زمانی است که تمام توپ‌ها از بین می‌رود و شما مجبورید از هم‌تیمی‌های خود برای پرتاب استفاده کنید، درست است که این حالت، برای مدتی کوتاه سرگرم‌کننده است اما هرگز جذابیت حالت اصلی بازی را ندارد و فقط برای لحظاتی شاد و دوست‌داشتنی است.

نتیجه گیری

بازی KnockOut City، یک بازی برداشت‌شده از بازی‌های حیاط مدارس آمریکاست. این ثابت می‌کند که می‌توان ‌ایده‌های ساده را با گرافیک و گیم پلی جذاب، به‌دست همگان رساند. هر مسابقه در این بازی، پتانسیل به وجود آوردن، هیجان بسیار زیادی را دارد که سرسخت‌ترین هواداران این سبک بازی‌ها را مجذوب خودش می‌کند.
گیم پلی زیبا و روان، موسیقی متن عالی، بخش مولتی پلیر آنلاین و ویژگی‌های دیگر این بازی، همه باعث می‌شود که KnockOut City، یک بازی بی‌نظیر شود و ارزش خرید و بازی کردن را داشته باشد.

 

3 در مورد “نگاهی به بازی KnockOut City: جذاب و هیجان‌انگیز”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH