با دو تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 FE و A7 Lite آشنا شوید

تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب S7 FE و A7 Lite که ماه گذشته رونمایی گشتند، وارد بازار هند شدند. تبلت S7 FE در رنگ‌های مشکی (Mystic Black)، نقره‌ای (Mystic Silver)، سبز (Mystic Green) و صورتی (Mystic Pink) عرضه می‌شود و دارای دو گزینه پیکربندی شامل 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و یا 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و به ترتیب با قیمت‌های 635 دلار و 690 دلار است. هر دو مدل قابلیت اتصال LTE را دارا خواهند بود.

تبلت A7 Lite در یک پیکربندی شامل 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در نسخه‌های Wi-Fi و LTE ارائه می‌شود. نسخه Wi-Fi، صد و شصت دلار و نسخهLTE،  دویست دلار قیمت گذاری شده‌اند و هر دو مدل در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای به فروش گذاشته می‌شوند. تبلت‌های S7 FE و A7 Lite را می‌توان از روز 23 ژوئن در هندوستان و از طریق وبسایت رسمی سامسونگ، فروشگاه‌های انحصاری سامسونگ و شرکای خرده فروشی آنلاین و آفلاین در سراسر کشور هند خریداری کرد.

گلکسی تب  S7 FE به تراشه اسنپدراگون 750G SoC مجهز شده است، رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 را به نمایش می‌گذارد و از یک صفحه نمایش 12.4 اینچی با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل بهره می‌برد. برای عکس‌برداری، دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

تغذیه دستگاه توسط یک باتری 10090 میلی‌آمپری با سرعت شارژ 45 وات صورت می‌پذیرد. لیکن باید توجه داشت که شارژر 45 وات باید جداگانه خریداری شود، زیرا سرعت شارژ آداپتور موجود در جعبه این دستگاه، فقط تا 15 وات می‌رسد. نکته مثبت قابل ذکر، وجود یک عدد S-Pen در جعبه این محصول است.

از طرف دیگر، گلکسی تب A7 Lite یک تراشه Helio P22T SoC را در خود جای داده است و دارای صفحه نمایشی 8.7 اینچی با رزولوشن 800 در 1340 پیکسل است. این تبلت دارای سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری One UI 3.1 بوده و مجهز به باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با نرخ شارژ 15 وات است، اما شارژر در جعبه محصول در نظر گرفته نشده!

تبلت A7 Lite از یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مانند S7 FE بهره می‌برد اما دوربین سلفی آن یک سنسور 2 مگاپیکسلی است.

3 در مورد “با دو تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 FE و A7 Lite آشنا شوید”

  1. قبلا وارد کندده شارژر اصلیو از جعبه میگرفت الان خود شرکت شارژر بد میندازه میگه بهترشم داریم میخوای جدا بخر
    آخرزمونه بخدا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH