سامسونگ نسخه‌ 512 گیگابایتی گلکسی Z Fold 3 را معرفی خواهد کرد

تاکنون هیچ نشانه و مدرک محکمی مبنی بر عرضه نسخه 512 گیگابایتی گلکسی Z Fold 3 توسط سامسونگ وجود نداشته است. در اکثر خبر‌ها به این نکته اشاره شده که این دستگاه حداقل با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی معرفی خواهد شد.

اکنون به نظر می‌رسد که نسخه‌ای 512 گیگابایتی از این دستگاه نیز جهت عرضه به بازار در نظر گرفته شده است و عرضه‌ آن، برخلاف مدل Z Fold 2، محدود به چین، هنگ کنگ و تایوان نخواهد بود.

تصویری لو رفته نشان می‌دهد که نسخه 512 گیگابایتی گلکسی Z Fold 3 حداقل در کره جنوبی به فروش گذاشته خواهد شد. با توجه به اینکه این گوشی تاشو به نوعی جانشین اسمارت‌فون گلکسی نوت 20 است، احتمالاً این مدل در دیگر کشور‌ها نیز موجود خواهد بود. به احتمال فراوان گلکسی Z Fold 3، فاقد شیار کارت حافظه SD است.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند، از یک دوربین سلفی زیر پنل نمایشگر بهره برده و از قلم S-Pen نیز پشتیبانی کند. قلب تپنده این محصول چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 خواهد بود و از نظر طراحی و ابعاد تا حد زیادی مشابه مدل قبلی است.

طبق شایعات، گلکسی Z Fold 3 در رنگ‌های سیاه، کرم، سبز و نقره‌ای عرضه خواهد شد. طبق شایعه‌ای جدید، رنگ‌های عرضه شده‌ این محصول در هر کشور متفاوت خواهد بود. این شایعه همچنین خاطر نشان می‌سازد که قیمت خرید این گوشی هوشمند از نسل قبل خود مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

پروسه تولید انبوه اسمارت‌فون‌های تاشو آینده سامسونگ (گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3) در حال حاضر آغاز شده است و گفته می‌شود حجم تولید این محصولات بیشتر از سال گذشته خواهد بود. طبق گزارشات و شایعات اخیر، این شرکت در نظر دارد فروش محصولات تاشو خود را نسبت به سال 2020 تا دو برابر افزایش دهد.

اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی Z Fold 3 احتمالاً در تاریخ 3 آگوست و در جریان رویداد جعبه‌گشایی بعدی سامسونگ رونمایی شده و فروش آن از 27 آگوست آغاز خواهد شد.

3 در مورد “سامسونگ نسخه‌ 512 گیگابایتی گلکسی Z Fold 3 را معرفی خواهد کرد”

  1. گوشی خفن و همه چی تمومی میشه
    دوربین سلفی زیر نمایشگر تاشو داخلی 512
    دیگه از یه گوشی چی میخوایم؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH