اسمارت‌فون محبوب ردمی نوت 9 به‌روزرسانی اندروید 11 را دریافت می‌کند

تلفن هوشمند ردمی نوت 9 که به عنوان نسخه ارزان قیمت ردمی نوت 9 پرو راهی بازار جهانی شد، یک سال پس از عرضه به بازار، به روزرسانی اندروید 11 را دریافت می‌کند. در حالی که گوگل در حال آماده‌سازی نسخه جدید‌تر اندروید است، بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی هنوز به روزرسانی اندروید 11 را دریافت نکرده‌اند و اسمارت‌فون ردمی نوت 9 یکی از این موارد تا همین اواخر بود.

خوشبختانه، شیائومی تصمیم گرفته است که درست چند ماه قبل از عرضه نسخه بعدی اندروید، به روزرسانی اندروید 11 را در اختیار کاربران ردمی نوت 9 قرار دهد. در حال حاضر، این به روزرسانی برای نسخه‌های جهانی و روسی ردمی نوت 9 در دسترس است.

گوشی هوشمند ردمی نوت 9 تحت عنوان ردمی 10X 4G در کشور چین به بازار عرضه شده؛ بدیهی است، کسانی که نسخه چینی این گوشی هوشمند را در اختیار دارند، نیازی به جستجوی این به روزرسانی خاص ندارند زیرا اسمارت‌فون آنها در اوایل سال جاری به اندروید 11 به روز شده است. این بروزرسانی برای کسانی که از مدل‌هایی غیر از نسخه‌های جهانی و روسی ردمی نوت 9 استفاده می‌کنند نیز احتمالاً طی هفته‌های آینده در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر، کاربران ردمی نوت 9 (نسخه های جهانی و روسی) به روزرسانی اندروید 11 را دریافت می‌کنند، بنابراین اگر شما این به روزرسانی را تاکنون دریافت نکرده‌اید، احتمالا باید کمی بیشتر منتظر بمانید.

3 در مورد “اسمارت‌فون محبوب ردمی نوت 9 به‌روزرسانی اندروید 11 را دریافت می‌کند”

  1. یکی از بهترین مدلای شیائومی و بهترین مدلای گوشی بازار که خیلی خوش قیمت هم هست همین ردمی 9 هستش
    چه پرو و چه نسخه معمولیش ارزش خرید دارن و قشنگ در حد پرچم دارای سامسونگ جوابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH