عرضه گوشی‌های سری هواوی P50 به تعویق نخواهد افتاد

به تازگی، مدیرعامل شرکت هواوی گوشی‌های سری P50 این شرکت چینی را معرفی نمود. اما بنا به دلایلی، هنوز به صورت رسمی، زمان شروع عرضه این گوشی‌ها به بازار مشخص نشده است. پیش از این شایعات زیادی مبنی بر به تعویق افتادن مجدد عرضه‌ سری P50 هواوی وجود داشته است. اما براساس شنیده‌ها می‌توان امیدوار بود که همه چیز طبق آخرین برنامه‌ریزی‌ها پیش رود و اسمارت‌فون‌های P50 و همچنین P50 Pro طبق برنامه روانه بازار شوند.

در حال حاضر، شایعات حاکی از آن است که گوشی‌های سری P50 هواوی به آرامی مسیر ورود به بازار را می‌پیمایند و به زودی در قفسه‌ فروشگاه‌ها ظاهر خواهند شد. علاوه بر این، گفته می‌شود گیم پلی و بهینه سازی ویدیو در این گوشی‌ها بالاتر از حد انتظار است. هنگام ضبط فیلم، این گوشی‌ها قادر خواهند بود در پس زمینه عملکرد‌های دیگری داشته و همچنین بعد از ضبط فیلم، عملکردهای زیادی را به شما ارائه خواهند دهد. از طرفی دیگر، شایعات حکایت از بهبود یافتن مشکل رنگ پریدگی و لگ‌های ناشی از بزرگنمایی لنز دوربین در حین فیلم‌برداری داشته و بزرگنمایی روان‌تری را شاهد خواهیم بود.

سری P50 هواوی، از رابط کاربری HarmonyOS 2 بهره می‌برند. احتمالاً این جالب‌ترین ویژگی این گوشی‌های هوشمند بوده و آن را از نسل قبل خود متمایز می‌کند. علاوه بر این، طراحی جدید ماژول دوربین سری P50 هواوی، به صورت دو حلقه‌ای خواهد بود؛ که در واقع، شامل 3 دوربین در حلقه بالا و 1 دوربین در حلقه پایین است. اخیراً رندرهای بیشتری از این گوشی‌ها منتشر شده است که نشان می‌دهند این گوشی‌های هوشمند در رنگ‌هایی مانند مشکی، سفید، آبی سبز و زرد طلایی روانه بازار خواهند شد.

می‌توان گفت از یک تاریخ مشخص به بعد، تمام رندر‌های هواوی P50 یکسان و مشابه به نظر می‌رسند. این مسئله به خوبی صحت مطالب فوق در مورد خصوصیات این گوشی‌های هوشمند را تایید می‌کند. دوربین‌های پشتی دستگاه ساخته شرکت لایکاست. انتظار می‌رود سری P50 هواوی، از دوربین اصلی جدید IMX707 استفاده کند که حسگر آن ۱٫۱.۱۸ اینچی خواهد بود. این دوربین همچنین دارای دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 18 تا 125 میلی‌متری و بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری خواهد بود.

هواوی P50 از صفحه نمایش 6.3 اینچی استفاده خواهد کرد. ابعاد این دستگاه، حدودا 8.3 در 74 در 156.7 میلی‌متر است (با احتساب برون‌زدگی دوربین عقب که 10.6 میلی‌متر خواهد بود). بنابراین اسمارت‌فون P50 هوای بدنه‌ بزرگتری نسبت به P40 (با ابعاد 8.3 در  74 در 156.7 میلی‌متر) خواهد داشت.

ظرفیت باتری اسمارت‌فون‌های سری P50 هواوی تقریبا 4200 تا 4300 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که از شارژ سریع بی‌سیم 66 وات و با‌سیم 55 وات پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده پرچم‌داران جدید هواوی پردازنده‌های جدید ‌9000E / 9000 شرکت کایرین است.

2 در مورد “عرضه گوشی‌های سری هواوی P50 به تعویق نخواهد افتاد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH