بیبی دوج (Baby Doge) چیست و از کجا آن را بخریم؟

ایلان ماسک بازهم با توییت‌های خود در مورد دنیای کریپتو کارنسی خبر ساز شد. وی در توییت جدیدی که فرستاد، رمز ارز جدیدی را به دنبال کنندگانش معرفی کرد.

Baby Doge توکن جدیدی است که صاحبان و توسعه دهندگانش امیدوارند با رشد قیمتی آن ثروتمند شوند؛ اما آیا بیبی دوج با دوج کوین ارتباطی دارد؟ خب باید بگوییم که این توکن بیشتر سعی کرده است تا از نام دوج کوین برای شهرت خودش استفاده کند و از هیاهویی که دوج کوین در یک سال گذشته ایجاد کرده و باعث رشد قیمتی‌اش شده است، بهره بگیرد.

وب سایت رسمی بیبی دوج در این مورد می‌گوید:

رمز ارز بیبی دوج چند درس، ترفند و نکته مهم از پدر خود یعنی دوج کوین آموخته است. این رمز ارز توسط هواداران و طرفداران دوج کوین ایجاد شده است. بیبی دوج در تلاش است تا با بهبود سرعت تراکنش‌ها و برخی ویژگی‌های دیگر خود، پدر معنوی‌اش یعنی دوج را تحت تاثیر قرار دهد.

دوج کوین دارای تورمی بیش از حد بوده و بیبی دوج سعی دارد با بهره گیری از یک سیستم هوشمند در معاملات، بیشتر مشکلات و معضلات دوج را حل کرده و مسیر بهتری را ادامه دهد.

چرا ماسک بیبی دوج را توییت کرده است؟

ایلان ماسک در یک توییت بدون هیچ توضیحی، با تقلید از آهنگ معروف Baby Shark، با جایگزینی کلمه بیبی به جای شارک، به این رمز ارز اشاره کرد!

Baby Doge, doo, doo, doo, doo, doo,
Baby Doge, doo, doo, doo, doo, doo,
Baby Doge, doo, doo, doo, doo, doo,
Baby Doge

بیبی دوج تازه متولد شده و هنوز یک ماهش نیز نشده است. این رمز ارز با قیمت بسیار ناچیزی در حال معامله است. قیمت بیبی دوج هم اکنون $0.000000002191 دلار است. بر اساس اطلاعات داده شده در coingecko این توکن از 14 روز پیش تا کنون چیزی در حدود 638 درصد رشد قیمت داشته است.

بیبی دوج همانند بیشتر توکن‌های این روزهای بازار مثل شیبا، فگ، سیف‌مون و… یک توکن است که بر روی شبکه BEP-20 ساخته و عرضه شده است. ساختار بیبی دوج شباهت بسیار زیادی به توکن شیبا اینو دارد. توسعه دهندگان بیبی دوج میزان بامزه بودن توکن خود را بسیار بالا دانسته و معتقدند که این معیار دو برابر پدرش یعنی دوج کوین است.

از کجا بیبی دوج بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری بیبی دوج کار بسیار سختی است اما صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید بیبی دوج را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر به بیبی دوج علاقه‌مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

17 در مورد “بیبی دوج (Baby Doge) چیست و از کجا آن را بخریم؟”

  1. سید محسن پاکدل

    سلام دوستان تا فرصت هست با دو میلیون تومن آینده خود را بسازید. بهترین ارزهای مناسب خرید و هولد؛
    بیبی دوج و شیبا.*******************

    1
    2
  2. آرتین حامد

    دوست عزیز این آدرس سایت «************» هست بزن برو داخل ثبت نا کن بعدم راحت خرید و فروش کن**************************

    0
    2
  3. سید سعید حسینی

    سلام دوستان دوستان حتما سرمایه گزاری کنیید ببینید تنها ارزی که تو ای یک ماه رشد از ۱درصد به ۶۴۳درصد داشته فقط وفقط بیبی دوج .سید سعید حسینی

    2
    12
    1. آرتین حامد

      دوست عزیز این آدرس سایت «*************» هست بزن برو داخل ثبت نا کن بعدم راحت خرید و فروش کن**************

  4. من از گوگل پلی اپلیکیشن ارزیف رو دانلود کردم و بیبی دوج رو هم خریدم. دمشون گرم سریع و خوب بود. همه بخرید که آینده این ارزدیجیتال بخاطر حمایتهای ایلان ماسک خیلی خفن خواهد بود و این تازه اول راهشه

    5
    19
    1. من دوهفته هس ارزیف ثبت نام کردم ولی اطلاعاتم تایید نشده هرروز ایمیل ورود موفق میاد ولی بازم جلوی اطلاعات بانکی نوشته درانتظار تایید توروخدا راهنمایی کنین نمیدونم چیکارکنم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH