ایرفون‌های ردمی بادز 3 پرو به‌عنوان ورژن جهانی ایرداتس 3 پرو معرفی شد

پیش‌تر و در ماه مه کمپانی شیائومی از ایرفون‌های ردمی ایرداتس 3 پرو برای بازار چین رونمایی کرد. اکنون این ایربادهای TWS تحت‌عنوان ردمی بادز 3 پرو برای بازارهای سایر مناطق جهان معرفی شدند.

ردمی بادز 3 پرو با قیمت‌گذاری 60 دلاری عرضه می‌شود؛ اما مشتریان پیش از آغاز فروش این ایرفون‌ها برای مدت زمانی محدود می‌توانند از تخفیف 20 دلاری بهره‌مند شده و با پرداخت مبلغ 40 دلار آن‌ها را خریداری نمایند.

مشخصات ردمی بادز 3 پرو مشابه ایرداتس 3 پرو بوده و این‌بار نیز شاهد به‌کارگیری درایورهای 9 میلی‌متری و 3 عدد میکروفون جهت جذب صدا و حذف نویز هستیم. بر اساس اعلام کمپانی قابلیت حذف نویز فعال (ANC) در این ایرفون‌ها قادر به حذف نویز خارجی به میزان 35 دسی‌بل بوده و ارتباط از طریق درگاه بلوتوث 5.2 برقرار می‌شود.

همچنین برقراری ارتباط با 2 دستگاه به‌صورت همزمان امکان‌پذیر خواهد بود. مدت شارژدهی باتری با احتساب کیس شارژ معادل 28 ساعت است. همچنین ردمی بادز 3 پرو از طریق پورت USB-C یا به‌صورت بی‌سیم قابل شارژ خواهد بود.

فروش این ایربادها از فردا آغاز شده و مشتریان برای خریداری یک جفت از آن‌ها می‌توانند به فروشگاه AliExpress مراجعه کنند. نهایتا ردمی بادز 3 پرو تنها با مدل‌های رنگی مشکی و خاکستری در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

ردمی بادز 3 پرو

2 در مورد “ایرفون‌های ردمی بادز 3 پرو به‌عنوان ورژن جهانی ایرداتس 3 پرو معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH